هُرمِ زِمِستان

نتایج نمی آید، مگر ناگهانی!

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ب.ظ

کذب الوقاتون

کذب الوقاتون

کذب الوقاتون

😅

از همون اواش، هرچی تاریخ اعلام کردن تهش اشتباه از آب درومد!! و بلخره امروز شد!!

نمیدونم چی بگم... راستشو بخاید حسی ندارم... فقط یه غم عجیب غریبیه...

اندوه بزرگیست!

اینکه کلن حسی نباشه وقتی قراره مهم ترین نتیجه ای ک تالا توو زندگیم بوده اعلام شه...

باعث میشه حس بدی داشته باشم ازین بی حسی!

و بدتر از همممممه ی اینا اینه ک بست فرندم ک جای خواهر بزرگمه، چند روزه نیس!

و من امروز دیدم کامنتشو اینجا و حسابی ب هم ریختم!

نفهمیده شدن سخته...

نفهمیدن هم سخته...

ولی اینکه واقعن نفهمی و بقیه فک کنن ک تو میفهمی، از همه سختتره!!

اینطوری فک میکنن خودتو زدی ب نفهمی و این واقعن عذاب آوره...!

من فقط میخاستم یه ماه از همه چی دور باشم... ولی نشد!

یه ماه ذهنم شلوغ نباشه... ولی نشد!!

و الان میگم، خب ب درک!

تهش ک چی؟!؟

عه وااا!

یادم رفته بود ک نباید فاز منفی بدم😅

این چند وقته فقط دارم ب همه دلداری میدم😁 و همه فک میکنن ک من خیلی حالم خوبه😂

خودم میخام اینطوری فک کنن...

چون میدونم ب آرامش نیاد دارن اطرافیانم...

تمام سعیمو میکنم آرومشون کنم :)

و اماااااااا... زجر آور ترین اتفاق هفته ی گذشته، قفل شدن در پشت بوم بود!!!😭💔

هرچند ک خب کلیدش پیش خودمه و این باعث آرامشه😅

کلیدشو چن روز بعدش پیدا کردم😁😉

خب دیگه... بریم رو فاز مثبت!!

کنکور هیییییچی نیس!!

اگ ترس از فیلتر شدن نمیداشتم، بیشتر توضیح میدادم ک کنکور در چ حد هیچی نیس!

بی اعصاب شدم شدیداااااا!! شرمنده😅

و ذهنمم الان درگیر یه ناشناس شده!

کامن اول پست خاکستر، ک با یه نفر دیگه اشتبا گرفتمشش😢ببخشید😢

و دیگه اینکه، بشینین آرامش خودتونو حفظ کنین و با خودتون بحرفین و از خدا بخاین نتایج شب بیاد ک تا صبح وقت داشته باشین فکر کنین...

نتیجه خوب باشه یا بد... فرقی نداره... آدم نیاز داره بعدش فکر کنه...!

واسه همه‌تون آرزوی موفقیت میکنم... :)

۷ ۰

صلواااااات بفرررررس خوااهرررررر

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجه می
😅

از استان شما کسی برتر شده؟

نمیدانم 😆

اامیدوارم نتیجش هرچی که شد  تو موفق باشی و خوشال و هر چی صلاحته و واست خوبه اتفاق بیفته ^^

چیشده از چیزی ناراحتی یاسمنم ؟

من ناراحتت کردم عایا؟

هممم ؟؟؟؟

 

:)

من دارم استرس میمبرم فقط. .....

# روشنا 

کیستی عایا ناشناس؟!
قبلیه هم تو بودی؟!
.
الان ک دیگه استرس نتایج رف!
نوبت انتخاب رشته اس!

امیدوارم نتیجه دلخواه باشه ...

تموم شد رف! :)

گور بابای نتایج! خودتو عشقه D:

:)

ناشناس من بودم 

بله بله و کاملا خراب کردم :( 

انشالله شما موفق باشی 

خدا هدایت کنه دختر!از دفه قبلی که آن شدم ذهنم درگیر ناشناسه 😅
ینی میمونی پشت کنکور؟!
مرسی^_^

نمی دونم 

شما راضی بودید ؟

ن زیاد... :,(

انشالله که قبولی تجربی بودی دیگه؟

انشاالله:)
عاره

الان میگی چقدر فضوله 😁😁😁

شرمنده خواهر یه مدت نبودی دل تنگ شدم ( باور کن 😅😅😅

ن باور راحت باش!😉
می تو...😢

انشالله خانم دکتر میشی عزیزم 

+ من که ...هعی 😞😞😞😞

خانم دکتر ک نمیشم 😅
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ****!

چه عجب آمدی!!!!

نت دار شدی نمیدونستم؟؟؟؟

سلام علیکم و رحمه‌الله!
خوبستی؟!😆
ن باور نتم کجا بود؟! گوشی مامانمه 😆
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">