هُرمِ زِمِستان

بارون

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۵ ب.ظ

زیر بارون قدم میزدیم

نصف شب...شاید ساعت سه بود...

آروم آروم قدماشو باهام تنظیم میکرد

حرفی نمیزد

میدونست نیاز دارم فقط نفس بکشم و احساس کنم لمس بارونو...

بعد از چن دقیقه بهم گف : + یه چیزی بخون برام

-...[درحال تفکر ک چی بخونم حالا😅]

+تعریف صدای هم اتاقیمو باید از بقیه ی اتاقا بشنوم؟!😒

خندیدم و پتو رو بیشتر پیچیدم دورم

نمیدونم چرا جلوی اون خجالت میکشم بخونم😅

آخرشم یه بخش کوچیک از "شهزاده ی رویا" رو خوندم

-"دیدم توو خواب وقت سحر

شهزاده ای زرین کمر

نشسته بر اسب سفید

میومد از کوه و کمر

میرفت و آتش

به دلم

میزد نگاهش..."

بعد از یه سکوت کوتاه : +واقن محشره... خیلی بدی ک واسم نخوندی تالا😑

خندیدم ^_^

پیشی کوچولوی خابگاه از پشت سرمون پرید توو اتاقک کوچولو

+ببین یاسی حتی این گربه هم میفهمه ک نباید بیرون بمونه ک سرما بخوره!

-خو من نمیخام بفهمم اصن😜 اصن من دیوونه‌م! تو چرا اینجایی پس؟!😁

+خب منم... نمیتونم تنهات بذارم اینجا😅 دو بار دیگه این مسیرو میریم و برمیگردیم،بعدش دیگه ب زور میبرمت توو!

-فاطمههههه... دوبار نه! سه بار...باشه؟!؟ ^_^

+خیله خب، سه بار!😂

.

فقط منم ک حس میکنم وقتی بارون میاد ری استارت میشم یا شما هم اینطوری این؟!😅

کاش امروز بارون بیاد ری استارت شیم😁

۷ ۰

کاش بارون بیاد:((((

سلام فاطمه جون :)
خوبی؟!
.
فک نکنم امروز بیاد... :(

سلام :))

منم همینجوری ام 😊

سلام عزیزم
خیلی خوبه لنتی :)

منم اینجوریم 😂

کاش همیشه بارون بیاد :)

یه طورِ لنتی طوری خوبه بارون ^_^
اون وخ همیشه در حال ری استارتی، یهو هنگ میکنی😂

ای خدا بارون می خوام :)

خخخخخ نه هنگ نمی کنم یاسی جون:)

امیدوارم هم اینجا، هم اونجا بارون بگیره ^_^

سلاممم یاسسسس, بارون دوسسس دارم ولی اینجوری که تو گفتیی ...

اومم شب میام باهات میحرفم کارت دارم

سلام قشنگم ^_^
ازینورا؟!خوبی ؟! خوشی؟! سلامتی؟!
اوکی عزیزم منتظرتم شب :)

سلام 

من نیز شما رو قبلا دنبال کرده‌ام ، تنها بجهت اطمینان پرسیدم چون گاهی آواتارها با عکس وب یکی نیست و سخته که بررسی کرد. 

چون برخی تا کنون رغبتی به دنبال کردن ندارند ، قصد دارم تحمیل نباشه و تا یکماه دیگر صبر کنم و اگر نخواستند متقابل دنبال کنند ، پس قطع دنبال کنم چون بعقیده خودشان این تبلیغه و.... خوب حالا دارم لیست تهیه می‌کنم تا اجباری نباشد. 

برادر ارجمندم ، مورد هست دنبال نمی‌کند و موعظه می‌کند که آقا این کار تبلیغه و.... اگه وبت پر محتوا باشه خواننده داری و این حرفها...... 

و جالبتر اینکه حرف مرا اینکه می گفتم ، دنبال کردن نوعی حمایت است ولی شما می توانید همانند من به وبهای مشارکت کننده سر بزنید و.... گوش نمیدانند و با پیام خصوصی سرم میبردند. اتفاقا پستی کامل با دلایل نوشته‌ام ولی ایشان دائما پند و موعظه‌های خود بیان میکردند. 

حالا جالبه که پیشنهاد لینک می دهند. 

جالبه! 

وبت خوبه. 

و برایت کامنت می‌گذارم ، در بازه زمانی مشخص. 

بخصوص اگه پست جدید گذاشتی ، حتما نظر میدم. عمومی ارسال می‌کنم و دوست داشتی منتشر کن. 

از اخلاقت خوشم آمد ، فقط اجازه بده تا بقیه پستهایت نگاهی بندازم. 

ممنون که جواب دادی ، معلومه اهمیت میدی. 

تشکر 

در پناه خدا باشی. 

سلام
همونطور که فرمودین،هر کس دیدگاهی داره به هر حال :)
ممنون از توجهتون :))
همچنین

سلام 

من بخواست همه احترام می‌گذارم و هیچوقت اجبار و اصراری ندارم ولی موعظه بحالت اجبار و تعیین خط و ربط نمیکنم. 

هرکس دوست داشت می تواند ، دنبال کند ، لینک کند و.... 

من بقصد تعادل و.... همیشه کار کردم البته اگه ریا نشه. و من من یا منم زدن نباشه. انشاءالله ریا نشه. 

برای شخصی که انتقاد پذیر باشه، دیدن کامنت های  دارای انتقاد ، یه فرصت محسوب میشه :)
انشاالله :)

قالبتتتتتتتتتت خ خوششششششششگگگگگگلللللهههههههههههههه ناموسا یاسسسسسسسسس خ خوببببهههههههه

مرسی فداتشمممممم ^_^

بارون محشره:))

 

اوهوم... :):

بارون دوست:)

:(

حسش قشنگه :)
چرا غمگینی؟!

فقط منم ک از زیر بارون بودن بدم میاد پس ... هه

نه، اون پیشیه هم بدش میومد😁

روز به روز بیشتر و بیشتر به گربه بودنم پی میبرم ...

آره بقیه هم بهم میگن چون از آب بدم میاد گربه ام :)

ای جونم ^_^
پیشی کوچولوی نونا💖
همین فاطمه که توو پستم گفتم هم از آب بدش میاد😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">