هُرمِ زِمِستان

ناتانائیل!

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶ ب.ظ

ای کاش "عظمت" در نگاه تو باشد و نه در چیزی که بدان نگاه میکنی!

 

(مائده های زمینی - آندره ژید)

.

+دوستان،قالب وبلاگ چه مشکلی داره؟ من سیستم ندارم متوجه نمیشم ولی میگن مشکل داره انگار!

۴ ۰

خیلیییی خوب بوددد یاسیییییییی,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من حالم خوب نیسسس یاسسسسسس😭😭😭😭😭😭😭

فدات :)


حله بابا!بد به دلت راه نده 😉

اونوقت اگه توی نگاه من عکس تو باشه اسمش چی میشه؟عظمت نیستااا ;) خودت بگو چیه!

.

هی خدا دلم میخواد تب کنم D:

لنتی 🙈🙈🙈🙈🙈


هنوز زوده واسه تب کردن! بذا پرستار شم حالا 😅

برای من که قالبت خوبه :)

خدارو شکر :)

چه قشنگ..*_*

مشکلی نداره قالبت:)

اوهوم^_^
مرسی :)
خوبه :)

((:

 

فکر کنم یذره طبقه بندی موضوعی شلختس واسه همین میگن

احتمالا! فک کنم حذفش کنم بهتر باشه😅
عاخه طبقه بندی نکردم مطالبمو😁

خوشگله 😍😍

^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">