هُرمِ زِمِستان

کاش...

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ق.ظ

یه روز بیدار شم...

ببینم اون هنوز خوابه...

بهش لبخند بزنم و پیشونیشو ببوسم و آروووم توو گوشش زمزمه کنم...

"بلخره تموم شذ...بلخره مال خاک شدی...!"

و آروم از جسم خودم ک رو تخت خوابیده فاصله بگیرم...

چند دقیقه ای نگاهش کنم و بعد...

رومو برگردونم و برم...یه جوری ک انگار هیچ وقت نبودم...

۳ ۰

Y.G.R

ان شاء الله این چنین شه :) 
ولله رک گفتم 
ممنون :)
:/ 
کوفتو ممنون :/
وا!
خو چی بگم؟
در جواب دعای خیر چی میگن مگ؟؟؟
کجاش دعای خیر بود الان =/ 
خیره ان شاالله! :)
وقتی آدم کسی رو که باید پیدا کنه پیدا نکنه همین میشه
خودشم میدونه گم شده...
نمیخواد پیدا شه انگار...
آن جمله معروفم تقدیم تو باد =/ 
خودتی! :دی
همه که باید به خاک برگردیم 
ان شاءالله بعد صد سال :)
اوووووووو! صد سال؟؟؟؟
چه آرزویی-_-
به زندگی با تمام‌سختی هاش باید امید داشت، چون مرگ چه بخوایم چه نه، میاد و دستمونو میگیره می‌بره:( 

