هُرمِ زِمِستان

انصراف... + تولد + اعتراف

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۶ ب.ظ

مجددا قراره انصراف بدم از خیلی چیزا... خدایا!میشه یه کم... فقط یه کم آدم باشم این دفه؟!

.

بیخبر از همه عالم که میگن منم، من!

.

امروز همه ی کلاسای عملیمو دوباره از اول چیدم! -_-

همه باهم تداخل داشتن! این هفته استاد فیزیو واسم غیبت رد کرده درحالی که من توو آزمایشگاه انگل بودم! :|

هفته ی عجیبی بود اصن!

هشت صب تا هشت شب کلاس!

قرار بود یه پست تبریک تولد هم بنویسم ولی نشد😭

رایاناااااا از همینجا نونا بهت تولدتو تبریک میگه ^_^

امیدوارم هرروزت بهتر از هرروز باشه 😘💝💝💝🎉🎊🎉🎊💝

.

اعتراف میکنم زیبا ترین و لذتبخش ترین بخش ساختمون سازی، اونجاییه ک یه تپه ی سیمانی رو گود میکنی و شیلنگ آبو میگیری تووش تا پر بشه و در همون حال از سر شیلنگ آب میخوری😁😅😂

۹ ۰

کوماوویو نونا ^^

عزیزمی^_^

تو رو سننه ؟ ساختمون؟

😂
داشتم رد میشدم دیدم یه کار گری همچین کاری کرد! یاد بچگیام افتادم وقتی از سر شیلنگ آب میخوردم توو حیات!ب من خوش میگذش ولی مامانم همیشت کلافه بود ازم😁خیس میشدم عاخه😅

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام یاسی خودم

چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

آخی

درک میکنم سرت شلوغه

موفق باشی✊

 

اعترافت عالی بود😂

وااااااو ببین کی اینجاااااس!!!!!
چطوری دختر؟!؟!؟! اوضاع بر وفق مراد عسد عایا؟!؟😉

یو تو عزیزم😘

مرسی😅

شلللللام^^

 

سلام قشنگم^_^

رایان منظور همون رایان اوتاکو دیگه؟

مگه دختر نبود؟

یس
آره خب، دختره :)

مگ ترم اول اونا برات انتخاب واحد نمیکنن چطوری تداخل داشته پس کلاسات ؟؟؟ اصن سیستم خودش قبول نمیکنه =|

 

تولدش مبارک 

 

اعترافای جالبی داری :)

توو سیستم تداخل نداشتیم
ولی چون تعداد زیاد بود، کلاسای عملی رو چهار گروه کردن و هر گروهو یه ساعتی گذاشتن و ساعت عملیای من با بعضی تئوریا، و از طرفی عملیا با عملیا تداخل داش!😓

^_^

:))))))))))))))))))))) من هر دفعه لبخندام اشتباه میشه اگه بازم اشتباه شد لبخند حسابش کن
فدات شم تو خودت باعث لبخندی ^_^
بش فکر نکن قشنگم... میشناسمت... میدونم کِی لبخندی :)

راستش نه

میترسم

اصلا چند وقته یک ترس عجیبیه

همش میگم یعنی اینقدر میخونم تست میزنم و این کارا آخرش نتیجه میده یا منم میشم مثل خیلی از دوستام و پشت کنکور میمونم یا اون رشته ای که میخوام نمیشه

اصلا نمیدونم

خیلی حس ناجوریه

عزیزم اصن به این حاشیه ها فکر نکنیا! !
بجز درگیری و آشفتگی ذهنی هیچی دیگه تهش نیس! 
کاری که درسته رو انجام بده و قدماتو محکم بردار... بقیه شو دیگه بسپر به خدا :)
به خودش توکل کن و اجازه نده افکارت آزارت بده☺

اها اخه نونا رو پسرا میگن:) پس توافقیه:)

یس توافقه  ^_^

مرسی یاسی

 

مرسی همیشه با حرفات آرومم میکنی

 

ببخشید اگه من اصلا رفیق خوبی نیتسم

عزیزمی :)
وقتی تو آرومی منم خوبم 💖
مهتااااا! من موندم عاخه کی اینو ب تو گفته ک رفیق خوبی نیسی؟!
وقتی من حالم خوب نبود، تو کنارم بودی :)
یادت نیس؟! اگه تو خوب نباشی پس کی خوبه؟! :))

یاسی میگم میشه آدرس یاسین هیونک رو بدی؟؟؟

خیلی وقته خبری ازش ندارم دلم براش تنگ شده

وبشو بسته عزیزم :(
پیامتا بهش میرسونم :)

چرا وب سایتو بسته؟؟

ای بابا

چرا همه این روزا دارن وبشونو میبندن

باز کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">