هُرمِ زِمِستان

عاشق شو ورنه روزی...کار جهان سر آید...

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۳۸ ب.ظ

هر انسانی یه اتفاقه...

یهو میاد

یهو میره...

ب همین سادگی!

.

زهرای من... امروز فهمیدم ک واقن چقد دلتنگت بودم...

.

واسه مردن آماده نیستم...

واسه زندگی کردن هم زیادی ناشی ام...

خدایا...میشه تمومش کنی؟! میشه کمکم کنی تمومش کنم...؟!

۸ ۰

چقدر غم نشست به دلم

شرمنده...
.
شما خویین؟! :)

عالیم شرمندگی واسه چی آدم باید یجای بریزه بیرون درونشو

یخورده شاید احساس سبکتری بهش دست داد .

عالیم مثه همیشه

ولی فکر نکنم شما خوب باشین .

دیگه مث قدیما نیستم جناب علیرضا...
پیر شدم...!😂
خدارو شکر... همیشه عالی باشین انشاالله :)

من که الان سه ساله ارزومه برم

باورت میشه؟؟

ولی به جای من بهترین رفیقم رفت

تنها کسی که تو هر شرایطی جلوی اون لااقل خودم بودم

اونو ازم گرفت

اونو جای من برد

مهتا جونم... قشنگم... آروم باش،باشه؟!
مطمئن باش اونم ازت همینو میخاد... ک آروم باشی و شاد زندگی کنی...
به دل بقیه ی کسایی ک دوستت دارن فک نمیکنی ک این حرفو میزنی؟! ب دل من فک نمیکنی تو...؟!

تنها اینجا منم بدون تغییرات از گذشته تاکنون خخ

میگن تو بیان برعکسه آدم هر روز جوون تر میشن !

شما چرا تو چارچوب این قاعده نیستین خخ ؟

ممنون شما همه برسین به این حال من !

 

نکنه ب سلامتی نقش مقصود رو خوندین شما؟!؟! خخخ
ثبات حال درونی خودش یه موفقیت بزرگه! :)
اونم حالی ک انقد خوب باشه!
مطمئنین تغییر نکردین؟! 😆

خخخ شاید اینطوری بنظر برسه جالبتره !

ممنون یعنی من تمام پله های ترقی رو پیمودم و الان دچار ثبات شدم ! خخ

آره حالم عالیه باطنن نه فقط ظاهرا

نوچ موچ !

شما تغییر کردین !

ینی از نثش مقصود خبر نیس؟! :در
پیشنهاد میدم بین ظاهر و باطنتون ویرگول بذارین،ابهام داره! :دی
ولی ب نظر متغیر میایناآاا!خخخ

هست مقصود اگر مبهم نباشه !پ

خخ بعضی چیزا با ابهامشون خوشگلترن وگرنه پیچیدگیشون رو از دست میدن و مخاطب نمیخواد ادامه داستان رو دنبال کنه !خخ

خخخ متغیر نه با ثبات کامل

 

الان ینی میخاین داستان تعریف کنین؟! :دی
ابهامتون هرلحظه داره بیشتر  میشه... :) جالبه!

داستان یعنی اینقدر بد منظورمو میرسونم الله اکبر خخ

:)

جالب چقدر پس تاٍثیر گذارم

بلخره ابهام با همه ی قشنگیش یه سری مشکلاتم داره دیگه😆

مشکلاتش به جالبیش افزوده میکنه خخ

عجبببببب!درسته!😆

بله دیگه ! دی :

(ب پیشانی کوبیدن)
مهرماهی اصیلید!!

:(

چه غمگین

دله دیگه... :):

زهرای تو کیه هاااان ؟ ببین دور بالاسرت نبودم حالا نمیدونم چطور جمعت کنم 

😡😡🤬🤬🤬🤬

درضمن یاسمن واقعا گه نخور و عصبانیم نکن اتفاقا تو بهتر از هر کسی بلدی چطور زندگی کنی فقط نمیخای و الان یادت رفته 

یادت میارم خودم فقط گم و گور نشو از دور و برم

زهرای من تویی :) ینی انقد خری نمیفمی یه دونه زرا بیشتر ندارم؟!
من همین دورو ورام ک! :):
تکیه کلام مبارکتم دیگه حوصله ندارم سانسور کنم😂
هر آدمی علاوه بر اینکه ممکنه یه اتفاق باشه یه بخش از زندگی بقیه هم هست ،تو فقط مال خودت نیستی همینجوری برای خودت بذل و بخشش میکنی که بمیری ،فهمیدی عایا :(((( شاید توی بحرانی ترین نقطه ای هم که باشیم گذر از اون طوفان و تحملش بهتر از خیلی اتفاقای دیگه س ،اگرچه همیشه تحمل کردن صبور بودن سخته ،چون خودمم آدم صبوری نیستم این و خوب میدونم
من مال خودم نیستم؟! اوکی! ولی بقیه حق دارن مال خودشون باشن و آزارشون ندم با بودنم بیشتر ازین..‌.
هرچند... محکومم ب زندگی کردن و تکرار روزای بی سر و ته...

درد دوری دوست طاقت فرسا و عجیبببببببب دردناکه یاسمین(یاسمن؟)بانو

یاسمن بانو میباشم😆
درد فراغ هست و امید وصال نیست...
این هست و نیست کاش که زیر و زبر شود!

نونا میام میزنم دهنتا 😐

واو!! دو روز بالا سرت نبودم میخای دس رو نونات بلند کنی؟!
همه زدن توعم بزن😆 ب هرحال من ک چیزیم نمیشه، بادممون بم آفت نداره😅
(معنی این ضرب المثلو یاد گرفتی بلخره؟!)😉

آه نونا بذار امتحان لعنتیو بدم بعدن میام حسابتو میرسم 😐✋

با اینکه تو نونا آزاری میکنی در ملعِ(؟) عام😆
ولی من کودک آزاری نمیکنم😂پس رو امتانت تمرکز کن قشنگم😉
بیو رو چیکا کردی راسی؟!امتان بعدیت چیه؟!

سیما؟بزنه تو دهنت؟عمراا ماله این حرفا نیست بچه

بعله یاسمن ولی باز یادم میره

نمیدونم والا!! تاالان ک فقط تهدید کرده😂
یاسمنو فراموش کنی؟!؟مگ میشه؟! مگ داریم؟!😅

هرچی اصن 

چ معنی میده اصن تو دلت برا من تنگ بشه هان ؟ 😡😡

بیخیال بابا عنقد خودتو عذاب نده =/ سانسور کنی ک چی ؟ فک کردی اینا خودشون ازین حرفا نمیزنن😒🙄

و تو، خود میدانی که همی چرت و پرت میگویی داری😉
دیوونه😂

اره رد داده بودم ولی خو الان خوبم 😁

(قسمتی از متن توسط نویسنده ی سایت حذف شد😂)
خب خداروشکر😆

اشغال عوضیی 😅😅😅

چخه نبینمت 

_ فقط تفاوت لحنا بین کامنتای اون پست و این یکی 😅😅😅

خوشم میاد ک حنی سانسورم کنم خودت درجریانی ک چی گفتم بت😂😂😂😂
روانپریشای قبل از تو سوتفاهم بود😆
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">