هُرمِ زِمِستان

۷۲ ستاره

سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۵۱ ب.ظ

الان که دارم این مطلبو می‌نویسم، هفتاد و دو ستاره ی روشن دارم!

این درحالیه که میگن این روزا نهایتا ۴-۵ تا ستاره روشنه هر روز!

خب چون خیلی وقته نیومدم! الآنم اومدم با یه حال داغون که بنویسم تا بهتر بشم!

ولی جالبه که فهمیدم نیازی هم به نوشتن نیست! باورتون میشه همین که چنتا کامنت دیدم و چنتا کامنت گذاشتم، حالم به کلی عوض شد! :)

اصلا فضای اینجا حالمو خوب می‌کنه! انگار برگشتم به نقطه ی امن خودم.‌‌..

.

یه عمه ی آرژانتینی دارم، واسه خوشحالیش زنگ زدم هماهنگ کردم فینال رو باهم ببینیم! امروز تماس گرفت که دربی رو کجا ببینیم؟! :دی

من فوتبالی نیستم بخدا! خخخخ

.

امروز خواهرم داره برمیگرده از دانشگاه، من دو هفته زودتر از اون تموم شدم

تنهایی حوصله سر رفته بود دیگه... خواهر داشتن یه نعمت بزرگه :)

.

خواب های ناجور دیدم این دو سه روز... فضای اتاقم سنگین شده بود دیشب... نمیدونم چرا اینطور شده و چیکار باید بکنم...

.

ولی روی هم رفته حالم خیلی بهتره، چون دارم براش تلاش میکنم و تلاشهام داره جواب میده :) آخرین تلاشم برگشتن به وبلاگم بود که راضی ام ازش ^_^

۹ ۰

یاسییییییییییییییییی خییلیییییییییی ناااااامردییییییییییییییییییییییییی

جونمممم دلم برات تنگ شده بود قشنگممم
چند روز پیش داشتم بهت فکر میکردم :)

منم دلم برات تنگ شده بودددد منتهییییییی ی نفر گفت نا فلان اتفاق نیفتاد بهمممممم پیام نده بلهههههه دیگع اینجوریاسسسسس

 

 

به چی فک میکردییی؟؟؟؟؟

پراااااااااام ینی اینهمه مدت واسه همین پیام ندادی؟؟؟
کی به دنیا میاد؟؟

سلام. سلام.سلام:).

عمه ی آرژانتینی تان خوشحال شد مسی جام رو برد بالای سر؟!😅❄واقعاً خیلی باشکوه بود

علیک سلام
خیلی ها خوشحال شدن اون موقع

عمه آرژانتینی! :)

من هم فوتبالی نیستم، ولی جام جهانی فوتبال رو نمیشه ازش گذشت😄

باورم نمیشه اینهمه مدت گذشته...

سلام یاسی عزیز کجایی؟ 

بعد از دو سال اومدم می بینم خیلیا نیستن خیلیا رفتن از اینکه بیان داره خالی میشه ناراحتم 

بیا جات خیلی خالیه 

سلام مریم قشنگم...
واقعا منم ناراحتم...
بیشتر از همه از خودم ناراحتم که همچین حس خوبی رو اینهمه مدت دریغ کردم از خودم
اومدم...خیلی دیره ولی اومدم...

سلام, خوشحالم بعد از مدتها چراغ وبلاگتون روشن شده

بعد از سه ماه سلام :)
منم خوشحالم که هنوزم کسایی هستن که آشنا باشن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">