هُرمِ زِمِستان

آی آدمها...!!

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۷ ب.ظ

با دیوانگی هایم...

حصاری میکشم در برابر تمام احمقانه های زمین...

مبادا گردی از آن آسمان خیالم را بیالاید

در سرزمین خیالم...

هر لبخندی شروع عاشقانه ایست بی پایان...

هر قطره ی اشک ، چکیده از احساس است...

هر حرفی ، برآمده از حقیقت است...

و هر قولی ، قله ایست از اطمینان!

در آسمان خیالم ، ابر ها فقط برای من میبارند...

خورشید فقط بر من میتابد

پرندگان خیالم هر کجای این آسمان هم که باشند ، باز بر بام خاطرات من می نشینند

در سرزمین خیالم جایی برای آدم ها نیست!

آن ها همان احمقانه های بی شمارند که گاه آرامش سرزمینم را در هم میشکنند...

و تمام اشک ها و لبخند های سرزمینم با هم فرو میریزند...

و من ، به جنون میرسم از این آوار...

کاش می توانستم فریاد بزنم...آی آدمها!!!

احمقانه هایتان ارزانی خودتان!

همه را بردارید و از ساحل آرامشم بروید!نمی خواهم دیگر دست هیچ کدامتان مرا از امواج تنهایی بیرون بکشد...

۱ ۰

Y.G.R

😢😢😢😢😢

:)))

خوش اومدی^_^

گاهی وقتا نمیشه با کلمات منظور رو بیان کرد...
اگه بودی الان و اینو میخوندی برام من با نگاهم بهت میفهماندم...که میفهممت[:

از نگاهت فهمیدم ^_^

چ حس خوبیه فهمیده شدن :)

ب وب منم سربزنید خوشحال میشم😇

حتما حتما :))

ممنانم ممنانم😂
اجی😆😂
(بوس) ^_^
سلام یاسی پیدات کردم،تبریک میگم بخاطر وب ایشالا موفق باشیییییی،راستی وبت دقیقا درباره ی چیه ؟؟؟

سلوووووووووووووووووم!!

ملومه کوجایی تو؟؟

دلم برات تنگیده بود!

مرسی ^_^

همه چیزایی ک توو من هس! ^_^

صدات مثل چی توو سرم پخش شد! یادته برام خوندیش؟
عالی بود قشنگ ترینِ یاسین :****

^_^

این( :*** ) چیه؟؟

و هر قولی ، قله ایست از اطمینان!
:)))
وااااووو..چینجارو؟ چینجارو؟ 
خودت اینارو نوشتی... 
دعععبااک

واو!!

ببین کی اینجاس!!

کوجا بودی دونگ سنگم؟؟

فدا مدا!! ^_^

کامنتتو دیدم . میخاستم همون لحظه بهت سر بزنم.. فک کنم اثرات آمپول بیهوشی یه .. اصن یادم رفت

خخخ

از الان تا سال آینده بندازش گردن آمپوله همه چی رو!! :دی

الان دیدم کامنتیدی خیلی خوشالیدم! ^_^

ینی بوس زیاد :))

فمستم!

^8^

ایسکو هم بیذارررر

منظورت اکسوعه؟؟ :دی

همه چی رو رایان گذاریده دیه!!

اگ چیزی بود ک ب محتوام بوخوره میذارم! ^_^

عاره تونستی بذار
اوکی! :)
یاس به نظر شما رهایی از آدم ها سخت تره یا رهایی از خود؟
اگه آدما رهام کنن شاید... به دیدار خودم هم بروم... :)
بسیار عالی بود عزیز*-* حرف دله من...دوست دارم توی یه جزیره باشم تنهایه تنها...هییییییع...کاش میشد.......بازم مرسی واسه متن های زیبایی که میذاری همشون رو خوندم ، دوسشون داشتم و البته باورشون دارم...موفق باشی گلم*-*
کاش همچین جایی بود واقن...!
من ممنونتم بخاطر وقتی ک گذاشتی! ^_^
مرسی :)
خواهش میشه جونم این چه حرفیه .. من ازت ممنونم واسه اینکه حرفات ، حرفای دلمن، آروم میشم وقتی میخونمشون*-*
آرامشت خوبه!😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">