هُرمِ زِمِستان

دیوانه...

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ق.ظ

+یاسمن...

-جونم؟!

+خیلی دیوونه ای...!!

-... [نگاه]

+دیوونه بمون... این خیلی خوبه... :)

.

دیوانه تر از من تویی، دیوانه میخاهی مرا!

دیوانگان را عالمیست، عاقل نداند حالِ ما...

شاه دلی و بعد از این، با تو در این ره میروم

حکم است این دیوانگی، دیوانه تر هم میشوم :)

Yasaman.G.R

.

این روزا خیلی اذیتت کردم و هنوزم دارم ب این کار ادامه میدم

و در مقابل... تو درکم کردی... برخلاف همه، درکم کردی و کنارم موندی و هنوزم...

یه حرفایی زدم که حس میکنم ناراحتت کرده...

و بازم اینو میدونم که حتی ناراحتیت هم بخاطر خودمه و از روی دوس داشتنه... :)

با اینکه شرمنده میشم گاهی از رفتارم... ولی افتخار میکنم به داشتنت... به حضورت کنارم و توی زندگیم :)

میدونی... باعث میشی بخام سالهای سال بیدار بمونم و خیره بشم به برق نگاهت...

و لبخند بزنم... توو هر شرایطی...

تو فقط باش...

و بدون...

که دل گرمی زندگیمی :)

۶ ۰

گرچه مرگ این خلوت نایاب را هم می پسندم؛

زندگی زندگی"این فرصتِ کوتاه"را هم دوست دارم

دقیقا :))
...و باز هم متوجه عمق مطلب شدین :)

به بههعهههه 👏👏👏👏👏👏 

که دیوانهه بمونیی اریی؟؟😂😂😂😂😂😂😂 

گرچه میدونم چی به چیهه ها 

کوفت😂😂😂🙈🙈🙈🙈🙈

هاهااهااااا😈😈😈😈😈😈😈😈

☺😊☺🙈🙈😊☺

تا ابد کنار هم بمونین:)

مرسی از دعای خیرت^_^

من که نفهمیدم چی شد ولی هر چی میخای بشه همیشه:*
:)

مرسی عزیزم ^_^

🌷⚘🌹

خوش به حال مخاطب خاص

:)
(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">