هُرمِ زِمِستان

اهدای عشق...

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ب.ظ

چه لذتی بالاتر از این

که پایان زندگی ات ، آغاز دوباره ی چندین زندگی باشد

و در عین نبودن...هنوز هم باشی!

لابه لای چندین زندگی...

لابه لای چندین عشق...!!


+بعد از شهادت ، مرگ مغزی بهترین مدل رفتنه... ^_^

۱ ۰

Y.G.R

قطعا همین طوره...
حس فوق العاده عجیبیه... فکر بهش ...[:
^_^
اییییییییییییول  😘  😘  😘 
^_^
ای خداااا.. منم شهید کنین... 

شهادت چیز خوبیس!!

منم میخام :دی

فکر میکنم این پست به زیباترین شکل ممکن، لذت اهدای عضو رو به تصویر کشید...پایان زندگی ات، آغاز دوباره ی چندین زندگی باشد...
مرسی از حضورت آنیا... ^_^
خیلی زیبا بود...منم میخوام در آینده کارت اهدای عضو بگیرم ...که روزی که رفتم از این دنیا ..به یه شکلی بازم وصل باشم به دنیایی که کسایی که دوسشون دارم اونجان*-* یه عاااالمه سپاااااس
جدیدا یکی از اطرافیانمون مرگ مغزی شد و با اهدای عضوش موافقت کردن... روحش شاد... دعای خیر پش خودش و خونواده ش...
من یه بار جو گیر شدم خواستم الان ک زنده م عضومو اهدا کنم! o_O
ولی دیدم نمیشه!! :دی
گفتم لاقل خون ک میشه بدم!!... ولی اونم هنوز نشده!
کارت اهدای عضو هم ک بگیریم باز موافقت خونواده لازمه!!
ایشالا 120 سال دیگه زنده باشی عزیزم! ^_^
روحش شاد ... در آرامشه صد در هزار*-* ㅋㅋㅋㅋㅋعججججب دیگه اینجوری جوگیر نشیا...منم یه بار رفتم خون اهدا کنم...بم گفتن از افراد زیر 60 کیلو خون نمیگرن-- بغض کرده بودم میخواستم گریه کنم^_^ واسه کارت هم به مامانم گفتم ..موافقت نکنه... خب بیشتر خواهش میکنم تا راضی شه^_^ یه عااااالمه مرسی ازت گلم*-*
واقن از زیر شصت خون نمیگیرن؟؟؟؟
ینی چی؟؟؟
عاقا این دیه بی انصافیه!!😭😭
گفتم حداقل خونو دیه میشه بدم!😔😔
ههههههههههه...والا چی بگم از بی انصافی اونورتره... درکت میکنم منم وقتی اینو شنیدم خیلی حرص خوردم...ولی مامانم دوری برداشت هااا...دیگه از اون روز دست از سرم برنمیداره...غذا که کم میخورم هی میگه نخور تا پوستو استخون بمونی..حتی ازت خون نمیگیرن^_^ منم از رو نمیرم که
😂😂😂😂
خو غذا بخور!!😁😁
نخوری ب مامانت میگماااا😉😉
خو نمتونم °_° نگیا باز حرف میخورم جا غذا^_^ قدم خیلی کوتاست خو چیکار کنم..همون 40 هم زیاده^_^
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">