هُرمِ زِمِستان

جمعمان جمع بود...!

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۴۶ ب.ظ

هم من تنها بودم، هم اون...

هر کدوم یه طوری ب هم نشون دادیم اینو ک چقد از دیدن هم خوشحالیم...بااینکه قاعدتا ن من و ن اون نمیفهمیم زبون همو!!

سعی میکردم با رعایت فاصله نوازشش کنم :)

یه طوری ک بدونه دووسش دارم...

با اینکه میدونم قبل از من خیلیا بودن و بعد از منم با خیلیاس، ولی دلخور نمیشم و حتی پشیمون! چون میدونم و اینو مطئنم همون چند ساعتشو واقعا با تمام وجود متعلق به من بود

وقتی دنبالم میدوید یا وقتی جلوی در نشسته بود و نمیذاش برم توو...واقعا میخواست کنارش باشم...ب هرحال غریزشه و نمیشه بهش خورده گرفت!

بهش نگاه میکردم و میدونستم هیچ وقت اون گربه نخواهد فهمید که جور نبودن چنتا آدمو کشیده...! که چقدر واقعا باعث شد حس کنم حالم خوبه بعد از مدتها :)

اول "تیر ماهی از یاسر بینام" رو گوشیدم ک وسطاش خسته شدم و عوضش کردم😅

بعدش "هم مرگ از علی آذر" رو گوشیدم که باعث قاطی پاطی شدن حسای مختلفم شد و بازم حس کردم خیلی خوشبختم ک میتونم هروخ دلم خواست قاطی کنم😂

بعدشم آهنگ "هیچی نمیشه از بابک افرا" رو گوش دادم تا خنثی شم دوباره😆

هم زمان زیر نور ماه قدم میزدم و با ستاره ها حرف میزدم از اون حرفا ک بین خودمون میمونه😉

بعد از کلی خنده و گریه و خوش گذرونی و دیوونه بازی دوستم اومد پیدام کرد و منو برد توو تا سرما نخورم😅

از پیشیه هم خدافظی کردم و اومدم اینجا تا بنویسم ولی نوشتنم نمیومد، واسه همین گفتم اقلا لحظه هامو ثبت کنم ^_^

.

دیشبم هم خیلی عجیب گذروندم!! باشه واسه یه وقت دیگه نوشتنش :))

.

کلن این شبا ازون شباس ک هر شبشو باید بگم امشب مث دیشب نیس و امشب اصن شب نیس و مث هرشب نیس و خلاصه همونایی ک شب پره میگف😂

۹ ۰

نونا 

امیدوارم پست های شاد بیشتری بنویسی :) چیزی ک غم های همیشگی رو باهاش فراموش کنیم ❤️

لاو یوو یاسم😙

دوسم داری ؟! 😊😂

فدات شم قشنگم :))
بیا غم های همیشگی رو فراموش کنیم :)))
😘😘

سلام 

یک گربه بود ، اسمش گذاشتم ببری.

شدم مادرش ، از دهن خودم میزدم میدادم اون بخوره. اصیل بود اصیل. 

باهاش حرف میزدم ، حرفم میفهمید ، بهش میگفتم ببری بیا ، میامد ، میگفتم خستم ، میامد با صورت تپلش دمپاییم ناز میکرد. خلاصه یکی زد بردش ، دید گربه دست آموز خوبیه ، ازم دزدیدنش ، داغش روی دلم مانده ، آخه در آن زمان تنها امیدم بود وقتیکه افکاری مزاحمم بود ، گفتم تا ببری رو بزرگ بکنم صبر میکنم.... بگذریم. 

سلام
آخی.. پس یاد ببریتون افتادین امروز حسابی :)
منم وقتی بچه بودم بابا بزرگم توو باغش یه سگ و یه گربه داشت...یادش بخیر...
یاسی منم الان میخواستم یه چیزی بنویسم ولی بقول تو حس نوشتن نبود فقط اعلام حضور کردم :)))))) الکی چون حضور نن مهم نیست خیلی
کی میگه حضورت مهم نیس؟!
عاطی تو چرا اینطوری شدی؟!؟میزنمتااااا

پس که اینطور..

کلک دیشب چیکار کردی؟؟ ;)

با پیشیا میگردی خخخخخ

بعلللههه
خخخخ امشب چه شبیست لالالالالای لالالای😆😂😂
پیشیا با من میگردن بابا!! یه پیشی نارنجی هم داریم دیده من با اون یکی بازی میکنم فک کنم حسودیش شده...روم کراش زده😂😂

سلام ، چه خوب شاد نوشتی:)

مامان من نمیذاره گربه داشته باشم ، میگه نجسه

ولی دوتا گربه و یه لاکپشت تو باغمون هست هر وقت میریم باغ ، کلی باهاشون بازی میکنم ( به شرطی که فقط دستام بهشون بخوره)

بعدشم مجبورم میکنه برم دستامو با مایع دستشویی بشورم و موقع شستن هی میگه صلوات بفرست!

خیلی دلم میخواد گربه خونگی داشته باشم:(

مامان منم خیلی حساسه!!😆
یه بار زنگ زد بهم ، همون لحظه پیشیه هم داش باهام بازی میکرد و سروصدا میکرد...بهش گفتم با من نیس گربه
ولی دو سه بار دیگه زنگ زد و منم هردفه با پیشیه بودم صداشو شنید مامانم😅خلاصه لو رفتم دیگه😂😂

منم یه گربه دارم و واقعا بهش وابسته شدم خیلی مظلومن 

کاش میشد با یک زبان مشترک میشد باهاشون صحبت کرد

راستی پست جدید گذاشتم خوشحال میشم سر بزنی

چقد خوبه ک گربه دارین ^_^
کاش میشد این پیشیه هم مال خودم میبود :(
هرروز ک میخام بیام خابگاه دم در ورودی منتظره!میخام بیام توو نمیذاره دراز میکشه جلو در^_^
.
شرمنده این مدت شرایطم طوریه ک کمتر میتونم بیام...ولی حتما به پستتون سر میزنم :)

سلام بانو...

خوبه هرشب با شب قبل متفاوته ... اون شب که انگار به دنبال خنثی کردن حالت بودی ،ولی امیدوارم شبای دیگه ات خوب بوده باشه...

نا آرومم... ولی هرشب یه جوری ک مث بقیه شبا نیس!
ولی روی هم رفته خوبم... ب هرحال...
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">