آرزوهای دست یافتنی خوبن ک! :)
یه وقتایی همه تنهات میذارن...حتی امید!
اینقدر سخت شده درسا؟ :|
درسی نیس برادر!
باید می گفتم ۱۲۰ سال 😁😁
خدا بهت 540 سال عمر بده کاکتوس جونم ^_^
منم تولد 540 سالگیتو برات جشن میگیرم! خوبه؟؟؟ :دی
(کاکتوس صدات کنم؟)
و دقیقن در همان لحظه که میخای تو گوشش زمزمه کنی..... یه دفه حضور کسی رو احساس میکنی... سرتو میاری بالا ...میبینی منم ... دست به سینه واستادم نیگات میکنم بعد بهت میگم غلط اضافه موقوف برگرد سرجات تا برت نگردوندم....
خخخخخخخخخخ
کلن روحم حرف زور توو کتش نمیره!
باس با ملایمت باش برخورد کنی :دی
بله عزیزم میتونی کاکتوس صدام کنی 
خوبه تو هم هستی 😊😊:)
^_^
روحی که خودسر میشه رو باید باش همینطوری رفتار کرد...
:دی
عکسه که گذاشتی خیلی نازه ... عاشقشم^_^
منم...
منم با خودت ببر.....نه اصن خودمم میام ^_^
کجا؟؟؟؟
جایی نمیرم ک!
میرم دکتر زودی بر میگردم! :دی
وای چقدر عالی نوشتی من که لذت بردم.
^_^
امیدوارم زودتر همین اتفاق برام بیوفته
متن قشنگی بود 👍👍
مهتا!
کجایی؟ تو فقط بگو کجایی؟
خودم میام میزنمت!
بت میگم نگو...باز میگی؟
چرا اینقد نآمید و خسته ای!؟
چرا؟
دقیقا خودمم توش موندم!
چرا واقن؟
ما از خاکیم و به خاک باز می گردیم!
کاش زودتر امتحان این دنیا رو بدیم...هرچقدرم حالت بد باشه یا بگی زندگی رو نمیخوای...من بهشتو با تو میخوام...پیش زمینه حرفامو هم ک میدونی
امروز حس کردم بیشتر از هروقت دیگه ای تنهام...
اوکی پس درست همون وقت که میری دکتر من فرار میکنم و میرم.... ^_^
کجا با این عجله؟؟
قراره مکنه رو آب پز کنیم!
هنوز حالا حالاها بات کار داریم فسقلی ! (شیطان)
نه مرسی...
حال ندارم اصن...
لطفا یکی دیگه رو واسه شام اماده کنید :/
سپاس :|
تو نیازی نیس حال داشته باشی ک!
آشپز باس بیاد! :دی
ندیدیش؟؟
نمیدونم من خونه نیستم که تو راه رفتنم ^_^
کجا داری میری حالا؟؟؟
جان من جایی نرو این ننه ت میاد یقه ی منو میگیره میگه بچمو هوایی کردی!
به والله یاسی میزنمت😠😠😠
ننه کجا بود؟؟
بابا کجا بود؟؟
اصن من خودم کجائم؟ (-اینجایی اینجایی) اها اره فعلن اینجام اما کلا نمیدونم کجام :/
حالا تو هی بگو ننه بابات....اونا وجود خارجی ندارن اوکی؟؟
هی یو!
من خانوادتو خیلی میدوستمااا...خصوصا مامانتو ^_^
هی یو کودکم...!
منم جونتو میدوسم نزار از بین بره خب؟؟ افرین فرزندم^^ [لبخند عصبانی]
خخخخخخخخ
بازم کیوت شدی ک!
بچه ها بت گفتن هرچی عصبانی تر میشی کیوت تر میشی؟؟
نخیرم....کیوت نیستم[قهر]
خخخخخخ
گوگولی (قلب)
هوووووف خدایااااا خدایااااا.....
فقط یه چیز میخام ازت....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صبر کثیر ایوب :/
خخخخخخخخخ
تو یوزارسیفی عزیزم! :دی
عشق بابا ^_^
خیره ؟؟؟ کجا میخاین برین همتون؟؟؟ منو برمیگردونین بعد خودتون عزم سفر میکنین!!! خب بازم که تنا میشم!!! صدامو درنیارین دونگ سنگانم... چیز میشما...:|||||
داریم میریم دکتر...
میای؟ :دی
آمپوله ها!!!!!
آره میام درد زیاد دارم... آمپوله چی؟ هوا؟؟؟
نخیر! :|
تقویتیه!
واسه ترسوندن بچه :دی
یوزارسیف؟؟[تعجب]
یوسف؟؟؟ [تعجب]
همون گم گشته که باز گشت به کنعان پدرش غم نخورد؟؟؟[تعجب]
خب پس لابد شماها هم زلیخایین نه؟؟😂😂 (صرفا جهت شوخی :/)
خخخخخخخخخ
ماها برادران یوسفیم! (صرفا شوخی!:دی)
شماها رو نمیدونم ولی من.....
دارم میرم به قهقرا فقط بزارین بررررررررررم!!
خخخخخخخخخخخخ
آدرس قهقرارو بده ، بدم ب مامانت بیاد دنبالت :دی
ای خبیث ها....
میدونستم روزی اون چهره تون رو معلوم میکنین....نباید گول اون قیافه های مهربونتون رو میخوردم!!!
خداوند از شما نگزرد!!
زود منو بیارین بیرون از این چاه کوفتی!!! (قشنگ معلومه رد دادم نه؟؟)
رد دادن و فراتر از اون!!!!!
بشین شاید زلیخا بیاد دنبالت! (شیطان)
مث مرگ میترسم از آمپول!!! ولی بچه نیسدم دیگه بزرگ شدم... کاش نمیشدم.... آمپول ضد حساسیت زدم از حال رفدم... مامانم طفلی نمیتونست بگیرتم ... ^_^
خخخخخخخ
یادم باشه یه بار ببرمت آمپول بزنیم ببینم چطوریه حالتات! :دی
لازم نیس ننه ام دنبالم بیاد....فعلا بره امتحان ریاضیاشو بخونه بقیه اش پیشکش😒
خخخخخخخ
همیشه امتحان ریاضی داره!
درس دیگه ای ندارن اینا؟؟
زلیخایی که در فراق دوری بنده به سر میبرد دیگه کدوم اهوییه؟؟؟😕
خخخخخخ
آهو ب تو هم سرایت کرده؟؟؟؟ :دی
بذا از بچه های بالا بپرسم ببینم ندیدنش یه وخ؟ (تفکر)
نه بابا بعد فک میکنی دارم میمیرم ولم میکنی میری...^_^ بعد من تنایی چیکا کنم با اون حالم؟؟؟o_O
من ولت نمیکنم ک!
ب زور منو میبرن!
بجان خودم من نمیخاستم تنهات بذارم هیووووووونگ...منو ببخشششششش...
(فک کن یه درصد بذارمت و برم! )
دنا چت شده؟؟؟ چرا اینقده حرص میخوری؟؟؟ :))
ننه بابا نمیخاد!! :دی
من اصن باهاش حرف ندارم...
همون بهتره ریاضی رو به فرزندخوندگی بگیره😑
خخخخخخخخخخ
باز میگه بم نگین کیوت! :دی
وقتی اینجوری میگی تو قلبم یه نهال میکاری ^_^
فدااااااااات ^_^
افرین بپرس وقتی فهمیدی کیه بهش نصحیت کن بگو این بنده حوصله ی خودش رو نداره چه برسه به زلیخاش....بهتره بره دنبال یه با حوصلش :/
چقدم اعتماد ب نفست بالاس فرزندم! (شوخی)
زلیخا کجا بود این موقعِ وقت؟؟!
ارام جان چنان میپرسی انگار بحث جدیدیه :/
اگه بدونی من و ایین چقدر با بچه ها سر این موضوع دعوا داریم کلت دود میکنه به والله :|
فقط باباتو نمیخای یا جفتشونو نمیخای؟ خخخخ
به جان خودم اگه دروغ بگم...
اون قدری که با ریاضیه با من (که بخوره تو سرم حداقل میگم عضو جدیدم) با بچه های فوروای و انسیتی نیس😑
نفرمایین!
شما حق آب و گل داری توو فوروای دریم!
خو میخای من ب فرزند خوندگی بگیرمت؟ (فقط یوخده خشنیم ما...میدونی ک! :دی )
تا حالا بهم خوب نگاه کردی؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همون بهتر نکردی حوصله ی جنازه جمع کردن رو ندارم :/ (شوخی)

