هُرمِ زِمِستان

تالا شده بترسین؟!

يكشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ

از خوشحال شدن؟!

پیش پیش خوشحال بشی ، کنسله!

کیا بهش اعتقاد دارن؟!

من علیرغم میل باطنیم دارم بهش اعتقاد پیدا میکنم...

قبلش فک میکردم خوشحالی حق هر آدمیه!

چرا نباید از شنیدن خبری که مدتها منتظرشیم خوشحال بشیم؟!

ولی بعدش فهمیدم... از «خبرش» تا «خودش» خیلی فاصله‌س!  :):

نمی‌دونم والا... یا خودمون چشم دیدن خوشحالی همو نداریم و سنگ میندازیم؟!

یا فلک بجای چرخیدن، عادت کرده به شکستن و چوبِ لایِ چرخِ زندگی شدن...!

به هر حال... تحمل دومی از اول خیلی راحتتره، قبول دارین؟! :):

امیدوارم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه از اتفاقات قشنگی که خودش و خبرش باهم بیاد تا هیچی نتونه جلوشو بگیره ^_^

.

آیین قشنگم، عشق نونا، روزای آخر نزدیک کنکورته و میدونم وبلاگ نمیای این روزاخواستم تولدتو تبریک بگم ولی کامنتاتم بسته بودی، ینی حسابی داری درس می‌خونی و زحمت می‌کشی ^_^

امیدوارم نتیجه ی تلاشهاتو ببینی و به هرچی میخوای برسی :))

 

۹ ۰

هووووم جالبه شاید..

زیاد پیش اومده برام متاسفانه 😅

نو نو نو

اشتباه نکن، خوشحالی حقته و اگه اتفاقی باعث شده چوب بره ی لای چرخ خوشحالیت،

همیشه بدون که چوب از لای چرخ بیرون میاد

چرخ به حرکتش ادامه خواهد داد...

 

+موفق باشه و تولدش مبارک*-*

عزیز دلمی ^_^
من کلا مثبت اندیشم واسه همون هنوز سر پام 😂
آنقدر تکرار شده که برام عادی شده دیگه🤦🏻‍♀️

+مرسی قشنگم :)

سلام بانو جان 

من اعتقاد داشتم برای همین هیچوقت تا چیزی واقعا نباشه تو دستام براش خوشحالی نمیکنم :/

واقع بینیتو دوس دارم😂

ااههممم...

جونم؟! :)

سلام. سلام.سلام... .:).

به نظرم و یا به نظر من،همون قدر که ناراحتی حقه، خوشحالیم حق هست!

زیاد به پشت خوشحالی ها نرین،به قول پیکاسو:«بزار آخرش مثل و همانند اپلش ، غافل گیرت کنه!».و یک چیز دیگم هست:«شاید بین هرزگی و کلاس ریاضی ، یه تار مو فاصله باشه!».(از کتاب،؛:«پییش از آنکه بمیرم،».بود ش!».

و پی نوشت۱؛:«تولدشان هم مبارک باشه، و به امیدخدا و امیدوارم،موفق باشن!».

پی نوشت ۲:«دیگه زیاد حرف زدم».!.

پی نوشت ۳:«شاد و پیروز باشید!».!.😅🎈🌹😁😂🌻😊..... .؛).   ...:)...

ممنون از شما 😅
نه اتفاقا ایرادی نداره... وبلاگ که داره خاک میخوره😅
نظرات شما دوستان باعث میشه روح به این وبلاگ برگرده😅

نه خیر بهش اعتقاد ندارم! اینکه خرافاته، ولی همیشه تا قطعی نشده موفقیت، نباید جشن گرفت، این همیشه صادق نیست 🙃

 

 

چرا ناشناس حالا؟!😅
ولی خب... درکل به خرافات اعتقادی ندارم... ولی یه سری چیزا چندبار که تکرار بشن، میشن قانون زندگی :)
برای من بارها و بارها تکرار شده...
برای همین تصمیم گرفتم تا توو دستام نداشته باشم، به امید داشتنش خوشحال نشم

مننننن کلا میگم برنامه ریزی و خوشحالی پیش پیش گند میخورههه توششششش

😂😂
متاسفانه زیاده تعدادمان🤦🏻‍♀️

خوبی یاسسسس چتوری

دلم تنگه برات

وقت داری زنگ بزنم بت؟

عارع عزیز دلم
نیستی تو؟؛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">