هُرمِ زِمِستان

یک سال...!!

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۹ ب.ظ

توو کامنتا دیدم ک پنج مرداد وبم یکساله شده بوده!!

قد سه سال گذش این یه سال...

کلن چندماهی بیشتر فعالیت آدمیزادی نداشتم اینجا😅

ولی امیدوارم بعد ازین خوب بگذره...

از یه طرف استرس و از یه طرفم گشادیسم (دومی بیشتر!) حالمو بد میکنه

از یه طرفم فامیل ب شدت شلوغ کردن دورمو ک تنها نباشم یه وخ😓

منم خسته تر از همیشه نصف شبا بیدار میمونم تا اذان صبح...!

فرصت فکر کردنم ندارم...!

هیفدهمم نتم کلن تموم میشه...😢 تاااااا... نمیدونم تا کِی!

یادتونه یه زمانی انرژی مثبت خیلی داشتم و با جیغ و داد میومدم؟!؟!

دلم واسه اون یاسمن تنگ شده...💔

۳ ۰
واقعا سال کنکور خیلی طولانی میگذره 😤😤😤
مبارک :) 
من وبلاگ مال ۵ سال پیش😂😂😂😂
عاره واقن😓 ردش کردی؟!؟ کِی؟!
مرسی :)
واو!!!!
مبارررک باشهه
دادااااش!!
توقع نداشتم الان اینجا ببینمت😁
سوپرایز شدم😅
مرسیییی^_^
یه سالت شد چقد زود بزرگ شدی ننه😂😂😂
انگاری همین دیروز بود ک ب دنیا اومده بودی😂
عاره مامان! خانومی شدم واسه خودم😂😂😂
تبریک می گم :)
مرسی ک گفتی یه سالم شده بهار جونم^_^
تازه اومدم بگم بعد 1 سال چه برایمان آورده ای مارکو
اممممممم...
محصولی شگرف از ایران زمین... میخواستم بیارم ولی سرراه ب گشادیسم مبتلاشدم! خودمو ب زور آوردم!😁
خیلی خیلی ممنون 🙁🙁🙁🙁
آقا من دوسال بچه کنکوری بودن ::(
کنکور ۹۸ 
می تووو!
پتوعم منتظر لحظه ی موعودی الان؟!
همین که سالم رسیدی کافیه
مرسی قناعت!
خواهش می کنم قربونت برم 
😘😘💖💖💖
اوهوم 😞😞😞😞
امیدوارم جفتمون موفق بشیم عزیزم :)
تبریک میگم
خیلی مبارکه :)
شاد باشید :)
ممنون :)

سعی میکنیم!😅
تولد یکسالگی وبت مبارک بانوجان ....
امیدوارم همچنان پابرجا باشه....
فکر کنم قهر کردن با آسمون چشمات کارتو به اینجا رسوند .... الان داره تلافی میکنه...
هیچکس نمیتونه حالتو خوب کنه جز خودت عزیزم چون فقط تویی که میدونی چی میخوای....
مرسی عزیزم ^_^
نمیدونم... شاید...
عاره واقعن! این چیزیه ک عمیقا حس کردم دیشب!!
مبارک باشه یاسی^__^
آخ آخ نگو از ذست فامیلا که جاش هنوز درد میکنه:)) سوراخمون کردن تو این یه ماه-__-

مرسی ^_^
ینی اگ این کامنتت خصوصی میبودااا... الان یه چی میگفتم یه کم تخلیه شم لاقل😂😂
به بهههههه مبارکهههه 🎉🎊🎈🎉🎊🎈🎉🎊🎈🎉🎊🎈🎉🎊🎈
ایشالا 100 سالگی وبتو باهم بجشنیم D: 🎉🎊🎈🎉🎊🎈
مرسییی^_^
ان شاالله ☺
مبارکه اکسوالممممم

مرسییی^_^
یک سالگی مبارک :)
گاهی وقت ها دلم برای خودِ گذشتم تنگ میشه
ممنون :)
اوهوم... :):
مبارکهههههههه😹🌼🌼😍😍😍😅😘😚😙😗
مرسی😭😭😭😭
نمیخوام ژست نصیحت بدم به حرفام،ولی بدون خوشی وبدیه زندگی روخودمون واس خودمون رقم میزنیم
خوش باش تادوباره اون یاسمنه برگرده😊😊😊
کاش میشد الکی آدم دلخوش باشه...
فارغ ازاین پستت خواستم بهت بگم ازم دورشدی
دقیقا نمیدونم چراامافقط همینومیدونم که خودت خواستی.
توعم داری اشتباه میکنی...
نمیدونم چرا همه این روزا اشتباه میفکرن راجبم...
تفکر اشتباه خیلیا واسم مهم نیس...
ولی تو مهمی... کاش میومدی حرف بزنیم جای اینکه توعم فاصله بگیری...
کاش جای اینکه سکوت کنی، سرم داد میزدی تا حرف بزنم...
تو الان توو یه سوءتفاهم بزرگی ک باید حلش کنیم!

سلام یاسم  هپییییییییییییی هپییییییییییی هپییییییییییییی ^^

هیونگ فدات شه ناراحت نباش دیگهههه ....

هیییععععع.... کاش این دوریای عذاب آور تموم شن زود...

کاش :):
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">