هُرمِ زِمِستان

واقعا نیازی نیست...!!

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۴۷ ق.ظ

واقعا نیازی نیست خودتو به بقیه اثبات کنی!

گاهی گذر زمان، باعث میشه بهتر همدیگه رو بشناسیم...

گاهی این شناخت طولانی میشه...

میشه سردرگمی...میشه سوتفاهم... میشه اختلاف... میشه...

نمیشه!!

نمیشه تظاهر کنیم به نفهمیدن!!

و همینطور نمیشه تظاهر کنیم به فهمیدن...

میشه چند سالی باهم بخندیم و گریه کنیم و از یه جایی به بعد... یه چیزی به اسم غرور بیاد وسط!!

چون ما باهم بزرگ شدیم؟!؟ یا برای هم بزرگ شدیم که مسائلمون بزرگ جلوه میکنه؟!؟

یا جفتش!! ک خب این سخت تره ک من با تو بزرگ شدم و تو برای من...

دنیای من اونقدرام بزرگ نیس... ولی خب تو بخش عظیمی از دنیای کوچیک منی...

میترسم... میدونی از چی؟! ازینکه یه روزی اونقدر بزرگ بشی که دنیای من کوچیک باشه برات... و کوچ کنی... و من بمونم و جای خالی تو که زیادی بزرگه!!

فک کردی با هرجمله ای ک میگی، چندبار ترس همه ی وجودمو پر میکنه و ته دلمو خالی؟!؟

بیا ته دل همو خالی نکنیم...

بیا خاطره های خوبی بذاریم واسه هم...

یه روزی میاد که وقتمون واسه ادامه ی بازی تمومه!!

اونوخ توو دقیقه نود زندگی... میشینی یه گوشه و زل میزنی به همه ای ک توو کمتر از یک ثانیه هیچ میشه!!

پس انقدر "همه" رو ب رخ من نکش!! اگه "همه" ی دنیای هم باشیم، بازم تهش هیچه!!

من فقط میخام خودم باشم و تو خودت باشی...

و خودمون باشیم و "همه" رو قبل از رسیدن ب دقیقه ی نود، برای هن "هیچ"وکنیم...

و یه چیزو واسه همیشه یاد بگیر! کسی که بخواد بمونه، با اجبارِ تو نمیره... و کسی که بخواد بره، با التماسِ تو نمیمونه...

۸ ۰

سلامممم یاسمنییی خوبیی هستیی؟؟

سلام عزیزم
خوابم😅

:)

سلام 

قبل از تموم شدن ادامه بازی،  خودمون باشیم و خوب باشیم :)

 

سلام بهار جون :)

😭😭

قلبم درد گرفت

😭😭😭😭😭

 

یاسی چرا ناراحتی؟؟؟؟

فدای قلبت... :)
گریه نکن😉😘


چون زندگی پیچیده‌س و من هرچی تلاش میکنم بفهممش، نمیشه!
گاهی از پیچیدگی اون و گاهی از نفهمی خودم خسته میشم...

زیادی پیچیده است

 

وقتی به خاطر چیزی که دست خودت نیست میخوان نابودت کنن بعضی وقتا هم کنارت میمونن و حمایتت میکن خودش پیچیده است

خیل هم پیچیده است

ولی ما آدما پیچیده ترش میکنیم

نمیدونم چرا فکر میکنیم اگه زندگی رو به کام هم تلخ کنیم هنر میکنیم

بیخیال

مهتا...😢

درآخر هیچوقت نمیشه به شناختِ کاملِ یک نفر دست پیدا کرد! یه جایی از یه نفر یه چیزی میبینی یا میشنوی که انتظارشو نداشتی و همون میشه "نابودگرِ" تو! پس بهتره هرکس به خودش توجه کنه...اینطوری شاید به آرامش برسه...

آخرین جملت حرف دلم بود 😊

موافقم
کوماعو هیونگ :)

مهتا کجایی تو اخه! 

به جیمیلت حدود یه ماه پیش پیام زدم توی هنگ ولی جوابی نبود، از آیین پرسیدم همون جیمیلو بهم داد اصن نیستی چطوری پیدات کنم؟؟؟جیمیلمو بیا وبم ازم بگیر، وبمو باز کردم 

بش گفتم :)
از یاسین هیونگ ب مهتا😁

سلام یاس من😍

دلم برات هزار هزارتا تنگ شده

سلام قشنگم^_^
منم دلتنگم...خیلی زیاد...
اومدم ک بمونم دیگه ازین ب بعد انشاالله :)

بیا خاطره های خوبی بذاریم واسه هم  ^-^

داریم میسازیم دیگه😁
بعضی وقتا از دستمون در میره دیگه😅

سلام قربونت برم 

خوش اومدی عزیزم 

چه خوب :)

مرسی ^_^

سلام مجدد 

زمان حلال مشکلاته. 

انسان در حصار زمان و مکانه. 

شعرهای نو جالبند ، خودت میگی ؟ 

من روی وزن شعر میگم و بیشتر بحر متقارب. 

برای غزل هم هزج مثمن سالم یا همان مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن در هر مصرع 

سلام
بله اکثرا مطالبی که میذارم نوشته های خودم هستن، مگر اینکه قید کنم ک مال من نیست :)
شعر دارای وزن و قافیه هم میگم البته
خوشحال میشم اشعارتون رو بخونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">