هُرمِ زِمِستان

دست خالی!!

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴ ق.ظ

قلم نوشتنم شکسته است

و تراش تخیلم زنگار حقیقت گرفته است...

جز چاقوی انتقاد در بساطم نیست

چندیست با آن سر میکنم!!

.

+جاهلیت مدرن...!!! و...

+به جز سرکردن مدادم کار دیگه ای ازم بر نمیاد...هی بنویسم و بنویسم و بنویسم و به کسی نگم که چی نوشتم!!

۲ ۰

Y.G.R

سلام[:
خوبی؟

تقریبا خوبم!! :))

چرا تقریبا[:
ان شاءالله کاملا خوب باشی^_~

اگه چراشو بخای بدونی باس یه چند سالی کنارم زندگی کنی!!

ولی خوبخ...همه چی آرومه فلن! :)

[:
اگه همش اروم باشه که خودتم خسته میشی...
ولی ان شاءالله روز به روز بهتر بشه

آرومه...

ولی نمدونم مال قبل از طوفانه یا بعدش!!

مرسی^_^

تو همش فکر کن بعدشه...
الان دیگه وقت عالی شدنه همه چیزه[[:
خواهش ^_~

مثبت اندیشی چیز خوبیس!!

من عادت دارم توو لحظه زندگی میکنم...واس همین قبل و بعدش چندان مهم نی!!

مهم آرامش الانمه! ^_^

بلی که خوبیس[:
چه عالی...شعار نوشابه پپسی خخخ...: در لحظه زندگی کن(پپسی زیاد میخوری؟): دی

خداروشکر الان ارامش داری...ولی از خدا بیشتر ارامش بخواه... نعمت و رحمتش بی پایانه...نا محدود بخواه....بهت میده♡

میدونم...رفیقمه...خدارو میگم...میدونم اگ هوامو نداش یکی از اون شبایی ک مث دیشب تو شده بودم کارم تموم بود!! :دی

جدی؟؟ پپسی هم از رو ما کپی میگیره!! اَه...این قانون کپی رایت کی میخاد جا بیوفته من نمیدونم!؟! :/

پس تو هم از بچه های بالایی دیگه...
رفیق منم هست...
پس من و تو هم با هم رفیقیم[:
اخ از اون شب[:

اره....برو شکایت کن...چرا واقعا کپی میکنن پزش هم می دن:/
شارژ گوشی: 0%
😨

بله..البته خیلی وخته بالا نرفتم... :(

خوشالم از آشناییت رفیق :)

منم خوشحالم [:
باز بهت سر میزنم ان شاءالله. 
برو بالا...کاری نداره که...[: ...یادی از منم کن اونجا ...
فعلا!

حتما ^_^

اوکی...فلن بابای!

(اونجام برقا یهو میره یا فقد ما اینجوری ایم!! :/ )

اره می ره... ناز میکنه دیر میاد:/
الان تازه شارژ گوشی ۱۱% ]:

واس ما زود میاد خداروشکر...

یه رب نیم سات بیشتر نمیره! :دی

خوش بحالتون...ما دو ساعت ....دقیقا همزمان با اوج گرما.

وااااای ماااای گاااد!! o_O

آب پز میشین ک!! :(

بیا خونه ما! :دی

واقعا آب پز و کلاااافه!
ممنون زحمت نمیدیم:دی

ن عزیزم این چ حرفیه ^_^

فقد غذا با تو...ظرفا با من! :دی

غذا ...باشه[:
^_^می خوای تو غذا رم درست کنی من مشکلی ندارم D:
ن ن دیگه انقد ب من لطف نکن پررو میشم! :دی
بنده خدا ،خودم واست میخوای قلم و تراش سالم بخرم بشین بنویس همه میخونیم.. چاقو رم بذا کنار.. اینکارای خطرناک چیه میکنی؟ 

چاقو فازش جداس!!

هیچ تراشی چاقو نمیشه ک...! :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">