هُرمِ زِمِستان

باید...

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷ ق.ظ

باید بنویسم!

زیاد بنویسم!

مغزم خشک شده...

ب پستای قدیمیم نگاه میکنم و حسرت میخورم...

ب دفترام و برگه هایی ک خط در پر نوشتم یواشکی...

پاییز باهام قهره...

حتی حس خوب هم ازم فاصله میگیره...

با شنیدن بوی ماه مدرسه دیگه دلم قیلی ویلی نمیره...

یا واسه کودکی دلم تنگ نمیشه...

واسه وقتایی ک پروانه بودم...

خیالپردازی میکردم...

و پرواز...!

خدایا...نمیدونم چی قراره سرم بیاد... حکمتتو شکر... خودت هوامو داشته باش!

+وقتی حالتون خوب نیس سعی نکنین حال یکی دیگه رو خوب کنین! چون صفرا میفوزه!😁

رفیقم... ببخشید که امشب هیچ کاری نتونستم بکنم تا بهتر بشی... بازم ناامیدت کردم... :(

۴ ۰

نوشتن خیلی خوب ! 

من با نوشتن انگیزه میگرم 🤩

پن که اصلا دلم برای مدرسه تنگ نمیشه :)

منم دلم تنگ نمیشه!ولی همه میگن چون تازه از شرش خلاص شدی اینطوریه!😅
منم دیگه حوصله ندارم هیچی بنویسم ،اما خب من همیشه منتظرم که ستاره ی مال تو روشن بشه ،حتی اگه نظر نذارم حتما میخونمشون
ممنونم حامی :)
ابن روزا دیگه کسی حوصله ی پیت خوندنم نداره چه بریه به نظر گذاشتن! بیان خالی شده انگار...
توعم بنویس حامی...این تنها راهیه که میتونی خالی بشی...

آدمادرزمان حال دقیقاهمون جایی قرارمیگیرن که توگذشته تصورشومیکردن

شایدبقیه بگن خوب این جملهه چه ربطی به پستت داشت،ولی من میدونم که توخوب متوجهی دارم چی میگم😊😊😊

درس میشه🙂🙂

ینی میگی من همچین چیزی رو تصور کرده بودم؟!
نمیگم ناراضی ام! ولی حرف بقیه واقن آزارم میده... و همچنین شرایط ک خب میدونی خیلی سخته...

شاهد این بودم که نتونستی حالشو خوب کنی 😀

درد داره نتونستن...

آره خیلی سخته وقتی حالت گرفته بخوای کس دیگه ای رو از اون حال در بیاری

 

مشکل اینه اگه هم کاری کنی حالشون خوب شه تهش وقتی خودت حالت بد باشه کسی عین خیالش هم نیست

مهتا هنگ داری؟! اگ نداری ایمیلتو بده لاقل! پریروز نمیدونستم چطوری باید پیدات کنم!

معمولا کسی نیسی... نمیگم تنهام!نه! دوستای خوب زیادی دارم که با حرفاشون تسکینم میدن.. یا مث الانِ تو، حرف دلمو میزنن و باعث میشن احساس تنهایی نکنم... ولی خب وقتی شرایط خیلی سخت میشه انگار یه سدی بین ما و بقیه ی آدما قرار میگیره... منظقی یا غیر منطقی... فاصله میگیریم!اقلا من اینجوری ام! واسه همین خیلی وقتا هم خودمو آزار میدم هم بقیه رو... :(

:)

♥♥♥

:))
💖💖💖💖💖

ننیدونم برداشت من یه همچین چیزیه

درست یاغلطوخودت بایدقضاوتش کنی

واس حرفآخرتم بگم سخت نگیر،اونم باپیوستِ جمله معروفه.

چقد از اون جمله معروفه گفتن ب ما!😂

مگه جزمن کی بهت میگه؟؟😁😉

اصولا وقتی میخان امید بدن ولی حرف دیگه ای ندارن بزنن اینو میگن😂😂😂

ولی قبول کن مال من همش تاالان درس ازآب دراومده😉😉

مطمئنی؟😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">