هُرمِ زِمِستان

یوهاهاها😈

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ق.ظ

امشب بلخره خودم دست ب کار شدم و درستش کردم نتمو💪

و برخلاف قوانین خونه، تا الام بیدار بودم و توو پنلم پلاس بودم و کامنتارو جواب میدادم و هنوزم مونده😅

شماها خوبین؟!؟!

.

نظرتون پیه یه روزم بشینم این گستای اینطوری طور رو ک  سلام و احوالپ سی و اعلام وضعیته رو حذف کنم؟!😁

.

تنها چیزی ک الان کم دارم اینستاس😁

ماه چرا جدیدا زرده؟!؟! فک کنم دور از چشم ما زیادی ب خورشید نزدیک میشه😅

.

الان چشمام دیگه داره باز نمیشه! باید برم بخابم کم کم... پنج صبح باید مجددا پاشم😅😁

۵ ۰
چطوورییی😍
بیداری؟!؟!؟!؟😳
ن خوابم تو خواب دارم کامنت میذارم😂😂
عههه بودی و وب من ک اسمتو تو پستام
نوشتم و نیگاا نکردیییی😒😞😂

چرا نخوابیدی😁
واقن نوشتی؟!؟!؟!؟!؟!؟
کجااااا؟!؟!؟!؟!
من نبودم! امشب اومدم تازه😅

چون نباید الان بیدار باشم😁
این پست جدیدم و پست چالشم😘😘
پس بخواااب😘😘
پست چالش؟!؟! 
اونو ندیدمش، میام میبینمش پس😘
خوتبیده بودم😁
سلاااااام جآنا(:
خوبی؟
سللللاااااااام آجی ماجده😍
خوبم!
تو خوبی؟!؟!
چرا هنگ نمیای؟!؟!؟
سلااااامممم یاسمنم خوبی رفیق؟ خب ینی الان دیگه مشکل حل شد؟ هستی دیگه ؟
سلاااام☺
یعس، حلش کردم😁
الان چشمام دیگه داره باز نمیشه!

ببخشید این جملتون یک ایراد کوچیک داره و فکر کنم به خاطر خستگی هست :)
اگه خواستین درست کنین . 
آن ایراد نچندان کوچک، بخاطر افسارگسیختگی احساسات هست :)
غلط عمدی رو ک تصحیح نمیکنن!!😅
وااایییی برگشتی یاسمننننن 😚😚😚😚😚😚
عاقا چطوری درستش کردی بگو!! D:
وای ذوق مرگ شدم امروز صبح دیدم نتت درست شده!!!
اینستا رو برات لینکشو فرستادم :)
عارههههههه😁
بت گفتم ک!
امروز باید خالی کنم! هنوز وقت نکردم حافظه رو خالی کنماااااا😂
خوش برگشتی :)
کم پیدایی خواهر؟!
سلللام
سلاااام!:)
سلام دختر چطوری ؟کنکور چطور بود ؟
من خوبم ^_^
پرتکرار ترین سوال این روزا همینه😅 حس خوبی ب کتکورم نداشتم کلن... باید وایسم نتایج بیاد، خصوصا اینکه نظامامون دوتا شده بیشتر باعث نگرانیمه...
.
تو چطوری؟!
شما سرت شلوغه خاهر -_^ 
[قسمتی از جواب این نظر توسط نویسنده حذف شد😁]
😒
تو یا مسافرتی یا پا نداری بیای-_-
فدات(:
من هنگ نمیام؟هستم که...تو پیامی ندادی که:/چ بدونم شایدم پیامات نمیاد برام://
عاخه دلم میخاس بات حرف بزنم، ولی یهو اومدی بعد از یه مدت سراغ یکی دیگه رو از من رو گرفتی!
[الکی مثلن خیییلی ناراحت!]
(درواقع خیییلی دلتنگ و یه کوچولو دلخور😅)
عمدی بوده ؟ که اینطور !
البته از عواقب کنکور هم میتونه باشه ://
آره قطعا همونه!😅
ببخش این هنگ بد بالا میاد...پیامم که میدی اصن اغلآنش برام نمیاد...اگه میتونستم ک بیست و چهآری اونجا ول بودم تا دلتنگیا رو رفع کنم:'(بازم پوزش...
بیخیال آبجی !^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">