هُرمِ زِمِستان

هوای نوجوانی!

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۰۳ ب.ظ

سلاااااامممممم

بعد از یه مدت طولانی یه شب نشسته بودم توو ماشین... یهو نمی‌دونم چی شد که اومدم وبلاگم!

به محض دیدن صفحه ی کامنتا، خاطره ها مث سونامی هجوم آوردن به روحم.

دوباره مث روزهای نوجوانی دلم خواست یه عاااالمه پست بذارم!

همون روزایی که هر چند ساعت یکبار پست میذاشتم و برام مهم نبود که پستام زیاد میشه و شاید کسی حوصله خوندنشو نداشته باشه...

همون روزایی که وبلاگ این و اون میرفتم و میگفتم «خوشحال میشم وبلاگ منم ببینید و دوستای خوبی واسه هم باشیم^_^ »

باورم نمیشه احساسات و اولویت های انسانها چقدر سریع و عمیق می‌تونه تغییر کنه...

اما چیزی که مهمه اینه که اونقدر روزای خوب داشتم اینجا که هر بار که میام یه حسرت بزرگ بخاطر نیومدنهای طولانی مدتم دارم...

و شادی عمیق از دیدن کسایی که هنوز هستن ^_^

مثل دوران نوجوونی هنوزم دلم عمیقا حرف زدن و آشنا شدن با آدمهای جدید و قدیمی و انواع اندیشه ها رو طلب می‌کنه... :)

به نام خدا، دوباره شروع میکنم...

با وجود تجربه ها تفکرها و اولویت‌های جدید... با وجود همه ی تغییرات عمیقم... هنوزم سرشار از حس نوشتنم... و اینجا خونه ی منه :))

 

 

۱۰ ۰

سلام

یاسمن خانم، سال جدید رو همراه با ماه رمضون جدید بهتون تبریک میگم و نماز و روزه هاتون قبول:)

ما که سالی یه بار شما رو میبینیم:) حالتون خوبه این روزا؟ مشغول چه کاری هستین؟

نمیخواین دیگه وبلاگ نویسی کنین؟

بنظرم بهتره یه هدف برای نوشتن پیدا کنید و بنویسید، اینجا تنها جایی هست که کسی از شما انتظاری نداره و شما رو نمیشناسه و میتونید خیلی راحت با بقیه به اشتراک بزارین🌹

سلام :)
آخ آخ انقد عجله ای نوشتم که کلا یادم رفت این مناسبتها رو تبریک بگم😅
از همین تریبون متقابلاً به شما و به همه(اگه همه ای مونده باشه هنوز😅) تبریک میگم سال نو و ماه رمضان رو، خلوتهای شما هم با خدا مستدام و مقبول درگاه حق :)
واقعا آدم خوشحال میشه شما قدیمیا ی خوش حافظه رو میبینه ^_^
بله خداروشکر خوبم، دیگه کادر درمان مشغول ترن این روزا😅(هرچند که هنوز دانشجوییم ولی خب بازم اگه خدا قبول کنه نیتمون کمک به هم نوعه :) )
می‌دونم.. می‌دونم خیلی وقته نبودم و اصن خودم هم از خودم گله دارم😅
خواستن که میخام، ولی فرصت کم داشتم... یا شایدم صادقانه تر بخام بگم، همون فرصتهایی که داشتم رو هم از دست دادم با سهل انگاری و اینا...
درست میگین... واسه همینه از امروز میخام به هر بهانه ای و با هر محتوایی فقط بنویسم... اینجوری دیگه حداقل حس اصحاب کهف رو ندارم وقتی میام بیان😅و همچنین رابطه ها و دوستی ها حفظ میشه :)
شما چطورین؟! حال و هوای بیانی و غیر بیانیتون که خوب هست انشاالله؟
اون قدیم ترا مشغله هاتون زیاد بود و کلا کم میومدین، الان همه چی روبراهه؟

اشکال نداره🌹😅ممنون

منم خوبم، خدا رو شکر:))

مشغله؟ روز به روز بیشتر میشه، ولی کمتر نمیشه😅

خدا رو شکر تو این ماه رمضونی یه مقدار سرم خلوت تره میتونم بیشتر فعالیت کنم

حس اصحاب کف هم دقیق صدق میکنه با اینجا، ملت اینجا سالی یه بار حذف میکنن، یعنی اگر با یه نفر اشنا بشی سال بعدش پوفففف😂👋

من اگر هستم و موندم فقط به خاطر علاقه ام به طراحی و توسعه دهنده بودنه اینطور چیزایی که بلدم رو مرور میکنم و چیزای بیشتری یاد میگیرم و خدا رو چه دیدی، شاید به صورت حرفه ای کسب درآمد

 

انشالله موفق باشید خانم دکتر😎✌ کارت ویزیتتون رو بفرستین محض تخفیف😂🤦‍♂️بدون نوبت بیایم پیشتون😄

واااااای که این حذف وب از اول بیانی شدنم رو اعصابم بوده تا ب امروز -_-😑
خداروشکر انشاالله که موفق بشید و ب درآمد زایی هم برسید :))

هعی... هنوز کو تا دکترامو بگیرم😂😂
من پرستاری میخونم😅 ولی خب اونقدری نفوذ داریم که کارتونو راه بندازیم😉😂😂

حسرت نخور جانه من..حسرت نداره ک XD

یعنی منم چندسال دیگه ممکنه وبمو ول کنم ؟ نه نمیشه ولم نکنم؟

دلم تنگ شده بودا :,)
هرچند ک جنابعالی سابقه ی ول کردن داشتی :/
ولی این کارو نکن حیفه...

سلام. سلام.سلام... :)

چه زیبا ،نوشتید.... :)

خوشذبنویسید...‌ :)😄🎈

سلام :)
مثل همیشه پرانرژی :)
ممنون از شما ☺️

شاید باورت نشه ولی منم هستم:)

واو! باورم نمیشه واقعا😅

خوشحالم واست یاسا 🙂

خیلی زیاد هم دلم واست تنگ شده ...

قربونت برم عزیزم منم دلتنگتم
دعا کن ازین چالش پیش رو هم گذر کنم ب خوبی😅

حتمن از پسش برمیای 😌

احتمالا 😂

اا سلام :"))

چطوری؟؟

سلام ^_^
خوبم فک کنم 😅
امتحاناس😭🥺
تو چی؟! خوبه حال دلت؟!

منم خوبم😁

امتحانای عملی منم مونده، ولی معلوم نیست کِی میگیرن:/ لنگ در هوا موندم😅

 

رشته‌ت چیه مگه؟!؟!
الان دیگه فک کنم داده باشی امتحانارو 😅

اره دیگه دادم بالاخره😂🤝🏻 

بسلامتی😂
چطور بود؟!😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">