هُرمِ زِمِستان

ترم اول-روز اول!

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۳ ب.ظ

بلخره آخرین کلاسمونم تموم شد...

امروز در کمال تعجب، کلاس صبح برگزار شد و در حالی ک در عین ناامیدی داشتم میرفتم کلاس قرآن، دیدم تشکیل نشد!!😅

استادامون بچه های خوبی‌ان... استاد میکروب باحالتره! سر کلاس فیزیو دیگه داش خوابم میبرد که گف جمع کنین برین!😁

برخلاف تصورم، اینجا بهتر از چیزیه که فکر میکردم... فقط دوباره با معضل غذا روبروعم

اینجا تنهام و مامانم نیس که زورم کنه غذا درس کنم و بخورم!منم ک تنهایی زورم میاد واس یه نفر(که خودم باشم😅) غذا درست کنم!😁

از فردا باید بگردم دنبال تخم مرغ دوباره😂

دیگهههههههه... آها! اینکه ما تا الان توو اتاق دونفریم. اتاقا شیش نفره‌س ولی تاالان کسی نیومده اتاقمون و امیدوارم که نیاد کسی😁 هرچند ک قطعا میان😑

الانم میخام برم اولین وعده ی غذاییمو اینجا درست کنم😁

 

+میشه یه لطفی بکنین و اگه یه شعر یا متن حال خوب کن دارین، توو کامنتاتون نشونم بدین؟ میخام سعی کنم بعد از مدتها حال یه نفرو خوب کنم :)

۴ ۰

سلام لاو خوبی؟ چی و کجا قبول شدی عزیزم؟ چه خبر؟ 

به به مریم بانو! کم پیدایی؟ خوبی؟! :)
من خوبم عزیزم. پرستاری میخونم ^_^
خبر خاصی نیس... همون زندگی همیشگی... با این تفاوت ک این بار توو خوابگاهم و کمی الاف تر از هرروزم😅

گاهی وقتا به آسمون نگا میکنم و میگم خدایا میدونم که کار تو بود دیدمش مرسی ازتت خدا💕💕💕

 

میخوای به یکی بگمم از راه دور زوتتت کنه غذا درس کنی بخورییییی😂😂😂

:)


به یکی ک هیچ! ب ده تام بگی فایده نداره😁 هروخ شکمم بگه غذا میخورم😅

عههه بسلااامتیییی😍😍😍😍

مرسییی ^_^

متن و شعری ندارم ولی

خوشحال میشم این پست منم بخونید و نظرتون رو  بگید.

ممنون از حضورتون :)
پست کامل و جامعی بود واسه افرادی که قصد دارن برن چین :))

سلام یاسمن جان امیدوارم اتفاقات خوبی رو تجربه کنی ... موفق باشی عزیزم

سلام مریم جونم^_^
مرسی💖

موفق باشی قشنگ خانوم :) 

درکل خوبه :))
مرسی💖

دانشگاهی شدی؟

با کلاغ سفید؟

عاری :)
مگ کلاغم سفید میشه؟!؟😅
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

"****** *****" خوب غذا بخور ;)

بهت یه وویس دادم D: بعد اینکه گوشیدیش منو نکش D:

دُنت اسپیک ویت می!😒
اگ قرار بود بکشمت، تا الان کشته شده بودی😜

دور گردون گر دوروزی بر مراد ما نگشت

دائما یکسان نماند حال دوران غم مخور

 

+موفق باشی یاسی جون:) 

تنبلی دیگه تنبل:دی

:))

+مرسی پریسا جونم ^_^
😅

وااااااااااااای یاسی 

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟

 

تبریک خفن میگم بالاخره

حسباحالی باید داشته باشه به نظرم😆

امیدوارم منم سال دیگه اینموقع بگم منم رفتم دانشگاه😭

 

 

 

موفق باشی

سعی کن به صورت خفن خوفناکی از همه چی لذت ببری

[این خفن خوفناک که میگم یعنی به صورت شدید و عالی]

سلام مهتا!!!!!!
من خوبم ^_^
خوبی تو؟!؟!؟!؟!؟معلوم هس کجایی!؟!؟؟!!
انشاالله سال دیگه توعم راحت بشی! اونوخ دیگه گیتونی با خیال راحت بیای اینجا و خوش بگذرونیم😍

توعم موفق باشی عزیزم😘
اگ بذارن من شخصا هم با رشته‌م حال میکنم هم با خودم😅😉

وای چقدخوب😍😍😍

اشکال نداره بیا بیان😂✊

مرسی ک میذاری بیام بیان😂😂😂😜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">