هُرمِ زِمِستان

عشق سرگیجه ترین حالت نوع بشر است...!

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۵۲ ب.ظ

اینکه همه ی تردیدهام به یقین تبدیل بشه...

و در مورد تمام اعتقاداتم مردد بشم...

عجیبه...!

اینکه ندونم باید کدوم راهو برم...

اینکه گاهی حتی از راه رفتنم خسته و پشیمون بشم...

سخته...!

اینکه احساسم بهم بگه بیخیال دلم بشم...

و دلم هم بخاد ب احساسم بها بدم...

گیجم میکنه...!

ولی درنهایت... بین همه ی این سختی ها و دوراهی های عجیب و غریب... تو به من اطمینان میدی که هستی... که "من" برای تو مهم از از هر چیزم...

سعی میکنی آرومم کنی تا به خودم سخت نگیرم... حتی باوجود اینکه میدونم سختته...

و هیچ چیز لذت بخش تر از این آرامش شیرین نیست... :)

۸ ۰

دقیقا:)))))))))))

عالی بود:))))))

^_^
مرسی :)
سلام من تازه وارد وبلاگتون شدم
سلام ^_^
خیلی خوش اومدین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">