هُرمِ زِمِستان

از هر دری طور! 😅

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ق.ظ

 

یه جوری کوچولو و کوتاه و نرم بارید، انگار نمیخاست کسی جز من ببینتش!

بارونو میگم :)

بارون که چه عرض کنم، بیشتر شبیه قطره کوچولوی شیطونی بود که از چنگ ابر در رفته بود تا بیوفته رو صورت من ^_^

.

آخرین روز این هفته که دانشگاه بودم،خیلی خوش گذشت :)

تا صبح مافیا بازی کردیم

همیشه وقتی هیونگ میگف داره مافیا بازی میکنه، با خودم میگفتم خسته نشد از این بازی عایا؟! :/

ولی دیشب واسه اولین بار مافیای واقعی بازی کردیم با تعداد متعددی(😁) از دانشجوهای آواره ی جغدی که مث من توو اتاقاشون دووم نیوورده بودن و ریخته بودن توو نماز خونه😅

.

این روزا هرکی کوچیکترین سرفه ای میکنه بهش این جمله رو میگم :"حیف شد! تو آدم خوبی بودی😭"

خدایا... امیدوارم ب خیر بگذره...نمیخام راجبش حرف بزنم چون قرار بود حال خوبمو منتقل کنم فقط :)

.

و اما بزرگترین پدیده ی امروزم، صندلی تک توو اتوبوس بود

کنار در...توو ارتفاع...با یه حفاط ک شبیه هرچیزی بود جز حفاظ😅

منم رفتم دقیقا رو همون صندلی نشستم😁 هر دفه در باز میشد حس میکردم دارم پرواز میکنم😂 میدونم زیادی ذوق کردم ولی باور کنین شماهم جای من بودین همین حالو داشتین🙈

و قشنگترین پدیده این بود که به دیوونگی کامل یکی از دوستای خیلی خوبم پی بردم😅

وقتی تصور میکنیم باهمدیگه با آهنگ "for the rest of my life" ماهر زین توو خیابون یا جاده قدم بزنیم^_^

یا همدیگه رو ب جیغ کشیدن و غیره(😉) دعوت میکنیم اونم از راه دور😂

خدایا شفامون نده😅

.

یکی از بیانی ها مسابقه ی شعر خوانی گذاشته وبش^_^

خیلی دلم میخاد شرکت کنم ولی اعتماد به نفسشو ندارم😅

انشاالله توو پست بعدیم، لینک پست ایشونو میذارم تا اگه خواستین شرکت کنین :))

.

امشب تهدید شدم به زود خوابیدن، واسه همین یه کم "شلخته" و "از هر دری طور" نوشتم😅

آخه فردا صبح قراره بریم سیسمونی نی نیِ عمو کوچولومو بچینیم☺

باورم نمیشه عمو کوچیکم که تا دیروز باهام بازی میکرد و سر به سرم میذاشت،حالا خودش داره نی نی دار میشه☺همه ی اذیت کردناتو جبران میکنم عمو جون!😁[شیطان]

۴ ۰

ییاسسسسمنیییییییی میخواستی زود بخوابی 12 و خرده اییی خوابییدییییییییییییی 

واس کسی ک چن وقته پنج صبح میخابه، دوازده هنوز سر شبه😂😂

مافیا جز اعتیاد اور ترین بازیاست ...

هم دیدنش هم بازی کردنش :)

من چند باری بازی کردم اما تیممون حرفه ای نبود و بازی سریع لو میرفت ....

نینی دار شدن عموت هم مبارکه :)

من همون شب واسه اولین بار یادش گرفتم تازه😅
خیلی خوشم اومد ازش ^_^
اولین باری ک بازی کردیم چون بلد نبودم سوتی دادم بازی لو رفت🙈😂

مرسی عزیزم :)

وای نی نی 😍

البته بگم بیشتر کلمه نی نی رو دوست دارم تا خود نی نی خخخخ

عجب !

از دانشگاه چه خبر ؟

من خودشم دوس دارم ^_^
دانشگاه؟! ب میانترم ها رسیدیم و تو خوب میدانی ک چگونه عسد!😅
بجز این یه مورد، بقیه‌ش اوکیه 😉☺
یادت باشه بعدا راجب عشقت باهات حرف بزنم :))


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">