هُرمِ زِمِستان

هزار آفرین بر غم باد!! + بی نام

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۲ ق.ظ

ترجیح میدم فکر کنه یه بیخیالِ خودخواهم

تااینکه ضعفمو ببینه و از گریه های هرشبم خبردار بشه...

تنها کاری که میتونم برای خوشحالیش بکنم، تظاهر به خوشحال بودنه! :):

.

نت ندارم و دلم واسه یه دل سیر پست گذاشتن و وب گردی و حرف زدن باهاتون تنگ شده

الان در دوران جریمه ی اینترنتی به سر میبرم،بابت مصرف وحشتناک اینترنت طی هفته ی اخیر،خودمو تحریم کردم😅

.

میخوام آدرس وبو تغییر بدم،نظرتون؟!کار درستی عسد عایا؟!

.

شب یلدا نزدیکه ^_^

افتادیم توو میانترما >_<

.

بعد از انتشار مجددا نوشت : بی نام عزیزم رفت :'(

دلم برات تنگ میشه...

یه حسی بهم میگت برمیگردی...شاید با یه اسم دیگه...

آخه وبلاگ نویسی اعتیاد آوره...آروم میکنه آدمو...

کاش برگردی بی نام...

۷ ۰

سلام و صد سلام بر شما 

درسته وبلاگ نویسی اعتیادآوره 

کار شما خیلی هم عالیه ، آره باید گاهی بخاطر مصرف زیاد از نت ، چند روزی بصلاح دید خود ، از نت فاصله گرفت. ولی من چون فقط وب دارم و خیلی کم آپلود می‌کنم داخل بلاگ بیان زیاد حضور دارم. 

غصه بلاگری به مشخصه بی نام رو نخورید ، منهم یک نظردهنده خوب بصورت ناشناس داشتم ، الان وبش معرفی کرده و من خوشحال شدم. احتمال زیاد برمیگرده. 

اگه بیشترین مصرف اینترنت رو روی نوشتن و عکس بگذاری حالا حالاها نت داری. ولی خوب گاهی بچه‌ها موسیقی ای فایلی گذاشتند که انتظار دارند نظردهنده ببینه یا گوش بده ، بهمین خاطر خیلی از اوقات اینطوری از حجم نتم کم میشه. میخوام حجمم رو برای آپلود موسیقی بیکلام و پی دی اف و... بگذارم. 

هرچند ترجیح من بیشتر روی خودآموختگی و خودآموزی هست ولی درس خواندن رو به بچه‌ها تشویق می‌کنم و اینکه در امتحانات و گرفتن مدرک موفق ظاهر بشند. 

امتحانات میان ترم رو کامل بخوان و انشاءالله موفق باشی. 

آره شب یلدا نزدیکه و چندین روز دیگه هست. 

سعی اینه شب یلدا هم مطلب منتشر کنم و هم به وبلاگها سر بزنم. 

برای عید نوروز هم ، همین قصد رو دارم ، البته اگه عمری باشه و مشکل و اتفاقی نیفته. 

خوب زیاد نوشتم ، آخه من نظر دادن و نظر گرفتن رو اینجوری می پسندم. 

موفق و سلامت باشی. 

در پناه خدا 

من مصرف نتم زیاد نیس اتفاقا
فقط گاهی از دستم در میره تماس اینترنتی میگیرم طولانی میشه،وقتی از خانواده و دوستان دورم،اینطوری میشم
نه خواهش میکنن، اتفاقا نظر دادن اینطوری نشون میده که توجهتون رو همه ی پست کامله :)
منم یه زمانی خیلی برنامه ریزی میکردم واسه پستای مناسبتی...ولی خب...چند وقته اوضاع چندان خوب نیست :(
ممنون، شما هم موفق باشین :)

شنبه!!!تررررم زیست دارم

 

چندمی الان؟!
اوخی... زیست :)
اصلا دلم واس درسای دبیرستانم تنگ نشده هاااا ولی خب دبیر زیستمونو خیلی دوس داشتم😂
موفق باشی قشنگم^_^

@بی نام نمیدونم نظرو دیدی یا نه ولی آخه ما بدون آجیمون چیکار کنیم

:(

تو دیگه خواهش نروهمه قرص می‌خوام برم انگار خوردن 🙄😒

نمیدونم والا! یه بنده خدایی بود وبلاگش اسمش آرامم کن بود فک کنم، چن وخ پیشا هر چن روز یه بار انگار ازین قرصا میخورد😁
من غلط بکنم بخام برم بابا! خودمم میدونم توانشو ندارم اصن :)

تو خوب بودن بی نام شکی نی رفته خب حرفی نی

 

وب ادم و معتاد میکنه ولی کم معتاد نبوده که العان حتی فکر اون دوران هم از سرشون نمیگزره   بینام به بیان عادت کرده و ترک عادت موجب مرض است واس همین برمیگرده این خط نشونشم پایان زمستان

برمیگرده :)

تظاهر بهترین سلاح بشریته!توی همه چیز:)

و بدترین نیرنگشون

....

اه من دیروز توی هفت ساعت دو گیگ رو ترکوندم:(

مشکل اینجاس که توانایی تظاهر هم ندارم عاخه😔
ینی خیلی زود تابلو میشمااا...یا اینکه اوردوز میکنم و اینجوری میشه حالم😐

واو!! چطوری؟!؟!؟!؟! O_O

سلام 

نه خواهش می‌کنم. 

شما از نوع نوشتنت معلومه قلب ساده و مهربانی داری. 

انشاءالله سلامت و پرعمر باشی. 

سلام
ممنون از لطفتون
همچنین

10ام@@

 

تو واسه دهم از الان استرس داری؟!؟!؟!؟!؟ O_O
من اگه فردا امتان داشته باشم، از آخر امشب شرو میکنم ب استرس گرفتن😅
تازه اگ استرس بگیرم!! :|

هیچکس از تو شیکم مامانش متظاهر دنیا نیومده خواهر

تمرین کن -__-

اینستا:|

اینستا رو خوب اومدی😂😂😂

دلم برای بی نامم تنگ شده

کاش برگرده آبجی

یه کم ب هم ریخته بود... اگ تایم امتحانام نبود و اون مشکل هم واسم پیش نیومده بود حتما میرفتم دنبالش... ولی میدونم ک ب زمان نیاز داره... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">