هُرمِ زِمِستان

فک کنم مشکل از منه

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۰ ق.ظ

که به هرکی می رسم، یا در حال رفتنه

یا یهو تصمیم میگیره بره!

آرام هم وبشو بسته... البته قطعا فعلا بسته و برمیگرده... همین دیروز پریزور واسم کامنت گذاشتی که نبندم وبمو آرام بانو!frown

ویستا هم که کلن داره میره ولی خب اون معقوله رفتنش چون واسه کنکور لعنت الله علیه داره میره و امیدوارم موفق باشه :)

.

یه چیز عجیب شنیدم امشب...

اینکه من در برخورد اول با همگان، مغرور و سرد به نظر میام! یه طوری که بچه ها میگن ما میترسیدیم بیایم سمتت و باهات حرف بزنیم!

من همیشه اینطوری بودم یا چی؟!؟!؟ اینجام همینطوری عم عایا؟!؟!؟!؟!

۶ ۰

بیدارییی دختررر خوببببب؟؟ 

هنچنان عاری😅

نهههههههههههه هیونگگگگگگگ اراممممم مگه وب دارهههههههههههه 😮😮😮😮😮😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

 

 

واتتتتتت؟؟ کییی گفتههههههه سرد و مغرور به نظر میرسیییییییییی اینجوری نیس یاسم 

نه بابا، آرامِ جانِ بیان منظورم بود :)


همه ی عالم😂😂
حتی مامانم هم تایید کرد حرف دوستامو😁

آرام هم  رفت! 😱😱😱😱😱

شوخی اخه چرا؟ 😭😭😭😭😭

من هنوز از دست اون بی نام ناراحت که چرا رفته  😞😞😞😞

واقعا چرا میرند .....چرا با قلب من بازی می کنند 🖤

عاره مث اینکه فلن :(
نمیدونم...😢
هعی...مشکل از همین قلب لنتیه...💔

اول آشنایی مون یادم نمیاد یادم نمیاد :))

امان از افزایش سن و مشکلات حافظه... :))
من یادمه ولی😅😁

خب بیام بنویسم که چی بشه !

اتفاقا با بیان قهر کردم و دیگه نمی‌خوام بیام .

اینم فقط و فقط به خاطر تو نظر گذاشتم ، کلا حس ششم قویه:)

# آخرین پیام قبلی که فرستادم مال تو بوده !

که من بخونم!!
بیخود! تو میای... :)
دیوار کوتاه تر از اون وب بیچاره پیدا نکردی؟!؟😅
آرام قشنگم... طولانیش نکن رفتنو... باشه؟!؟ :)
#💖

زر زدن بابا تو همون لوستر خودمی 😅❤

البته همون ترجیح میدم با بقیه سرد باشی 🙄

عمته😜
حسود کی بودی تو؟!؟😂💖

کی گفتع مغرورو سردی؟ 😡🗡️🔫

آرام 😢 دیگ نمیبینم کامنتاشو 😭😭😭 

ویستا ویستای خودمونو میگی؟ 

یاسی شی هیچکدوم ربط ب تو نداره 😔 از این فکرا کنی بهت حمله میکنم 😒😒

من اصلاااا ازت نمیترسم 😐✌️

همه بم گفتن سیما😂
مغرور و سرد نیستمااا ولی مغرور و سرد نما میباشم گویا اینطوری ک میگن😅
آرام هیونگو نمیگماااا، آبجی آرام بلاگرو میگم
عاره ویستای خودمون...
ربطی ب من نداره؟!😂سرنوشت میخاد تک و تنها بمونم یه جا و هرجا میرم،همه ازونجا میرن😂😂
مطمئنی سیمولی کوچولوی من؟!؟!شب میام توو خوابت هاااا، با اَره برقی مشهورم میام😁😎

هى!!!😕😕😕😕😕😕

با من که حرف زدى من همچین فکرى نکردم!🤔🤔🤔🤔🤔

خیلى خوب و صمیمى بودى !!!!!

