هُرمِ زِمِستان

کاش میشد...

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۹ ب.ظ

کاش میشد یه بخشی از زندگی رو حذف کرد...

تا وقتی همه چی خوبه ، یهو اون بخش از زندگی آوار نشه رو سر آدم...

اونقدری خوبه حالم... که از مرگ میترسم..‌. نمیخام بمیرم...

ولی یهو... اونقدر غمگین میشم با یه اتفاق ظاهراً ساده که دلم میخواد بمیرم...

می‌دونم مسئولیت داره... ولی درک کنین... سخته فقط بریزم توو خودم...

اینجا تنها جاییه ک با یه صفه ی سفید درد و دل میکنم و آروم میشم...

می‌دونم شاید دیگه کسی نمی‌خونه اینجارو... خیلی وقته ک نیستم...

و وقتایی که میخام هیچ جای دنیا نباشم، برمیگردم اینجا...

مث الان...

الان واقعا نمیخام باشم دیگه...

نمیخام باشم...

۷ ۰

کیه ک الان دلش میخواد باشه !؟ رفتن اسونه واس موندن باید زور زد

وقتی یه سریا رو داری که موندنتو برات دلچسب میکنن... رفتن ترسناک میشه...
کسی ک ازش ناراحتم الان..‌. خنده دار ترین تراژدی های دنیا و میسازه برام...
هیچکس فکرشم نمیکنه واقن⁦🤦🏻‍♀️⁩
موندم بخندم یا گریه کنم...
بین گریه هام میخندم...
بین خنده هام گریه م میگیره..‌.
سخته ک باور نکنه کسی تو رو...
شاید باید حواسمو از زندگی پرت کنم...
نمی‌دونم...
کسی ک دوسش دارم رو هر چند وخ یه بار میبینم و نود درصدش دعواس😭🤣🤣🧐🧐😭

اوه اوه ببین کی پست میذاره..

خب در نبود من خواهر گلمون کی رو دوس دارهه؟؟؟

خدایی خیلی وقت بود پست نداشته بودمااااا😅
وقتی این پستو میذاشتم با بابام قهر کرده بودم⁦🤦🏻‍♀️⁩😂😅
کی گفته خواهر گلت یکیو دوس داره؟!😉

😂 میفهمم چی میگی 😂  توصیه میکنم بری جلو اینه سه ساعت به خودت نگاه کنی 😂 اگه تونستی نخندی من سر تعظیم فرو میارم جلوت

دوربین جلوی گوشی کفایت می‌کنه⁦🤦🏻‍♀️⁩😂😂⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩😂😂😂😂

همین که اینجا پست میزاری یعنی بازم میخوای باشی ولی توی یه جمع دیگه. 

یا شاید اونی که اینجا واسه خودت ساختی خود واقعیت نیستی و اینجور وقتا از پوسته ی واقعی خودت میری به شخصیت یه شخص دیگه .

شخص ایده آلت .

من همیشه واقعی ام :)
متاسفانه هیچ جوری هیچ جایی نمیتونم تظاهر کنم..‌ شاید اگه میتونستم بهتر میشد ... :):

درکت می‌کنم، و تنها آرزویی که میتونم برات بکنم، رسیدن به یه آرامشه که یکم ذهنتو راحت کنه، روحتو رها کنه.

امروز خییییییلی جلوی خودمو گرفتم گریه نکنم...
کلن یه چند وقتیه همه عصبی شدن... من نمیتونم اذیت شدنشونو ببینم... واس همین اذیت میشم خودم

😂 NO NO NO نه نه نه 😂 اون با فیلم ترسناک فرقی نداره 😂 واس من اینه با فیلم های لورن هاردی فرقی نداره 😂

از همین تریبون با دوربین سلفیت ابراز همدردی میکنم⁦🤦🏻‍♀️⁩😂😂
واسه من آینه تراژدیه😅🙃

در ارتباط با کامنت اولی که دوست عزیزی ک نمیشناسمشون گذاشتن باید بگم که این خواهر عزیزشون کیو دوست نداره 😐😒

عجباااااا!!! بچه پررو😁
من خیلیا رو دوست ندارم😅😂

گریه‌هاتو بکنیا، وگرنه گیر می‌کنه تو گلوت

آخه وضع بدی شده این روزا، ایشالا بهتر شه همه چی، یکم اعصاب همه‌مون راحت شه، به خصوص تو عزیزم

:)

حق با توعه😭
واقعا... همه چی ریخته بهم... امیدوارم... مرسی از دعای قشنگت⁦☺️⁩

درعوضش خیلیا رو دوست داری 

دهن منا وا نکن ک میزنم لهت میکنم میمان 🦧🦧

از این باز تر؟!😁😂😂
نمونه‌اش تو رو دوست ندارم😝
.
سوگند ب جانم و کسی ک جانم در پست اوست، هرکس این کامنت و بخونه می‌فهمه چقد دوستت دارم رفیق😉

اینجا جای خوبیه خلوت و دنج

بیشترمون بخاطر همینایی که نوشتی اینجا هستیم

بیان کلن آدمای خوبی داره
اکثرشون روحیات لطیفی دارن
دقیقا... امیدوارم موندگار باشیم... :)

چقدر وبت افتابیه :(

.

.

.

# چقد قشنگ بود :( خیلی . :"((

آفتابی؟!!؟!😅
خوبه یا بده؟!
الان بگم نظر لطفتونه یا چی؟!😅(#شوخی)
.
خوش اومدین
لطف دارین، قشنگ خوندید :)

دیر آمدم ولی...

سلام.

.

.

.

چیشده ? چته ? چی میگی ? چه خبره ? 

 

کاش دم دستم بودی... کاش😡😡😡😡💓💓💓😡😡😠😡

داریم در لحظه زندگی میکنیم :|

هر لحظه یجور و یه شکل 

یکی ب من گف شعار پپسیه😅 راس میگف؟!؟!😅

چرا ? چیکارم داری ? 

کاری کردم ?!! 

 

هممم...

بله بله
کلی اتفاق افتاده
تو می‌دونی خیلیاشو... :)
ولی الان ک هستی خوبه... باش همیشه :))

در جریانی هم ک من چقد ازت بدم میاد 🤣🤣🤣🤣

 

 

عه آرام اینجام که هست 

تو وب من اومد یه سلامی کرد و رفت دیگ 

 

عارع :/



عارع://
عارع:///
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">