هُرمِ زِمِستان

ازونجایی که هردفه قرار بوده برم، یه جوری تقدیر منو ضایع کرده،این بار هم اومدم اینجا بنویسم دارم میرم تا انشاالله تقدیر ضایعم کنه باز😅

نمیخام پستم غمگین بشه چون قرار نیس یه خدافظی تلخ داشته باشیم

قرار نیس تلخ باشه چون قرار نیس بشتافم ب دیار باقی😁

رفتنم نهایتا یکی دو هفته

نشد، یکی دو ماه

نشد، یکی دو سال

خیییییلی دیگه بخاد نشه ، پنج سال طول میکشه😂

الان خنده هام یه چی توو مایه های خنده های جوکره😂😂

یه وخ با خودتون فک نکنین که این آدم(ینی اینجانب😁) که خودش از رفتن بقیه گلایه میکرد، حالا تا تقی ب توقی میخوره بانگ رفتن سر میدهد!!

همانا بدانید و آگاه باشید من ازین بانگ ها سر نخاهم داد تا کارد ب استخونم برسه و از اونم رد کنه و کلن دستمو از دنیا قطع کنه😅

الانم قراره همچین اتفاقی بیوفته... دعا کنید نیوفته چون هیچ کار دیگه ای از هیچ کس بر نمیاد...

دوستون دارم، مواظبتون باشین :))

.

بعدا نوشت: راسی یلداتون هم مبارک^_^

امسالم قسمت نبود پست یلدایی بذارم...

۸ ۰

چیزی شده؟

ان شاءالله که خیر باشه

یه سری اتفاقات غیر منتظره توو زندگی آدم میوفته گاهی
یه سری تغییرات
یه سری تفکرات
گیجم...نمیدونم قراره چی بشه...حتی از خیر یا شر بودنشم مطمئن نیستم...
ولی ب قول شما، انشاالله که خیر باشه :)

بیا بقل خودم یاس 🤗🤗 ب کسی تو را نمیدهم 😚 هیچجام نمیذارم بری 😊 

اوکی عزیز دلم؟؟ بری اعتصاب میکنمااااا 😭 

 

[بغل]💖
قربونت برم مهربونم ^_^
چرا اعتصاب عاخه فداتشم؟!؟ میدونی که دست من نیست...فقط باید صبر کنیم ببینیم چی میشه...
من وابسته‌م به اینجا... هرطوری که شده احتمالا به یه هفته نکشیده میام و پست میذارم😅
ولی خب اگه اون اتفاق بیوفته،بهترین حالتش اینه ک تنها راه ارتباطیم(بجز با کسایی ک شماره‌مو دارن) همین وبلاگمه...وگرنه هم ک کلن ارتباطاتم قطه😔

سلام 

انشاءالله سلامت و موفق باشی. 

 

انشاءالله زود برگردی. 

سلام
ممنونم،همچنین :)


انشاالله😅

از رفتن صورتی داغون شدم 

نرو یاس 😔😭

هستم کم و بیش...

نوناا

وعههه؟؟ کجا آخه باز؟!

سلاملکم!!
چ عجب ازین ورا؟؟
راه گم کردین؟

گاهی وقتا باید بری

نری یه چیزی تو مایه های دیوونگی جوکر میشی

زد برگردی گلم:)

اوهوم...

:)

یاسی 😭😭

نمیخوام

نرووووووو

نرفتم دیار باقی ک!
هستم... ولی کمتر... :)

کم باشید اما باشید

تو خوبی؟!

منم خوبم شکر 

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">