هُرمِ زِمِستان

ایده

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۶ ق.ظ

یه مدت ایده ی خاصی به ذهنم نمیرسید که بنویسم...

بعدش با خودم گفتم حالا که خیلی وقت گذشته، باید یه چیز خوب بنویسی!

پس ایده های ریز و درشتی که خیلی خوب نبودن رو رها کردم چون به اندازه ی کافی خوب نبودن...

بعد از یه مدت...

نه ایده ای بود... و نه انگیزه ای برای نوشتن...

اونقدر که الان شک دارم که چون ایده ای ندارم نمینویسم

یا چون نمینویسم... ایده ای ندارم...!

.

گذشتن از یه سری چیزا... مث مرگ یه سری احساس نابه...

حس نابتو که از دست بدی، مُردی!

خودکشی بخاطر بقیه اصلن درست نیست وقتی قراره بعدش نفس بکشی...

میفهمی چی میگم؟!

این فرصت... یک بار... و فقط یک بار!! به تو داده میشه...

پس هوای دلتو داشته باش... :)

۷ ۰

من دارم میترسم

جدن بگم دارم میترسم

نونا پیشته، از چی میترسی؟!؟ :)
خوبی آیینم؟!

ور

عار

یوو

😭

همین ورام فلن
ولی یه کم دورم فقط... :):

😨😨😨🙄

حتما که ایده نیاز نیست !

خوبی؟

نمیدونم چرا! ولی یه مدت زیادی ک نمیام بیان اینجوری میشم😅حس میکنم حتمن چیز خاصی باید باشه😅
خوبم ^_^
تو چطوری آرام بانوی مدافع سلامت؟! :)

چرااااا 😢😢😭

واتساپم خرابیده ، واس همین نمیتونم بیام پیشتون
سلام منو برسون ب بچه ها :)

بیا هنگ

وااایییی آیین چینجاعن؟!؟!؟
جدی میگی؟!؟!؟
ینی درست شد گوشیت؟!؟!
الان میام عشق نونا😘
.
اکانتت نبود ک!
دعوت فرستادم برات از هنگ

نونا زود باش دیگ 😭 دستش کن 😭

نمیشه، نشد!

نه یه اکانت دیگه زدم براتم پی ام زدم

نیومده چیزی!!

نه یه اکانت دیگه زدم براتم پی ام زدم

آیینااااا میگم نیومده :((
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

************************

پیدات کردم ^_^

نه بابا نیازی نیست :)

خدا رو شکر :)))

والا من قسمت نبود مدافع سلامت بشم و تو خونه هستم عزیزم 💙

ترم چندی؟! :)

تو چقد خوبیییییی❤

هوای دلتو داری که؟!😉🙂💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">