هُرمِ زِمِستان

چالش چی بودم، چی شدم(با تاخیر😅)

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲ ق.ظ

یه دختر کوچولوی تنها بودم سالها پیش...

یه سری آدم اومدن... از تنهایی درم آوردن... کم کم بزرگ شدم... کم کم اونا رفتن...

هرکسی که میومد و میرفت، یه چیز جدید یادم میداد... هم با اومدنش و هم با رفتنش...

حالا یه دختر بالغ و نسبتا😅عاقلم :))

که بلده چه وقتایی باید تنها باشه... چه وقتایی باید اجازه نده تنهایی محاصره‌ش کنه...

بلده چطوری فاصله هارو از بین ببره و در عین حال، فاصله ی لازم رو حفظ کنه

یاسمن امروز، نسبت به دو ماه پیش... خیلی چیزا یاد گرفته...

گذشت کردن رو... اهمیت دادن رو... اولویت بندی رو...

بلده حال خودشو بهتر کنه و میدونه اگه نتونه باید سراغ کیا بره و کمک بخواد ازشون

میدونه هرکسی قابل اعتماد نیس و هرچیزی ارزش دلبستن و اعتماد کردن رو نداره

یاسمن امروز... محافظه کار تر شده... قدماشو یواش تر و با دقت بیشتری برمیداره

به خودش بیشتر از همیشه اهمیت میده

تازه فهمیده آدمایی که بهش سخت میگیرن برای موفقیت خودش، برتر از اونایین که بهش آرامشی گذرا رو هدیه میکنن و با یه سری خاطره، ترکش میکنن...

فهمیده که باید گاهی سختی کشید... بخاطر راحتی بعدش...

شاید یاسمن خیلی چیزا رو میدونست قبلا! ولی الان داره باورشون میکنه کم کم :)

ولی یاسمن هنوزم میدونه که هنووووز خیلی راه مونده تا تکامل! خیلی چیزا مونده واسه فهمیدن!خیلی باورها مونده که شاید عوض بشن، و گاهی باید عوض شن...!

یه سری اتفاقا... یهویی... آدمو به حدی تغییر میده که به هرچیزی که تا امروز اعتقاد داشته، شک میکنه... شناختش نسبت به خودش میشه یه صفحه ی خالی... و حالا یاسمن داره این صفحه رو آروم آروم و از اول، دوباره پرش میکنه... :)

به امید روزای بهتر :))

.

شرمنده ی پریسا حونم که دیر شد یه کم😅😘

۶ ۰

چقدر بزرگ شدی😢(:

فک میکردم سخت باشه...
ولی قشنگه اگه دیوونگیاتو حفظشون کنی :)

چه خوب

حداقل آخرش غمگین نبود

:)
هنوز اولشه... :))

چقدر جملات بهاری و پر امیدی هستن ...

به اشتراک گذاری تجربیات خیلی کار خوبیه ... مرسی بابت این کار خوبت ...

 

امروز هوا کلن خوب بود خداروشکر ^_^
مرسی از پریسا که دعوتم کرد و باعث شد به چیزای قشنگی فک کنم امروز :)
:) خیلیم خوب
خوبی از خودتونه ^_^

اگه دیوونگیاتو حفظ کنی...چه خوب گفتی🙃❤

خودت خوبی :))💖
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **** **** ***** 😅😅😅😅🤣🤦‍♀️🤣🤣

کی این بی ادبو خبر کرده بیاد؟!😂😂
یادم باشه بگم اقمان بیاد ازت چارتا چیز یاد بگیره😁

اوه مای گاد

خیلی قشنگ بود جونم:*

عزیزمی ^_^

همین من اگ نباشم کل زندگیت ب فناس بدون من تو میتونی زندگی کنی اخه بدبخت 

بعدم جوری کامنتامو سانسور میکنی ملت فک میکنن چی گفتم 

مگ دروغ گفتم خب 🤣🤣

 

فعلا خودت بیا یکم اموزشت بدم تو زندگی دچار مشکل نشی 😉😉

تو خودت جزو مشکلات حل نشدنی زندگیمی😂

خوبه !

شما خوبین؟!
نبودین یه مدت؟!

هستیم به اندازه ای که دل نزنیم >

انشاالله همیشه خوب باشین :)

خوبیم !

امیدوارم خوب باشین !

امیدوارم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">