هُرمِ زِمِستان

از چهار گذشت!!

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۴ ب.ظ

+با یه کم برنامه ریزی چطوری؟!

-با منی؟!😅

+😒

-زندگی داره میگذره دیگه... چیز بدی ک وجود نداره تووش...

+چیز خوبی وجود داره؟!؟!

-خب...

+این ینی عملا هیچی وجود نداره!! یه طوری پیش برو که از رفتنت پشیمون نشی... که دلت نخواد برگردی...

-وای که اگه هر انسانی میتونست همچین زندگی ای داشته باشه...

+حسرتشون بخاطر اشتباهایی که کردن نیست! اکثرا بخاطر تصمیمای درستیه که میتونستن بگیرن و نگرفتن...قدمایی که میتونستن بردارن و برنداشتن...

-خب... ینی چی؟!؟ ینی تو الان داری از من میخای برگردم و دوباره حماقت کنم و باز مث یه حیوون نجیب، توو پشیمونی گیر کنم!؟!؟

+نه! ولی میخام فکر کنی...فکر کنی و تغییر کنی... فکر کنی و تبدیل به کسی بشی که زمین بهش نیاز داره...میفهمی چی میگم؟!؟ قرار نبود فقط نفس بکشی! قرار نبود بشی این!!

-اوکی... متاسفم...فقط میتونم همینو بگم...

+توو زندگی همیشه جای خالی یه سری چیزا حس میشه...یه سری جاخالی هایی هم هستن ک همیشه ب اشتباه پر میشن... یه سری جاها هم هست که ب اشتباه خالی میکنی...

-با این همیشه های خالی چیکار میشه کرد؟!؟!چیکارشون میتونم بکنم لنتی...

+هیچ! بشین مث همین روزایی که گذروندی، بازم بگذرون و به خالی بودن زندگیت فکر کن! همینجوری بشین و نگاه کن که روز ب روز خالی تر میشه دورت...!

-اوکی... از نشستنای همیشگیم خسته شدم...حدود نیم ماهه ک فقط نشستم... فقط!

+همه‌شم بخاطر یه اتفاق که ممکنه واسه هرکسی بیوفته...

-شاید اشتباه کردیم...یه سری چیزا تموم کردنش اشتباهه...

+یه سری چیزام شروع کردنش اشتباهه! درست مثل بحثی ک تموم شده و میخای باز شروعش کنی!

-😔

+میخای بلند شی؟! همین الان!!

-...

+شک نکن! هیشکی بجز خودت نمیتونه دستتو بگیره...

- :)

۹ ۰

یسسس یسسسس , تا خودت نخواییی و اراده نکنیی هیچ جیز تو زندگیت عوص نمیشه :) , به جای حرف زدن ادم باید مرد عمل باشه, 

پسسسسسسسسسسسس اراده کن و تلاش و بعدش میتونی به چیزی که میخوای برسی

بیشتر گوش کن و ببین اطرافو, هر اتفاقی که برای بقیه میفته برای مام میفته یاسم یعنی امکانش هست که بیفته,هیچوقت نگو برا بقیه افتاده اما برای من نمیفته این اشتباس , میگم گوش کن و بیشتر ببین اطرافتو اونجوری میفهمی بقیه موقع مواجه با مشکلشون چجوری برخورد کردن اونی که ناامید شد سرنوشتش چی شد اونی که نا امید نشد چی شد اوضاعش؟؟ 

انسان خطا و اشتبا اگه نکنه که انسان نیس ولی ادم میتونه اونا رو کم کنه و یا اثراتشو به حدااقل برسونه اونم دقت به اطراف, چیزایی که خودت تجربشون کردی و در حل مسائل عقلای فک کن یاسم 

و همیشه هم بدون وجودت ارزشمنده و به وجودت افتخار کن حتی اگه دیدی کسی افتخار نکرد تو خدت کسی باش که به وجودش افتخار میکنه, 

مرسی سحرم...
تو جزو معدود کسایی هستی که همیشه سعی کردی کنارم باشی
یه اونی مهربونی که همیشه مراقبمی ^_^
منم سعی میکنم مراقب خودم باشم و به خودم افتخار کنم...
سعی میکنم یه طوری باشم که بتونم ب خودم افتخار کنم... :):

اهمم...هیشکی نمیاد بلندت کنه ،خودت باید پاشی 💚💚

:):
با این همیشه های خالی چیکار میشه کرد......:)
باید بیخیالشون شد فقط... :)

موافقم 

جز خودت هیشکی بهت کمک نمی کنه

اینجوری بهتره... باعث میشه خیلی از امیدای واهیمو بذارم کنار... :)

همیشه از اراده خودت استفاده کن بهترین کار همینه

خوشحال میشم به من هم سر بزنی و دنبال کنی

ممنون

کاش همیشه آدمومیتونست بهترین راه رو بره و بهترین تصمیمارو بگیره :):
ممنون از نظرتون :) حتما ب وبتون سر میزنم :)

سلام 

مطلب بسیار جالبیه ، گاهی زندگی و روزگار بهمراه آدماش ، زندگی آدم رو جلو می‌برند چه خواهی چه نخواهی! چه خوب چه بد! انشاءالله که چرخ زمان و مکان بطرزی بچرخه که همه بتوانند با برنامه‌ریزی و علایق و سلایق خودشان جلو برند. 

ممنون و تشکر 

جالب بود. 

سلام
ممنون از نظرتون
انشاالله

:)

سلام ، موافقم

فقط خودتی و خودت

تنها و سرگردان 

اگه به خودت اتکا نکنی ، میوفتی

پس پاشو و به زندگیت برس

موفق باشی:)

کاش هنه چی به همون سادگی ای بود که از بیرون به نظر میرسه... :):
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">