هُرمِ زِمِستان

پدر است دیگر... :)

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۲ ق.ظ

دوس نداره اشک دخترشو ببینه...

شاید برای اولین بار، دیروز فهمیدن که من واقعا چی میخوام...

که همیشه به جای مسافراتا و تیپ و قیافه های لاکچری بعضیا، به چارتا لوح تقدیر که روش نوشته "فرهیخته ی گرامی..." غبطه خوردم...

با اینکه به نظر خودش خالیه، ولی من آرزو داشتم جای اون باشم...مریدشم یه جورایی😅

میدونین قشنگ ترین قسمت بحث دیروزمون چی بود؟!

اینکه گفت "بزرگترین شانس زندگی من، مامانته :) "

عشق موج میزد بینشون...

اینکه گفت من به داشتن همه‌تون افتخار میکنم...

باورم نمیشد توو چشام زل بزنه و اینو بگه... باورم نمیشه قابل افتخار کردن باشم...

اشک توو چشام جمع شد...

گریه کردم...

بخاطر آرزوهایی که بهشون نرسیدم

آرزوهایی که بهشون نرسیده...

آدمای خیلی خوب، همیشه بیشتر از بقیه آسیب میبینن...

همیشه دلم خواسته بتونم مراقب خونواده‌م باشم...و وقتی که پسر نباشی، این خواسته ی خیلی سنگینیه که از خودت داشته باشی...

۱۲ ۰

^^سلام

 

وایییی سلام یاسی جونممم ^_^
چطوری عزیزم؟!؟! خوبی؟!؟!

آلبوم اکسو بدیدى؟بسسى عر   خوبى؟

 

عاره دیدمش😭
خیلی خفن طور بود😭
خوبم :)

ممنونم^^فقط چشاى چاننننننن جر**

 

فایررررررر🔥🔥

سلام یاسمن جانم 

سلام بهار جون... :)
بهتری؟!

درخواست سنگینی نیست وقتی خودتو هم سطح ببینی... باباها قهرمان زندگی دختراشونن...

بقیه تو رو همسطح نمیبینن...
مشکل من "بقیه"ن... :):
.
خوش برگشتی مریم بانو ^_^

دیگران خیلی چیزا میگن ،چیزایی که حتی قابل گفتن نیستن...
ولی یاسمن جان وقتی خودت خودتو هم سطح ببینی دیگرانو داری مجبور میکنی به تو با این دید نگاه کنن
ممنونم بانوجانم

هممم... نمیدونم... شاید اینطور باشه که میگی :)
(:

چرا چشمات اشکیه دلبر جان؟ 

مرا دردیست در عالم که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد...

خدا حفظشون کنه :)

ممنون :)
.
سلام جناب منزوی، کم پیدایید؟!

علیک السلام :) بخاطر مسائل تکراری کم میام :) خدارو شکر چند روزیه هستم :)

حال و احوالتون ؟ :)

انشاالله که خیره :)
فعلا که درگیر میانترمام...حال و احوالی نمیمونه دیگه😅
شما خوبین؟! :)

:) 

💖💖

واو!! هیونگ!!
بلخره یه حرکتی زدی😅
خوبی؟!؟!

حالا نمیدونم چند سالته ولی دخترا بهتر میتونن مراقب خانواده و پدرمادرشون باشن/ منم دختر دوس دارم :)

ممنون که امیدوارم میکنین... کاش بتونم اونطوری که دلم میخاد مراقبشون باشم :)
انشاالله دختر دار بشین ^_^

من که خیلی وقته راه افتادم  😉

بعلهه ،خوبم ،خوبم 😃

تو چطوری؟

آرام..آرام...آخ اگه دستم بت میرسی...!😁
[به پیشانی کوبیدن]
منم مث توعم😜

چرا ؟ مگه چیشده؟ 😁

حالا ک دستم بت نمیرسه دیگه راحت باش😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">