هُرمِ زِمِستان

محکومٍ عشق

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۰۸ ب.ظ

دلیلِ دل شدی و بی دلیلِ بازی عشق

مرا به قاعده ای سخت میکنی محکوم


دچار دلهره ای گنگ می شوم اما

به آتش نِگَهت عشق می شود مفهوم


+راستی دوستان ، بلخره قسمت "من" و "بازم من" رو تغییر دادم...خوشحال میشم اگه نظری داشتین بهم بگین :)

۸ ۰

Y.G.R

دلیلِ عشق شدی...
:))


گفتم اینو بذارم بعد برم :دی
خودِ عشق شدی...
^_^
ای بابا عاشق من شدی خواهر؟ 
قسمت باز هم من عالی بود🙂
خواهری دیگه! آدم مگ میشه خواهرشو ندوسته :)

مرسی ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** **** ^_^
دیگه زیادی تابلو بود! ن؟ :دی
خب چی بگم...^_^
همون ک گفتی از سرمم زیاد بود! :دی
مرسی هیونگ مهربونم ^_^
زدی تو فاز عاشقی....
شما ک پیشکسوت مایین :)
نه بابا ما اهل این کارا نیستیم...
آهااا!
ک اینطور... پس نیستین!
عاشق شدی 😉😎😎
خخخخخ
ب همون اندازه ای ک قاتلم! :دی
خوندی اون پستمو؟
آره دیگ خودتون که در جریانید:)))))


بلی در جریانیم :)
اوهوم خوندم :)
من از شعر هیچی نمی فهمم 🙁🙁🙁
:))
اتفاقا خیلی خوب میفهمیاااا ^_*
شاعر هستی ؟😀
شاعرچه میباشم هنوز ^_^
همه تو فازن :)
ما از گوشه موشه ها داریم عبور می‌کنیم 
من خودم وسط فاز دیدمتون!
عشق زمانی خوبه که آدم بهش برسه. :)
عشق هرجوری باشه خوبه :)
منم با جناب منزوی موافقم 
:))
لبخند امروز فراموش نشه :) +عه بابا گفتم عاشقم نشو الان چیکار کنم :/
^_^
من غلط بکنم رقیب عشقی کاکای ملینا بشم!!! :دی
یاخدااا(استیکر چشای از حدقه زده بیرون) تو از کجا فهنیدی "!!؟؟ +دیگ داریم طلاغ میگیریم
من همه جا حاضر و ناظر بر اعمال شمام :دی
+چرااا؟؟؟؟؟؟
چراشو از ملینا بپرس پس یاسمن همه جا هستی :))
سعی میکنم حواسم ب آجیام باشه دیگه ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">