هُرمِ زِمِستان

دله دیگه!

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵ ب.ظ

یه وقتایی یه چیزایی میخواد که نباید...

۶ ۰

هعی خواهر :((((

جاست صبر و استقامت!!

سلاممممممممممم یاسمممممممممممممممممممم خوبیییییییییییییی

سلام
اوهوم^_^

یاسییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😐 

جووونممممممم؟!

میتونی بیای هنگگگگگگ؟؟؟؟

ن باور نت ندارم!الآنم باس برم😆

اومممممم باشششششش ,مواظب خودت باششششششش خیلیییی خیلییییی مواظب خودت باشششششش,

توعم باش^_^

منم الان دقیقا چیزیو میخوام که نباید 😭

خیلی اوضاع بدیه

مهتا کوشولوی من😍خوبی؟!
دلت چی میخواد؟!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** **** *** *

مثلا قرار بود رعایت کنم سانسور نکنی😂

ینی رعایت کردنت فنایم کرد😆
خدا نکنه کوچولو 😉

سلام یاسی:(

سلام اسی!
خوبی؟!
چی شده؟!
چرا غم انگیزی؟!

درست میشه😊😊😊

نصفشو امشب درستیدی خواهر!😉
بقیه ش باشه واسه هرشب و شب‌های دگر!😆

مرسی تو خوبی؟

هیچی بابا، دلم برات تنگ شده:))

عزیزم 😢
منم دلم تنگیده...
خوبم فلن ک!
امشب دوس دخترم اینجا بود!😂

بیخیال

بگم آبروم میره

 

یاسی تو نمیدونی چرا چند وقته همه یجوری شدن؟؟

یاسین هیونگ جوابمو نمیده

دنا هم جوابمو نمیده

آیین هم یجوری رفتار میکنه انگار چه موجود تنفربرانگیزی ام

بخدا من هیشکارشون نکردم

آبرو چیه باو!
خصوصی بگو خب😉

ن مهتا جونم
مشکل از تو نیس!
همه یه خورده سرشون شلوغه الان
بیکارتر از همه خودمم ک نت ندارم! :(
یه ذره هم بی اعصابی موج میزنه بخاطر گرما!
و من سرماخورده ام!😅

اع اع

خوش بحالت بابا:))

دمت گرم. دوست دخترم داری؟😂

چه خفن شدیا:))

منکه فعلا سراغ می مکم:))

اوخی...چ مظلومی تو!
سماغیدنت از مومنتات پیداس!😅

زهرنار:))

بابا کراش چه فایده داره واقعا؟:)) غیر از چزونده شدن-__'

😂
والا به خدا!!😅

نمیدونم راستش

قاطی کردم دگه

این چند روز هیچکدومشون اصلا جوابمو نمیدن درحالی که من اصلا نه حرفی زدم که ناراحت شن نه کاری کردم نمیدونم چرا اینجوری شدن😭

 

و در مورد اون چیزه که میخوام

خدایی بگم آبروم میره اونوقت توام دیگه باهام حرف نمیزنی

جواب منم نمیده آرام!

بزنمت له شی؟! -_-
منو اینجوری شناختی عایا؟!

بینوا دل...

گاهی هم شاید برای دل خوب نباشه :)

نسب به نود درصد چیزایی که دارم و ندارم و میخوام و نمی‌خوام مرددم!!

خودت میدونی که رابطه مون رفاقتیه وخواهرانه والبته اینکه چیزی به نام دوستی بین مون معنی نداره،رابطهه خیلی عمیق ترازین حرفاست😊

وهمینه که...

خوشحالم که بهم اطمینان میدی^_^
میتونم همیشه رو بودنت حساب کنم 😊
اون سه نقطه هه خیلی عمیقه لنتی...!💖

مهتایی...عاقا

..من به هنگت پیام زدم ولی جوابی دریافت نکردم...:(((میدونی چن وقته پیام زدم جیگر؟؟؟؟من ج تو دادم فقط نتونستم ج تو به خصوصی بگم...چون سوالت خصوصی بود...من هنگتو ندارم....

از یاسین به مهتا 😆
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">