+با این جمله ی بالا احتمال دستت اومد درجه ی خودشیفتگیم چقدر دیگه نه؟ (چشمک)
خخخخخخخخ
کمال همنشینی با هیونگته دیگه!
ازون عینکا یادت رف بذاری! :دی
کدومشونو میخوام؟؟؟
اهم اهم...
به دلیل اقدامات سیاسی و شنودهای نظامی به دستور ایین نامه از پاسخ دادن به این سوال معذورم :|
خخخخخخخخ
ب دستور آیین نامه؟؟؟؟؟؟
خخخ
خوشم میاد ب آیین نامه پایبندی! :دی
کدومشونو میخوام؟؟؟
اهم اهم...
به دلیل اقدامات سیاسی و شنودهای نظامی به دستور ایین نامه از پاسخ دادن به این سوال معذورم :|
معلوم نی چ کردن با این بچه ک تا این حد ترسیده!! :دی
نه ممنون....
با ycn ابم تو یه جوب نمیره (الکی مثلا :/)
همینجوریش عموم بود خاست دس روم بلند کنه(رایان جلوشو گرفت)وای به حالی که بابام شه :|
خخخخخخ
دست بزن داره؟؟؟؟؟
نمیدونستم! (تفکر)
کم کم دارم به این خخخخخخخ هات الرژی میگیرم :|
این باز گفت هیونگ؟؟😬
کدومشون اخهههههه؟؟😠
من ازین شکلکا ندارم دنایا!
منو درک کن!"خخخخخ" تنها ابزارمه! :دی
باز گفت کدومشون! چند بار بتوضیحم بچه؟ :دی
اوا کامنتم دوقلو به دنیا اومدن :/
اره کارای زیادی باهام میکنن نوناااااااا😢
اخههه از کدومشون بگمممممم؟؟😭😭
از هرکدوم دوس داری عزیزم...
میتونی از نحوه ی کتک خوردنت بشروعی! :دی
اوا خاک عالم نمیدونستی دست بزنشو؟؟؟

خو اشکال نداره وقتی رفتین زیر یه سقف میفهمی😈😎
کوفت!
بزنم تبخیرت کنم؟
خو کدومشون شد اخر؟؟؟😠😠😠
....
نهههههههههههه.....
نحوه کتک خوردنم زیادی دلخراشه یکی دیگه بگو😢
بجز مامان بابات و آرام چنتا هیونگ داری؟؟


اوخی...بچم...(گریه)
کتک خوردنتم کیوته! :دی
بزن تبخیرم کن منم مایعت میکنم😎
اونوقت باهم میشیم...چیز...چیز...از اینا...چی بود اسمش؟...
یه لحظه بصبر علوممو وا کنم :/
درآینده میخواهی چ کاره شوی فرزندم؟؟؟
بنظرم همون دختر بابات باشی ب صرفه تره! :دی
نحوه ی معرفی ycn  به من نابودم کرد ینی.... (+نحوه ی نوشتن من :/)

سنگدل!
اخه چطور دلت میاد جای دستای بزرگشون رو روی صورتم ببینی؟؟؟
اینا به کنار حالا.....
چطور میتونی بهش بگی کیوووووووتتتتتتت؟؟؟😠😡😭
(قهقهه)

