هُرمِ زِمِستان

شاید...

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ب.ظ
این منم ک همیشه اشتباه میکنم...!

+چ جذاب!!!! ناراحتیمون واسه کسی مهم نیس!!!!
شگفتا! ک حتی همین مسئله ی کوچیک هم واسه من مهمه!!!!

++سه سال دیگه اونقدرام دور نیس... چشم رو هم بذاری سه سال گذشته... بنظرت اون روز کجاییم...؟

+++فقط از خودم یه چیز خواستم، اونم اینکه برام مهم نباشه! ولی نشد! نتونستم...!
۷ ۰
چی شده یاسی؟:(
برای من مهمه.
+من امیدوارم سه سال دیگه دانشگاهو تموم کرده باشم و برم دور دنیا رو بگردم:)
نصف شبی ب هم ریخته بودم... همین :)
از مهربونیته ^_^
+خوشالم ک همچین چیزی توو ذهنته :) انشاالله^_^
یاسمنم چیشدی؟؟؟
چیز مهمی نیس هیونگ... :)
یاسسسسسسسییییییی چییی شدههههه 
:):
¡_¡
این چیه؟!؟!😁
دارم گریه میکنممممممممم ¡ㅅ¡
چرا هیونگممم؟!؟!؟
تق تقو

سلاملکم یاسی بانوووو!!! خوبی؟!؟!؟!
راستی جیمینم سلام رسوونندد ^^ رفت کلاس
سلامت باشه ^_^
سلاممم خوبم ممنونم
تو؟
خوب از صب پاشدم بیام محافظت کنم ازینجا/شغل پرغرورم /^^


منم خوبم^_^
عاهااااا!! راسی تو محافظی😁 اتفاقا خعلی عم شغل باحالیه😅
چون تو ناراحتییی ...
دیگه نیستم، یه کم چرخیدم توو بیان و کامنتامو خوندم و جوتبیدم، حالم بهتره الان ^_^
اهمممم ، باشه پس ... همیشه خوب باش یاسمنم ^^
مرسی هیونگم :)
نوشتمممممم تموم شد بیا ببین

بله بله دیدمش🙈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">