هُرمِ زِمِستان

آرامم میکند...!!

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ق.ظ


درچشمان ماه می نگرم...

و لبهای غنچه را بوسه باران میکنم

با زمزمه ی امواج ، مست می شوم...

و نسیم ، موهایم را به بازی می گیرد

نوازش های خورشید ، دلم را می لرزاند...

و با لبخند رنگین کمان ، لبخند میزنم

آغوش تو ، آغوش زندگیست

وقتی تو باشی...

دریای عشقت...

به وسعت جهان آرامم می کند...!

۱ ۰

Y.G.R

دختررررجان... اگه از این دست نوشته هاتو پدرتون خونده....من جای ایشون بودم کلیییی ذوق میکردم^_^
طراحی عکس هم بسیار زیباااا

(ذوق مرگینگ!!) ^_^

مرسیییییییییی...!! :)))))

طراح هم تشکر میکند! ^8^

راستی اهنگ ها هم خوووب بووودن... ممنون[*:

خاهش!! ^_^

بازم خاسی بگی ها!! من بسی ازین آهنگا دارم!! :دی

بااوشه...مممنوون[[[:
:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آره این بهتر از وبلاگ ****** :)

^_^

نظر لطفته! :))

یاسمن بانوی من...
به به عجب طرحی! D:
موندم عجب طراحی داشته D:
کار دونفره :***

باز خودشیفتگیت گل کرده مای لاو؟؟؟ :دی

بلی طرحش بسی خوبست...متنشم که دیه محشره اصن! :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">