هُرمِ زِمِستان

خوش گذش

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷ ق.ظ

دلم برات تنگ شده بود...

.

متنفرم از بغض نصفه و نیمه ای که وسط خنده هامه...

.

داریم میریم مشهد...

۵ ۰

 

:'[

التماس دعا جانا(:

واسه همه دوستان دعا میکنم همیشه :)

جاننننن منننننننننننن داریییی میاییییی مشهد یاسییی؟؟؟

دیدی که 😅

خوشا به سعادت تون 

التماس دعا 

یادت باشه یه چی بت بگم بعدن!
محتاجیم:)

عه دارین میرین پس سحرم میبینی دیگه 😍 خوش بگذره ❤️️

یس دیدم^_^

سفر به سلامت یاسی❤

مرسی 😚

التماس دعا😊❤

محتاجم ب دعا:)

کجاییییی 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕

اینجام...

دل منم ... خیلی زیاد وقتی دیدمت فهمیدم خیلی بیشتر از چیزی ک فک میکردم دلم میخاس ببینمت 

 

بغض نکن زش میشی :) 

خوش بگذرع و موفق باشی :)

جمله خودمو با اندکی تغییر گفتی 😉😆

واقن زش شدم اون شب؟!؟!😔
مرسی:)

به من ؟ 

عاره به تو 😆
میشه خصوصی کامنت بدی الان که اینجایی؟؟
نتونستی بعدن میام خصوصیت:)

نه دوس ندارم بغض کنی هیچوقت 

 

:)

قابل توجه یاسمن عزیز اینجانب حتی چس مثقال هم شارژ نداشته و امکان برقراری ارتباط با هیچچ گونه بشر از راه دور را ندارم 😭😭😭😭😭😭😭

خلاصه ک زندم فقط شارژ ندارم شرمنده ک جواب ندادم:(((

راحت باش!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">