نمیدونم جریان چیه ب مولا😅
یه طوری عم ک تا قبل از حرف زدن میگن اینطوری بنظر میام😂
^_^

بقیه رو نمیدونم ـــ ولی من که خیلی دوست دارم ــ خیلی هم رفیق باحالی هستی به نظرم

اونام دیوونه ان که ازت میترسیدن😂

عزیزمی، منم خیلی دوستت دارم قشنگم^_^
دیوونه‌ن عاره؟!؟!؟؟ یه کاری میکنم ک توعم بترسی ک اینجوری جرئت نکنی بم بخندی😁😁اون اره برقی من کجااااااااس؟!؟؟!؟!؟!
😂😅

مردم چیزای زیادی میگن...تو ک نباید همشونو بشنوی

امممم ن من فقط آرام هیونگو میشناسم 😅😅

سیمولی کوچولو؟؟؟😂😂😂

جوون تو بیاا حالا باهرچی خواستییی....منم خوب پذیرایی میکنم

تازه هیچ کس تنها نیست 😒😒

اگ وضعیت منو ببینی چی میگی بعدا؟؟؟

باورت میشه دلم برای بو مامانم تنگ شده؟؟؟؟ تا عید هم نیبینمشش

آآآآه تف ب دانشگاااه

خلاصه اینک تنها نیستی

نو مور چرت و پرت

اینجا میخوام مودب باشم :)

سیما میامااااااااا😁

تاعید؟!؟!؟!؟!؟کدوم عید؟!؟!؟!؟!؟عید نوروزو داری میگی؟!؟!؟!الهی بگردم😢
مرسی ک حفظ آبرو میکنی😂😂😂

بگو

بگو

یادمه اولین بار ک اومدم وبتون، فک میکردین جاسوسی چیزی عم یا یه آشنام ک میخاد از کارتون سر در بیاره، چون هنوز عضو بیان نبودم و ناشناس بودم براتون😅
حتی منو با یه آقایی اشتباه گرفته بودین ک تازه وبشو بسته بود و حتی باور نمیکردین من آقا نیستم😂

دیر اره برقی اوردی

مال من خیلی وقته که اینجاست

جرئت داری نزدیک شو 😂😂😠

به به! چشمم روشن! میبینم ک اره برقی به دست شدی توعم😁
اتاقت مرتبه مهمون دعوت میکنی؟!؟😜

عمم ک لوستر چتره قشنگ 🤣🤣😅😅

چخه یره من میدونم هیچوقت هیچکس جای منو تو زندگیت نمیتونع بگیره 😎

طفلی عمت😂شایدم طفلی تو😂😂
واو!!! اعتماد ب سقفت منو کشتهههه😁

ارام؟منظورت ارامم نیست؟

سرد و مغرور؟اتفاقا گرم و دوستانه ای مثل چایی دم صبح

کنکور لعنت الله :) خوشمان امد

وبلاگ آرامم کن :)
فنای توصیف گرمت شدم من^_^
آخ کنکور😂

اینجارو فکر نکنم :)

وضعیت یه طوریه که دیگه قدرت فکر کردنم ندارم حتی...

کامنتارو خوندم 

دیدم همه تایید کردن ک چرت و پرت گفتن بعضیا 😐 دیگ ادامه نمیدم آبروت حفظ شه😐✌️

تو بیاا فقطط لعنتیییییی

دچار دوگانگی شخصیتی شدم اصن😂😂😂

اینجوری میگی سحر میاد نصفمون میکنه😅🙈🙊

اندازه ای که بتونی بشینی مرتب هست 

ولی بیشتر از این حد دیگه در توانم نیست مرتبش کنم شرمنده😂😂

من فنای مرتب کردنتم😂😂😂
حالا ک داری مرتب میکنی یه کوچولو دیگه عم جا باز کن واسه چمدونم، اونهمه راه میام یه مقداری بمونم لاقل😜معلوم نیس فردای روزگار دیگه فرصت کنی مرتب کنی اتاقتو یا ن😁

سحر فعلا داره برا نصف کردن ی بشر دیگ نقشه میکشه 😂😂😂✌️✌️✌️✌️ 

ککنجماا 😈

واس کی داره نقشه میکشه؟!؟!😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">