هُرمِ زِمِستان

فاز نامعلوم . ترس از مرگ!

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۰۱ ب.ظ

یه جوری اسم گذاشتم واسه پستم انگار اتفاق نادریه! :|

نود و نه درصد مواقع همینم!

.

عاشق رانندگی ام ولی از دنده عقب متنفرم!

.

دلم میخواد یه چیزی بنویسم که همه دچار سوءتفاهم بشن، و بعد بیوفتم دنبال آدمایی که برام مهمترن و از سوتفاهم درشون بیارم! ولی الان یه جوری شده که اصن دچار سوءتفاهم نمیشین! به یه شناخت نسبی رسیدین درحدی که تهِ تهش با خودتون میگین این دیوونه باز قرص آنتی قاطیشو نخورده!

.

آبجی آرام باز وبشو بسته😔

.

همه وبایی که فالو میکنم یه جوری درحال فعالیت نکردنن که حس میکنم با اومدن من، همه در رفتن!

.

کاش میتونستم بهت بگم واقن چقدر عاشقتم...قبل ازینکه خیلی دیر بشه مامان...!

.

شده از مرگ بترسین؟!چر!؟!

آآآآآی آدمایی که دوستون دارم...! من خودم جدیدا از مرگ میترسم... میترسم قبل از مردنم نتونم بهتون بگم اینو...

.

عادت ندارم با گوشی مامانم بنویسم،غلطامو خودتون درست بخونین دیگه 😅

۲ ۰

گاهی دوست دارم بمیرم  چون دوست ندارم از دست دادن عزیزانم ببینم !

از مرگ میترسم 

اره کلا دوستان خیلی کم شدن 

خدا نکنه عزیزم:)

فک کنم با شروع سال تحصیلی دوباره برمیگردن پس!
عاخه تابستونم انقد خلوت؟!؟!

یه چیز بگم کلا پنج شنبه جمعه این جا خلوت میشه 

پ برم شنبه بیام؟!😆

اوهوم برو شنبه بیا شاید فرجی شد 😁😁😁😁😁

😆

حاضرم دچار سو تفاهم شم :))

.

من نمی ترسم.:))

چجوری دچار سوءتفاهم کنم تورا؟!😆
.
اوهوم... :)

یاسسسسییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭

جووونمممممممم؟!

یاسییییییییییییی نت داریییییییییییی😭😭😭😭

ن بابا!
من مامانمه،با گوشی مامانم گاهی فقط میتونم بیام پنل 😅

یاسی کلاتواین پستتبه طورعجیب وخوفناکی سردرگمی🤔🤔🤔

اوهوم...
یکی ک فکرشم نمیکنی، یه خواب عجیبی دیده ازم!

اون سوتفاهمه کرم درونیه اره؟😁

چ عجب داری خوب میایاااا

مثلا خبرم میخواستم امروز به وبای بچه ها سر بزنم نتونستم!

اینستامو بستما! هیچکس نبود دیدم بی دلیله! زدم بستمش فعلا! 😉

شبت بخیر مای لاو💙

بهت پیام دادم که ازین به بعد وبم بیشتر میام چون تنها جاییه که میتونم بیام فلن 😅
کار خوبی کردی...تا میتونی ازین صفحه های نوری فاصله بگیر... :)

همه از مرگ میترسیم ولی فقط نمیخوایم به یاد بیاریمش تا اون ترس تاثیرشو بذاره

احتمالا...
ولی اگه بذاریم ترسه اثر کنه،خیلی چیزا عوض میشه...!

بیبی اونی ک یه خواب عجیب ازت دیده کی بوده؟خواهشا خواب رو هم بگو😁

یه خانومه ای که خیلی دوسم داره 😅
نات نو!😆

بایدبدونم چه خبره😁😁😁

به زودی...!😆

سلاااااام :) خوبی 

اوووم مرگ نمیترسم ازش ولی فعلا نمیخام بمیرم البته گاهیم‌ عمیقا میخامش درجریانی ک زیادی مودیم 😅😅

 

مگ ارام وب داشته 🤔🤔🤔🤨

سلاملکم😆
فک کنم تو بیشتر دلت کتک میخاد!😐


نه این آرام میفرقه... آبجی آراممه^_^

خب به مامانت بگو دیگه اه😍😀

روم نمیشه؟!😆
یاسی قشنگم خب چرا به مامان نمیگی !!:)))
به مامانم؟!
تو کیسی؟!
حامی؟!
هیییییی همه من و زود یادشون رفت :)))
حامی تو خودتی؟!
چرا با حساب بیانت نیومدی؟!
کی تو رو یادش رفته؟!
مگه میشه اصن؟!
می‌دونی چقد نگرانت بودم؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">