هُرمِ زِمِستان

اینجانب ملقب به شتر میباشم😁

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۵ ق.ظ

شنیدن جمله ی "لاغر شدی!" اصولا واسه خانوما بسی موجبات شادیه😅 مگه اینکه خانومی زیر چهل کیلو باشه😁

این جمله رو این روزا زیاد میشنوم![الان من خیلی شادم😁]

از وقتی وارد خابگاه شدم و حوصله ی غذا پختن و خوردن ندارم اینجوری شدم البته😁 این هفته هم مامانم دید دیگه اگ همینطوری ادامه بدم، از صفه ی روزگار محو میشم! غذا برام فریز کرد ک البته همونم موقع گرم کردن سوزوندم🙈

و ازونجایی ک کلن توو خونه خوب غذا میخورم و توو خوابگاه کم غذام، خواهر گرام منو به شتری تشبیه کرده ک در وقت فراوانی(خونه) ذخیره میکنم و هنگام قحطی(خوابگاه) از آن استفاده میکنم😂

.

کارایی ک بلخره تونستم انجام بدم! :

روپوش خریدم 😅خیلی بهم میاد😁

مرد عنکبوتی ۲۰۱۹ رو دیدم🙈

یگانه رو دیدم☺

.

به این نتیجه رسیدم که اگ هر لحظه همون چیزی ک به ذهنم میرسه رو اینجا بنویسم، مفید تر  از زمانیه ک دارم ب مخم فشار میارم تا یادم بیاد چی قرار بود بنویسم😅

.

از انجمن علمی کادر پرستاری بگیر تااا مهدویت و احکام و شعر و ادب و تئاتر   همممه چی!! اسممو نوشتم😁میخام کشف کنم ببینم استعدادم منو ب کدوم سمت بیشتر هدایت میکنه... امیدوارم بیشتر برم سمت تئاتر و ادبیات! چون علاقه‌م اونوریه! حالا اینکه تواناییشو دارم یا نه، بعدا معلوم میشه :)

۴ ۰

سلام ، آره خانمها با جمله‌ی لاغر شدی آرامش پیدا میکنند ولی برعکس این موضوع من میگم زن این منطقه کلهم درشت و.... هست. 

 

سلام
عجبــــــــــــــ!!

زیادی هم بده لاغر بشیا... لاغر که بشی زشتم میشی از من گفتن بود

 

درکت میکنم منم یبار انقدر به مغزم فشار آوردم که قرار بود چی بنویسم یادم نیومد... همینطور ادامه بده

من اصولا پتانسیل زشت شدنو ندارم😜


فشار آوردن ب مغز کار سختیه... این ک فشار بیاری و ب نتیجه نرسی فاجعه‌س دیگه😓😅

من چهل کیلو نمیدونم وقتی بم میگن لاغر شدی خوشحال باشم یا ناراحت 😂😂😂

امیدوارم اون چیزی که واقعا دوست داریو پیدا کنی ^^

+ یه لحظه یگانه رو دیدم خندم گرفت😂 ری اکشنم به اسم خودم محشره 😂😂

چهل کیلو؟!؟!؟! 😳 الان وجود خارجی داری؟!؟😁 همینطور ادامه بدی فک کنم محو بشی!😅
همچنین عزیزم :) ولی مشکل اینجاس ک گاهی اون چیزی ک دوس داریو پیدا هم میکنی ولی نمیذارن بری سمتش😔
+میخای بیشتر ازین اسم استفاده کنم تا موجبات خنده و شادیت فراحم شه؟!؟😁

یاسییییی منم دیروز بعد چند وقت بکی از اشناها منو دیده بودد این جمله رو گفته بود بهممم الان با خودت میگییی مگه قبلا چقدر بودم که الان میگن لاغر شدممم😂😂😂 در هر صورت یاس کار واجب دارم تونستی هر وقت بیا هنگ باوشه؟؟

تو ک تپلی منی ک!! لاغر نشیااااا😉
الان تشریف میارم😁
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام 

منظورم ، ****** * ******

دنبال نمیکنی ؛ 

علیک
بله متوجه شدم :|
دنبال شدید!

تو لاݝر هم بشی بازم خوشگلی😂😂😂😜

آبجی گلم اینو نگه کی بگه؟!😁😅

انجمن آشپزی نداشت اسم بنویسی؟

میداشتم نمینوشتم😁

خب من از وقتی رفتم خوابگاه خودم وزن نکردم ....

من ترجیح میدم غذای مزخرف خوابگاه بخورم تا غذا گرم کنم ....

