هُرمِ زِمِستان

خالی...!

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

دارم ب این فکر میکنم ک برگشتن از مسیری ک یه عمر رفتی، چقدر میتونه شخت و ترسناک باشه؟!

چقدر سخت؟ چقدر ترسناک؟!

ترسو کنار بزنی سختیش قابل تحمل تر از سختیِ زندگی کردن توو شرایطیه ک دوس نداری باشه!!

اگ بری ب سمت چیزی ک دوسش داری، حتی اگ بهش نرسی بازم قشنگ تر از موندن بین آرزوهای بقیه‌س!!

-نگران آینده‌تم یاسمن!

+مطمئن باش موفق میشم! چون همون کاری رو انجام دادم که بهش باور دارم!(چی باعث شده فکر کنی باورامون یکیه؟)

-ولی من چشمم آب نمیخوره چیزی ک میگی درست باشه!!

+مطمئن باش به هدفی که دلم میخاد میرسم^_^ (و حتی هدفامونم یکی نیس!! چشمهارا باید شست...)

۷ ۰
یهلههه چشمهارو باید شستت جور دیگرر باید دیددد
تومیرسیی به هرجیی که موخاییی یاسمممم منم مطمئنمممم
مرسی عزیزمممم😘
خواهرعزیزم،چرخ روزگاربه زورروغن کاریم که شده بایدبچرخه،پس به صلاحه که طبق روالش رکاب بزنیم.😊😊
نگران نباش.این متنت یعنی تردیده هنوزتودلت مونده.حتی یه ذره تردیدم به خودت راه نده.توکل کن چون خداتوبدترین شرایط،بهتریناروواست رقم میزنه😘😘
مرسی ک هستی...
مثل همیشه...
دلم میخاد ببینمت... میدونی چن وقته نحرفیدیم؟!؟
من همیشه میگم که پشیمونی بهتر از حسرته
اگه آدم تو شرایط فعلیش بمونه و همش تا آخر عمر حسرت بخوره و بگه میتونستم عوضش کنم ولی عوضش نکردم به مراتب عذاب آور تر از هر نوع پشیمونی و یا اذیت شدن به خاطر تغییره به نظرم
موفق باشی
(در حال گوش کردن un village تایپ کردم 😅)
موافقم ^_^
صدای بک دیوونه کننده‌س!!!😍😍😍
چ سعادتی !😁😂
چرا با خودت کلنجار میری ؟ چیشده؟
من با خودم کلنجار نمیرم!! بقیه با من کلنجار میرن!😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">