هُرمِ زِمِستان

فقط خستگی، نه هیچ چیزی غیر ازین!

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ب.ظ

وقتی یه بازی رو شروع کردی، چاره ای جز ادامه دادن نداری،شوخی که نیس، حرف حیثیت خودت درمیونه، خیلی بده که یه روز توو آینه نگاه کنی و به خودت بگی چطوری بزدل؟!

 

قهوه سرد آقای نویسنده - روزبه معین

.

جا نزن!

شروعش کردی...

درسته خیلیا مهمن... حرفاشون و نظراتشون محترمه...

اما تو در نهایت فقط بخاطر یه نفر و برای یه نفر این تصمیمو گرفتی... اونم خودتی!

درسته خیلیا خوشالن و خیلیا ناراحت... خیلیا راحتن و خیلیا اذیت...

ولی درنهایت، وقتی همه ی اینا بخابه و داغشون سرد بشه...

تنها یه دست نوشته به جا میمونه... اونم سرنوشتیه که خودت نوشتیش!

.

اینجا دری هست که نه میشکند

و نه باز میشود

گاهی برای گذر از تاریکی

فقط باید نور باشی!

آگاه و بی امان...

بگذرانی درهای بسته را

گاهی ایمان... همان نوریست که هفت در بسته را میگشاید...

یادت نرود...!

هراس انگیزتر از زلیخا میشود...

درهایی که خودت بسته باشی!!

Yasaman.G.R

.

توو این شرایط برای همه‌تون سلامتی و شادی رو آرزو میکنم...

بیاید برای هم دعا کنیم :)

۷ ۰

خیلی کتاب قشنگ و   حرف دل زنی بود

والا من دارم میخونمش اوایلشم
بعد از مدتهاااا دارم دوباره کتاب میخونم😅چن ماهی بود نخونده بودم هیچ کتابی
بد نیس کتابش... ولی متن قوی ای نداره!
البته حرفاش قشنگه :)

خوبی باشی 💜

مرسی قشنگم💖

نوشته ات خیلی عالی بود:))

 

قهوه سرد اقای نویسنده تیکه های جذابی داشت ولی آخرش خیلی آبکی تموم شد:/

تو عالی تری😘


واسه وقت گذروندن خوبه😅چون واسه کنکور میخونم نمیتونم یه کتاب جون دار و قوی بخونم، وگرن کتاب نخونده زیاد دارم ک قصد دارم بخونم... خوندنشون یه ذهن خالی میخاد. با مغزی ک خسته و درگیر کنکوره نمیشه
ولی خداییش کتابه در حد تعریفایی ک ازش شنیدم نیس!😅

عزیزدلی:*

 

 

اره الکی تعریف میکنن.

ایشالا زودتر کنکور تموم میشه

💖💖


انشاالله :)

سلام،خوب نوشته:) من کتاب های داستانی و تاریخی رو بیشتر دوست دارم بخونم...

سلام :)
کتاب کلن خوبه ^_^
تاریخ خوندنش گاهی جذبم میکنه
ولی اگه درس باشه نه -_-
همیشه از درس تاریخ بدم میومد😅

مرسی که دعامون کردی

محتاجیم به دعاتون :)

سیلام

منم هم نامت یاسییی

نبودم یزره الان اومدم

اسمم عوض کردم

خوبی ؟؟

واااییییی یاسییییی
خودتی؟!؟!؟!؟
یاسی خودم؟!؟!؟
کجایی تو دختر؟!!!!
خوبم :)
خوبی؟!؟

اوه قالب جدیدوووووووووووووووووو

انیو نونااا

مشخصه خیلی وقته نیومدی😁
سلام عزیزم :))

حدس میزنم به خاطر استمارگری هایی که روی ایران انجام دادن بدتون میاد از تاریخحق میدم، واقعا حال ادم رو میگیره!

بعضی وقتا خوندنش واقن عذاب آوره -_-

بوش میاد دوروغ گفتی که خوبی

پس منم دورغکی خوبم

الهه الههه چان لاوررر خودتم

البته الان رفتم بک لاور بشدم

لنتی ژذاب خوش استایل کیوت مهر بون جیگره نفسه سیس پک داره بقیشم نمیشه گف دیگه میدونی که اکسوالم^-*

حس بویاییت قوی شده ها جدیدا😅
خب اون موقه ای که جوابتو دادم... یه کم اوکی نبودم راستش...
نمیدونم چرا بعضی وقتا یهویی بهم میریزم... این وسط اطرافیانمو اذیت میکنم فقط😢
ولی الان خیلی بهترم... دیشب با اینکه نتونستم گریه کنم، ولی تونستم تا حدودی ری استارت کنم خودمو... حافظه پنهانمو پاک کردم و تا حدودی سبک ترم الان ^_^
حالا توعم راستکی بگو😉
واااااییییی من همه رو دوس^_^ ولی خب چانبک اصن یه چیز دیگه‌ن!!! خوصا بک☺
اهم... بله بله😁 نمیشه گف😁😂

من خسام قویه

چون اسفندیم

تولدمم گذشتتتتت/:

خب منم بدک نیستم

خوفه

برو ابسینژن گوش کن

با دیدن کای ب افق محو شووو

بعله:دی^^

واااایییی تولدت مبارک عزیزم :))
چندم اسفند بودی مگ؟!
اصن موزیکش خود ب خود محو میکنه آدمو😁

یک

آخرشم نگفتی چته!
چرا خوب نبودی؟!
یا چرا الکی خوب بودی و واقنی نبودی؟!

والدینننننن بیخیال اینجوری توهم ناراحت میشی و من بدتر نیشم

مهم اینست که خوب هستم ایییلان

بعلع

 

وااااییی ک این مشکل ، نقریبا مال نود و نه درصد بچه های امروزه😅
معمولا خیلی دیر متوجه میشیم چ خبره... بعضیام ک اصن متوجه نمیشن :))
والدین واقعا ارزشمندن :)

ببین

 

داشتنت افتخاره آبجی 

دلم واسه بغلت تنگیده😣😣

ببین
حس خوبی که اینجوری یهویی میای میریزی توو دلم، باعث میشه که ته دلم قرص بشه که دارمت... ته دلم قرص بشه که راهی که باهم میریم درسته... ته دلم قرص میشه که تا تهش باهامی... :) 💖
لعنت به این شرایط... در حالت عادی باید هفته ای یه بار توو بغلم یودی💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">