ما که یه ماه دیگه بهمون میگن  روپوش بگیرم 😁

از آثار خوابگاهی شدنم اینکه  صبح ساعت ۵تا ۷ سریال دانلود میکنم فقط 😂😂😂

الان من موندم و ۴۵ تا فیلم و سریال که اصلا وقت ندارم ببینم😁😁😁😁🤣🤣🤣🤣😐😐😐😐😐

من حتی فرصت نکردم سریالامو ببینم😭کلی انیمه هم میخاستم ببینم نشد😭
۴۵ تااااااااا؟!؟!؟؟!؟!؟!😳
توعم پرستاری میخونی؟!؟!؟
:))))))))) بنظرم میتونی یه رمان نویس جذاب بشی ،چون تو حتی وقتی یه متن ساده رو بنویسی در عین سادگی کلمات حتی اگه اشتباهی توی ترکیب اما ترکیب عمدی شیرینی میشه و با نمک ،منم دقیقا مثل تو بودم دانشگاه میرفتم لاغر میشدم میومدم خونه چاق میشدم ،اخه مامان بر میگشتم همش پلو درست میکرد ،چون بنظر من زندگی بدونه این غذای دوست داشتنی بدرد نمیخورد :))) یه مقدارم ادم چاق بشه حالا اشکال نداره
فقط یه مادر میتونه واس دخترش انقد نوشابه باز کنه😅فناااتم ینی😍😍😍
کجایی تو حامی؟!؟!؟ دلم برات تنگ شه خو.... :(
دیشب یه خواب بد دیدم... در حدی ک با گریه بیدار شدم و حتی توو بیداری یادش میوفتادم باز گریه میکردم... اولین چیزی ک بعد از بیدار شدن ب ذهنم رسید این بود ک کاش حامی میبود... بدجور دلم میخاس بت زنگ بزنم گریه کنم😭
اگه دوباره سر زدی اینجا، بیزحمت اگه دوس داشتی یه ایمیلی ، آیدی ای یا هرچی ک بشه باهاش پیدات کنم، توو خصوصی برام بذار :)
میدونی چیه؟!ازین ب بعد قراره اینجا چاق شم!چون یه هم اتاقی پیدا کردم ک غذا پختنش خیلی توپه☺
نمیدونم چرا تو توو نظرم خیلی لاغری!😅
اصن نمیدونم چرا جدیدا مامانم نیمرو هم میپزه برام متفاوته😁فک کنم تاثیرات دوری بلخره داره تاثیرشو میذاره😅

آیگو ... نونا !

مگه دانشگاه تون سلف نداره !!!؟ غذا دو تا از سلف بگیر یکی رو ببر خوابگاه بعد گرم کن و خواهشا نسوزون XD

در کل مواظب سلامتیت باش

چرا بابا سلف ک داریم😁
ولی میگن تووش ازون چیزا که میدانی(!) میریزن😅
بعدشم هنوز توو فریزر چیز میز دارم🙈
قرار گذاشتیم هفته ی آینده غذا سفارش بدیم، اگ خوب نبود مجددا خودمون یه چی بخوریم😁
یه قرار دیگه هم جدیدا گذاشتیم ک هر روز، یه نفر غذا درست کنه! از همین الان عذاگرفتم واس زمانی ک نوبت من باشه😭غم دنیاس اصن😭😂
فدات... تو عم مواظب خودت باش ^_^

جمله قشنگیه ولی هروقت بهم میگن نگران میشم 😁

ینی اومدم زیر50 و این نگران کننده میشه و سریعا سرما میخورم 😁😁😁😁 میگم ینی توی کلاسای هنر و ادبیات و اینا اسم نوشتی؟؟ وای خیلی خوبه!!! 😎 😍

تو ازونایی ک داری کم کم محو میشی پس😁
عاره تقریبا... تئاتر و ادبیات و احکام و علمی و مخلفاتشون😅

نه خواهر من علوم آزمایشگاهی 😭😭😭😭

منم وقت نمیکنم فیلم و سریال  ببینم فقط دارم دانلود میکنم  چون شبانت رایتل دارم ( ۸۰دگیگ) 

بنظر رشته ی سختی میاد! 😨
من هشت گیگ داشتم ، مونده هنوز😂😂تو هشتاد تارو چجوری میخای بتمومی؟!؟
نظرت چیه یه سر بیام ازت فیلماتو بگیرم؟!؟😁 دانلود کردن صبر ایوب میخاد!😂

نه رشته سختی هم نیست ولی  چندشناک ....

مال من ۶ ماهه ! بیا خواهرم بیا تعارف نکن دیگه ....

منتهی ۹۹٪ کره ای 😂😂😂😂

نهنگ عنبر  و هیولا ۴قط ایرانی...

الان سایت های دانلود فیلم و سریال  بستن 

چ بهتر کره این!!
خیر سرم کی درامر و کی پاپرماااااا😅
نهنگ عنبرو دیدم... هیولا هم فلن مشتاق نیسدم ببینمش! بذا همین انیمه هایی ک شروعیدمو بتمومم بعدش یه فکری میکنم ب حال سریالای ناکامم😭😂
چرا بستن!؟!؟؟!

مشتاق شدم غذای نونا پز بخورم XD

مطمئنی؟!؟!؟
اگر دنبال راهی برای پایان دادن ب زندگی و سلامتی خود میگردید، غذای نونا پز بخورید😁
ترم بالاییامون میگن ب زودی فشار زندگی از من آشپز نمونه ای خاهد ساخت😂

مرسی که آرزوم هامو نابود کردی XD

ولی طوری نیست !

ایشالله ایشالله اونموقع دیگه باید غذای نونا پز بخورم

امروز غذا درست کردیم رفتیم بیرون با بچه ها!
نونات فقط هم زد غذارو رو گاز😁
ولی قول میدم حتی یه روز از آخرین ترمم هم مونده باشه، آشپزی یاد بگیرم تا بتونم غذای نونا پز بت بدم😅

هوراااا

نونا فایتینگ 💪

فایتینگ😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">