هُرمِ زِمِستان

تشکری که دیر شد + آنچه بر ما میگذرد

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۳۶ ب.ظ

اینطور که ترم بالاییا میگن، مث اینکه همه ی استادا با ورودی ما لج کردن به دلایلی که ما خودمون بهش واقفیم😆

ولی خداروشکر امتحانارو دارم یکی پس از دیگری پاس میشم😂(الان تو ترمکی باید ب فکر بیس گرفتن باشی ن پاس شدن!😐)

اینجانب در این خابگاه ب اسطوره ی آرامش تبدیل شده ام😅

تاریخ تمدن که سخت ترین تاریخ ارائه شده توسط استادمون بوده و هست رو با افتخار و در کمال ناباوری و با نمره ی نسبتا قابل قبولی پاس شدم😎

 

+یه تشکر به آقای اشکان ارشادی بدهکارم بابت یک نمره ی آناتومی که جوابشو با تکیه بر کامنت شی قبل ایشون به دست آوردم!!! همسترینگ!! به این میگن امداد های واقعا غیبی!!

۷ ۰

بیست شیم ؟! شوخی میکنی ؟! 

من فقط دارم میرم پاس شم 😂😂😂😂😂

اینجا دارن بیس میشن!فک کنم زمینی نیستن اصن😆

:)))

دلم می خواد غش غش به حرفات بخندم

سلام آنه قشنگممممممم :))
خوبی؟!؟!؟
کجایی تو دختر؟!
الهی همیشه بخندی عزیزم ^_^

آره من برگشتم

با کلی چالش امآ

بیا پست گذاشتم

خوش برگشتی^_^
انشاالله همیشه باشی :)
چشم :))

سلام 

صد سلام بر شما خواهر گرامی خودم 

خواهش می‌کنم ، پس همسترینگ که در مورد آناتومی گفتم بصورت جوابی درآمده و با موفقیت جوابش رو دادی. 

قبلا فکر میکردم که نباید ضمن بیان موردی از دیگر عناصر و اصطلاحات مربوط به آن بگویم ولی الان فهمیدم که خداروشکر خیلی هم خوبه.

خوشحالم که کامنتم باعث شده ، جواب آناتومی واحد دانشگاهی رو بدی ، آفرین 

و آفرین به هوش خودت که ضمن خواندن کامنت ، یادت مانده. 

خداروشکر که بصورت امداد غیبی ، کمک شده و خوشحالم. 

امروز داشتم HTML,css می خواندم و همچنین از صفحه دسکتاپم فیلم آموزشی پر کردم برای آینده. 

انشاءالله که موفق باشی ، یاسمن خانم آینده کشورمان به انسانهایی از جنس مهر و اخلاق مثل خودت نیاز داره. 

همینکه تشکر کردی و مرا امید دادی که بد هم نمی نویسم و حتی راهگشا و کارگشا میشه واقعا صفت نیک شما را نشان می دهد. 

آینده کشورمان با ورود نسل جدید و بخصوص نسلی که مهر و صلح و علمی باشد روشنایی بخش میشود. 

خوشحالم که در بلاگستان بیان هستی. 

قصد دارم برای ایام قبل نوروز و بعد نوروز ، پستهایی متفاوت ارائه دهم و از خاطراتی خوب در بیان اشاره کنم که این پست شما از همه بیشتر مرا خوشحال کرد. البته همه‌ی بچه‌های خوبی که مثل خودت هستند ، خاطرات و آرامشی بی نظیر به من داده‌اند.

فره سپاس ، بژی خوشک عزیزم ، ئه راى دالگ و بوگت و همی جر تونیش آرزوی سلامتی و سربرزی دئرمه. 

خیلی سپاس ، برای خودت ، مادر عزیزت ، پدر بزرگوارت آرزوی سلامتی دارم. 

برایت آرزوی موفقیت روزافزون دارم. 

انشاءالله همیشه سلامت و روی روال رفاه باشی. 

ممنونم جناب ارشادی
لطف دارین :)
من هم برای شما و خانواده ی محترمتون آرزوی سعادت و سلامتی دارم :))
بازم ممنون :)

چرا انقدر ماهری تو خندوندن بقیه اخه😂🧸؟ موفق باشی شیرین خانم

عزیزمی تو😘
تو هم همینطور قشنگم ^_^

سلام 

خوبی؟ 

هلو، یس :)
سلام خوبی ؟؟؟؟ یاسییییی؟؟
سلام، عاره قشنگم :)
تو خوبی؟!
جووونممم؟!؟ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">