هُرمِ زِمِستان

لبخند بزن چون... راحت تره!

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۲۷ ب.ظ

-دیوونه شدی؟!

من: ..

-با خودت میخندی.. یهو گریه میکنی... چته؟!

من: خخخ

-چرا میخندی؟!

من: خوشالم لابد!

-(نگاه مشکوک)

 

میدونه خوشحال نیستم... ببخش ک نمیتونم حرف بزنم مامان...

 

چند روز پیش توو خیابون سما(آبجی کوچولوم ) واسه اسباب بازی گریه میکرد...

من: قشنگم... میدونی وقتی گریه میکنی زشت میشی؟تازه منم دلم میشکنه و گریه م میگیره... ولی وقتی بخندی همه خوشحالترن و ممکنه واست عروسک بخریم^_^ پس توعم مث من وقتی ناراحتی،بخند! باشه قشنگم؟!

 

اولش گیج بود... بعدش رفتیم باهم خندیدیم و اون عروسکم خریدیم براش... :)

لبخند بزن...چون این راحت تر از توضیح دلیل ناراحتیاته... :)

۱۱ ۰

من وقتی ناراحتم خیلییی ضایعم😖😖😖😭🤦‍♀️

تابلویی تابلو😂😂
شاید اگه منم مث تو میبودم راحت تر بودم...نمیدونم... :)

مث من یعنی چجوری؟🤔

ینی بریزم بیرون...

اره

همیشه خندیدن راحت تره

خیلی از مشکل رو حل میکنه

همین که دلیل خیلی چیزارو نباید توضیح بدی بزرگترین لطف ممکنه

خیلی وقته جز این کاری ازم برنمیاد... :)

من همراه اینک اشک میریزم میخندم 😂💔

تو که فک کنم اشک ریختن پایه ثابت همه چیته😆

من وقتی ناراحت باشم کسی چیزی نمیفهمه 

نمیدونم این یه چیز منفیه یا یه امتیازه

منم همینطوری ام...
سختمه...

البته عصبانیت با ناراحتی فرق داره ها

:دی

عصبانیتت چطوریه مگ؟!😅

جوکر یه دیالوگ داشت که من خیلی دوسش میدارم:

لبخند بزن، چون این آسونتر از توضیح دادن چیزیه که داره تورو میکشه...

این همونه ولی دقیقشو یادم نبود :)

عههه ماجده زندس =/ 

عاره😆
من از تو دیوونه تر ناراحتی هام یه شکل نیست ،گاهی وقتا میخندم گاهی هم رعد و برق میزنه دنیا رو زیر و رو میکنم :))) ولی آرزو میکنم حالت هر چه سریعتر خوب شه و بیا برام توضیح بده چه خبر شده
خیلی خبرا شده عاطی...
جای تو خالی...
من حالم خوبه... :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب پس ازت بدم میاااد 

**** 

گوشیم الان روشنه
نت ندارم
ولی ایرانسل دارم😆

قرم

تمام 

بیخود😆
😂😂

عجب جوابی ب سیما دادی دلم خنک شد

سلام

من مبینام

همون ک یاسین شه پشت سرم تو وب سحر براتون گفت

منم ترجیحا لبخند میزنم خوشم نمیاد بقیه دریابن ناراحتیمو

در ضمن قشنگ مینویسی!!

سیمولی کوچولومونو اذیت کنیم خوشال میشی؟!😂
سیما خودت اعتراف کن چ کردی با این بچه؟!😆
سلام قشنگم :)
حرفاشو ندیدم ولی خودم یه بار شنیدم صداتو توو فیص کال😉
اینطوری بهتره انگار... ولی از یه طرفم خیلی سخته ک نزدیکترین آدم ب تو نفهمه ک ناراحتی... هم برای تو و هم برای اون... تنها میکنه آدمو...
لطف داری😊

سیما کاری نکرده که من همینطوریم همش

درضمن بچه خودتی

تو ویدئو کال ؟چ طوری؟کی؟من ک فقط گوش میدم و تایپ میکنم چون با کامیم نمیتونم ویدئو بگیرم,چطوری؟ای سیمای عوضی

تنهایی باحاله

میدونم لطف دارم

ویدیو کال بود ولی تو و من و سحر فقط وویس داشتیم. فک کنم اون شب با گوشی مادر بزرگت اومده بودی😆
 الان سیما بچم چ گناهی داره این وسط؟! 😅
عاری باحاله فقط یه کم دیوونه س
لطف تو ب اندازه ی نوشته هایم زیباست😉

فرزندم بدجوری منو با یکی دیگ اشتب گرفتی اون من نیستم من چندورزه از وجوده فردی ب اسم یاسمن با خبر شدم والا

سیما؟بچت؟زبونم قاصره از این حرفت

یکم ن خیللی

وااا از خودراضی

ینی تو توو گروه هنگ نیسی؟! ینی دوتا مبینا داریم؟!
خو اون موقه نمیشناختی منو😅
من نوناشم خو😆
:))
اعتماد بنفسم یه کم ب لطف بچه ها بالا رفته😆 درحال ترمیم وجود میباشم الان🙈

آره اون مبینا فک کنم همون رباته منظورت

آفرین ترمیم کن

آهااااا الان گرفتم😅
زیاد نمیشناسمش... با تو بیشتر حرفیدم تالا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">