هُرمِ زِمِستان

لعنت ب من...

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶ ب.ظ

😂😂😂😂😭😭😭😢☺

من حالم خوبه...

ولی تو باید بری...! :(:

.

خیلی وقتا خیلی چیزارو نمیشه بیان کرد...

یه طوری که انگار هیچ واژه ای نمیتونه حسشو لمس کنه...

حسی ک الان دارم... نمیدونم...

مثلا فرض کن یه چیزی رو خیلی دوس داشته باشی... بهت آرامش بده... باهاش زندگی کنی... ولی مال تو نباشه!!

تا میام آرامشو بغل بگیرم و لمسش کنم، میبینن آغوشم خالیه و آرامشه دود شده رفته هوا!!

هوا که ابریه... من به غم انگیز ترین حالت ممکن شادم...!!

حتی اگه همه ی وجودم با همه ی وجودش سرم داد بزنه ک این شادی مال تو نیس... این غم مال تو نیس...

به قول شاعر ک میگه :

ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی

با رگ رگ من تار زدی! خسته نباشی!

یا شاعر دیگه ای ک میفرماید : دیدی ک مرا هیچ کسی یاد نکرد؟ جز غم ک هزار آفرین بر غم باد!

اصولا غم... دوتا تعبیر داره در دنیای ادبیات...

غم مثبت و غم منفی...

الان یه طوری ام که ب یه غم خنثی دچارم انگار...!!

.

امیدوارم "شاه دلم" این پستمو نبینه ب این زودیا... دلم نمیخاد حس کنه حالم خوب نیس!!

چون من کاملا خوبه حالم 😉.

^_^

۴ ۰

شمام دچارشدین

بله🙈

شاه دلت کیه ؟🙄🙄🙄😒😒😒😒

یه آدم خیلی مهربون ک مث خودمه😉

لنتی کی شد شاه دلت 😉😉😉

چیشده قیشنگم‌ ؟ چرا غمگینی ؟ 

به به!
زهرا بانو!
راه گم کردی؟!
ازین ورا؟!؟
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ خانواده خوبن؟ درسا؟ دانشگا؟!

کوچه علی چپو این حرفا 

باش اکیه 👍

هستم‌فقط خیلی کمرنگ . نمیدونم داره میگذره.

 کوچه علی چپ نیس
دلخوریه

تو باید دلخور باشی یا من؟ 

اممممم....
امروز چندمه؟!
تو غیب شدی یهویی یا من؟!

ای واااااای 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ جون یاسی تا روز قبلش یادم بود :( ببخشید 

بجاش ولنتاینو بهت تبریک میگم عشقم ^_^ 

 

تو یهویی جواب پیامامو ندادی یا من ؟؟؟ 😒😒😒

دیگه مهم نیس... :):
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">