هُرمِ زِمِستان

گناهِ بی گناهی..‌.

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ب.ظ

به گناهِ بی گناهی محکوم بودن واقعا وحشتناکه...

هم می‌دونی کاری نکردی... و هم نمیدونی چیکار باید بکنی و از چی باید تبرئه شی!

حالا با همه ی وجودم این بیت رو حس کردم...

  من را به گناهِ بی گناهی کشتی.     بانوی شکار! اشتباهی کشتی... :):

دلم تنگ شده بود واسه نوشتنِ حتی همین دو خط... :):

۱۱ ۰

سلام یاسمن خانم، حال شما؟

چی شده که اینقدر احساس گناه میکنی؟:(

سلام جناب آشنا :دی
خوبم خداروشکر
شما طورین؟ روزگار بر وفق مرادست؟! :)
احساس گناه که نیست.‌.. اطمینان از بی گناهی احتمالی باعث شده احساس بدی داشته باشم... بخاطر متهم شدن به گناهِ نکرده...

خپ پ چر نمینویسی ؟​

فرصت نمیکنم :(

یاسمنننن ور عااار یووو

هی صدات میکنم ولی نیستی 😭😭

هعیی من شدیدا تک تک حروف جمله هاتو درک میکنم :))

قربونت برم... همینجام... ولی کمرنگ... خیلی کمرنگ... :):

یاااس╥﹏╥

نونااا

جونمممممم
دلم برات تنگ شده... واسه همه تون... :)

به به ... چه عجب یاسمن خانوم ... بالاخره راه گم کردی ... 😁😂

+ خوب شد پست گذاشتی ... خیلی وقت که پست نذاشتی ... منم دلم تنگ شد ... برای اکسویاس ... و وبلاگ عجیب و جالبش ... 😁👍

شما همیشه لطف داشتی جناب😂
تعریف تو از بلاگم دوست داشتم😅
وبلاگ مظلوم و متروکه ی من حس میکنم خیلی گناه داره بچم😂
الآنم اتفاقا راه گم کردم⁦🤦🏻‍♀️⁩انقد درگیرم ک نگو⁦🤦🏻‍♀️⁩

هعی که چقد این وضعیت رو تجربه کردم...

سخته واقن...
انگار آدم پستش به هیچ جا بند نیست...

سلام دختر خوبیی

واو!
یاسی بانو چقد بزرگ شدی :)
علیک سلام، تو خوبی؟! :)

سلام سلام سلام

به به..

ادامه بدید به نوشتن

علیک سلام، خوب هستین شما؟!
پایدار باشید همیشه

سلام

:)

هیونگم یاسا 

سلاااااامممممم هیونگممممممم
خیلی خیلی مبارکهههههه
بخاطر وبلاگ تو که شنیدم بیانی شدی اومدم بیان امروز ببینم چ خبره😅
الان میام وبت🤗🤗

سخت ترین چیز تهمت شنیدنه

ای اونجا  ادم مظلومو بی کسه....

دقیقا...
مظلوم و مبهوته آدم!

خدا رو شکر من خوبم

ایشالله که شما هم خوب بشید و از این حس گناه در بیاید:)🌹

+فعالیت بِنُوما🧐مگر دوست داری مُجازاتَت بِنُومایَم؟😄(#دیرین دیرین)

خداروشکر
آخ آخ گفتین فعالیت اصن داغ دلم تازه شد😅
فلن تصمیم گرفتم هر چند روز یه بار سر بزنم بیان تا اگه چیزی توو دلم بود بنویسم باشد که دوباره راه بیفتیم 😅

شیطوو

خوبم مرسی

خدارو شکر ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">