از کسی ک تبخیرت میکنه و میتونه با اره برقی ب 540 قسمت نامساوی نصفت کنه چ انتظاری داری؟؟؟؟ :دی
یاسی اعصاب منو خط خطی نکنااااااا....
دختر بابا دیگه چه شله زردیه؟؟؟ [شدیدا عصبانی :|]
خو دختر مامان! :دی
انتظار دارم لااقل یه دلداری بده...
اصن نخاستیم بابا...
به همون دونگ سنگات اینا رو بگو :|
اوخی...عزیزم...
اینم دلداری! شرمنده دیگه همینقدر در توانم بود! :دی
دختر مامانو و.....استغفرالله!
با اعصاب من بازی نکن بچه!.....میام خط خطیت میکنماااااا [هشدار مقتدر]
بچه؟؟؟؟
مقتدر؟
"دنا بچه ی مقتدر!"
برنامه ی امشب سینماهای اینجا و شهرستانها! :دی
بعدشم...
به نظرم یه کلاس تقویتی ریاضی برو حتما...چون داغون افتضاحه :/
به 540 قسمت نامساوی نصفم میکنی؟؟؟
والا تا جایی که من یادمه نصف به چیزی میگفتن که مساوی و درست از وسط بریده شده :|
اصن بخاطر همون پارادوکسشه ک ب این کار علاقه دارم!!! :دی
من به این حس وحال الان احتیاج دارم
شدیدا
آخه چرا؟؟؟
این بچه شدیدن به مامانش رفته... عصاب مصاب نداره...o_O خوبه که نیسدم تو خونواده...
عاره عاره!
کپی مامانشه...
با این تفاوت ک میزان حرف زدنش کمی(!) متفاوت است!
خب دست خودم نیست 
اینقدر از دست این زندگی و آدماش کشیدم که دیگه حوصله هیچکدومو ندارم
راستی من تو اتاقمم 
هروقت خواستی بیای بزنی من آماده ام 😂
لابد اتاقتم توو خونه تونه! :دی دقیقا فهمیدم کجایی! الان میام!
درو واکنی میریزم توو خونه تون ، لپتو میکشم و بت میگم بار آخرت باشه ازین حرفا میزنی بچه! :)
مهتایی...این روزا همه از هم میکشن ولی...
حیف نیس؟ ببین داره بارون میاد! (وی کمی دارای عدم تعادل روانی بود و فاز هرروزش با فاز دیروزِ همان روز، همیشه می تفاوتید!)
بدو منتظرم حوصله ام هم سر رفته 
آره بارون رو خوب گفتی[وی نیز مانند خودت از مشکل روانی رنج میبرد]
مشکل روانی ک رنج نداره!
خیلم هم میچسبه دیوونگی ^_^
آره بیشتر از چیزی که فکرشو میکردم میچسبه 🍔
خیلی خوبه
^_^
همین الان یهویی دلم بارون خواست...
بریم زیرش بدویم و جیغ بکشیم و بخندیم!
ینی میرسه همچین روزی؟ کسی کاری ب کارمون نداشته باشه؟
اووووف منم هوس کردم
دویدن و جیغ کشیدن زیر بارون دلچسب ترین حس در حال حاضر میتونه باشه
اوهوم...خیلی میچسبه ^_^

وقتی بارون میاد چیکار میکنی معمولن؟
میرم زیر بارون تنهایی راه میرم 
خیس شدنزیربارون خیلی کیف میده
من دور از چشم مامانم میرم پشت بوم!
اگه مامانم بفهمه نمیذاره...میگه سرما میخوری!
همین الانشم سرما خوردم! :دی
نه من نمیدونم جریان چیه که اصلا سرما نمیخورم
تو این سرما که کل دوستام پالتو و کاپشن میپوشن من به زور مامانم یک سویشرت میپوشم
اصلایک وضعی 😂😂
خدا حفظشون کنه مامانا رو!
ب حرف مامانت بگوش... هوا سرده ها!
سرماخوردگی خیلی خره... >_< الهی هیچ وقت سرماخورده نشی...
نه من سرما نمیخورم به قول دوستام گیرنده های سرمایی بدنم کار نمیکنن
اصلا یک وضعی دارم
ولی موافقم سرماخوردگی خیلی خیلی خیلی) خر است🐮🐮 [اموجی خر نداشتم گاو گذاشتم]
گاوم خوبه! خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">