هُرمِ زِمِستان

ظاهر و باطن

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۶ ق.ظ

آن قدر نمیشناسمت که مطمئنم باشم کنار حال بدم می‌مانی...

که بدانم مشت هایم را در آغوش میکشی یا میکوبانی بر سرم...

آنقدر نمیشناسی ام که بگذاری بی هوا در آغوشت گریه کنم...

اشکهایم به تو زخم میزند...

آنقدرنمیشناسمت که به تو زخم بزنم و بخواهم که بدانی ام!

.

برخلاف ظاهرم که فریادی از نرسیدن هاست، احساس میکنم یک قدم نزدیکتر شده ام به آنچه که باید می شدم...

.

میتونم درکت کنم... ولی نمیخام! میفهمی؟! :):

فکر میکردم دوران «ببخشید» گفتنام دیگه تموم شده! غافل از اینکه من قراره هرروز و هر سال یه سری اشتباه خاص رو تکرار کنم... قشنگ میشه اگه این تکرار کردن رو پای حماقتم نذاری و بذاری پای شرایطم... چون هنوز اونقدری قوی نیستم که بخوام یاد بگیرم دیگه هیچ وقت تکرارش نکنم :):

.

حق با نویسنده ی وبلاگ «آسمانم» بود... من نباید تظاهر کنم به قوی بودن...

من اینجا تظاهر نمیکنم... هیچ وقت!

ولی قول نمیدم ک توو دنیای واقعی هم همینجوری باشم..‌‌ اونجا یه سریا نیاز دارن که منو قوی ببینن... قوی تر از چیزی که واقعا هستم...

.

دلم واسه نوشتن تنگ شده... یه جورایی از دستم در رفته نوشتن! انقد به نوشتن ادامه میدم تا دوباره دستم بیاد😉

۱۵ ۰

سلام 

مطمئنا دوباره به روال قبلی بر می گردی فقط عجول نباش چون تمام برنامه هایت می ریزد بهم.

موفق باشی. 

سلام
ممنون که بهم امید میدین... :)

قوی باشین حتی به ظاهر.

یک شیر وقتی که زخمیه غرش هاشو بیشتر میزنه تا بفهمن قوی تر شده.

بله... درسته... :)
خوبه بتونم مث اون باشم :))

سسسسسسلاممم

 

سلام یاسی بانو، چطوری؟!

نویسنده وبلاگ «آسمانم» خوشحاله که دوستش رو آگاه به شرایط می‌بینه و گم‌ شده نمی‌بینه ...

+ یه پیشنهاد دارم برات یاسمن:

یه روز در هفته رو انتخاب کن برای نوشتن که بتونی متعهد باشی بهش ... مثلا آخرش هفته ... پنجشنبه یا جمعه ... یا وسط هفته ... هر موقع که برات جذاب‌تره ... روز‌های دیگه هم اگه حسش بود بنویس ... اما توصیم اینه که بنویس ... و خوب بنویس ... تا این که یه چیزی بنویسی که بعد مدت خسته بشی و ول کنی ... وبلاگ‌نویسی یه سبک زندگیه ...

+ شعر منو چرا اول نذاشتی ... 😁😂😂

+ 🌹

مث نویسنده ی وبلاگ «آسمانم» کم پیدا میشه :)
+پیشنهاد خوبیه... ولی یه کم هماهنگیش سخته... گاهی اون تایمی ک واسه نوشتن در نظر میگیرم، خالی نیس همیشه😅 ولی سعی میکنم وبلاگم یه بخشی از زندگیم قرار بدم... مث قدیما... :)
+واااای اون شاهکارو تصمیم گرفتم هرجایی خرجش نکنم😂😂😂
+🌺

سلام*-*

 

کاش اونقدری قوی بشی که احتیاجی به تظاهر نداشته باشی

سلام
خوش اومدی :)

امیدوارم :))

😁😂😂 ... خیلی خوشحالم که به ارزش واقعی شعر من پی بردی ...

+ خب یه کاری بکن ... اگه نمی‌رسی ... پستت رو بنویس ... هر موقع که وقت داشتی ... ولی انتشار در آینده بزن تا توی یه روز خاص در هفته منتشر بشه ... که متعهد به تهیه یه هفته‌نامه باشی ...

خوشم میاد از رو نمیری😂
+ایده ی خوبیه!! میتونم هر وقت فرصت کردم پست هفتگیمو آماده کنم و بقیه ی نوشته های یهوییمو همون موقع منتشر کنم اگه فرصت شد :)

ھممممم نمیدونم تو چی

 

دوباره؟!
چی شده قشنگم؟!

اتفاقا من که دلم برا نوشته هاتون تنگ بود :))) موفق باشیننن

واقعا میگین؟!
با دل مهربونتون شرمنده میکنین منو... :)
امیدوار شدم :))

 

 

 

مھم اینھ از پسش بر میام

 

چرا پاکیدی؟!

🤔🤔🤔

 

منم دیگه نمیتونم بنویسم😣😣😞😞

چون فاصله گرفتیم ازش...
اینستا بی تاثیر نیس توو این وضعی ک پیش اومده😜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">