هُرمِ زِمِستان

های😆

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۲ ق.ظ

یهویی اومدمااااا!!!!

خودم از خودم توقع نداشتم ک الان بیام!!

قرار بود بعد از کنکور بیام اینجا و کللللییییی کار انجام بدم و کلی حرف بزنیم و کلی بنویسیم و کلی...

کلا برامون چیز دیگه ای درنظر گرفته شده بوده انگار!!!

بخاطر یه سری مشکلات فنی ک قولشو دادن ب زودی حلش کنن برام، نتونستم بیام تالا... الآنم دیگه با یه دستگاه دیگه ک مال من نیست اومدم تا بازگشت شکوهمندانه ی خودم رو اعلام کنم😅 و بگم دلم حسابی واسه اینجا و خصوصن فضای تیرماهیش تنگ شده... دلم واسه همه تون تنگ شده...

+اگرچه کنکور تا اون طوری که میخواستم نبود ولی من دلم روشنه... ینی سعی میکنم اینطور باشه... فقط دلم از ریاضی پره! ریاضی!! اصلن ازت توقع نداشتم اینطوری باشی!!!😆

۱۰ ۰
سلام
خوش برگشتین
پس بالاخره کنکور رو دادید رفت :):):)

سلام
ممنون
عاره دیگه! بلخره رف پی کارش:)
سلام عزیزم خوش اومدی
چه جالب شما هم کنکوری بودید امیدوارم موفق بشویید عزیزم
+ اخ دقیقا منم کلی برنامه داشتم برای وبم ولی حیف وقتش نشد البته از این هفته دارم شروع میکنم !
خوش حالم برگشتی عزیزم ^_^
سلام عزیزم مرسی^_^
شما هم؟!
+من تازه اگ ندا بخاد دسترسی پیدا کردم و شرو میکنم😅
^^
این وبمم ھسسسس

اصلیه اینه ک!😉
هلووو :)
هُلو هم میشه خوندا خخخ
خوبی تو بی معرفت ؟
ایهامشو عشقه😉مرسی ک گرفتیش😜
بی معرفت کجا بود باو!! تو ک میدونی اگ بتونم بیش و چارساعته پلاسم اینجا😅
دلم برات خیلی تنگ شده😢💖
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** برگشتتتتتتتتتت!!!! 😍😍💗💗
برگشتم😁
سلام 

ان شاءالله موفق میشید دل ما هم روشنه :))
سلام

ان شاءالله ^_^
خوبی؟!
الان ک دارم این کامنتو میجوابم عالی ام!
قبل و بعدشو خدا میدونه😅
سلاامممم😍😍😍
سلاآاام😘
سلام سلام^__^
ببین کی اینجاست؛)
دلم برات یه ذره شده دختر
کنکور رو که ولش کن بابا گور باباش، منتظرم بی صبرانه ها، زود بیا:)
واااای اسی😍
نمیدونی چقد حرص خوردم ک حتی هنگوتسمم نمیبازه😤
منم دلم برات خیلی تنگه... اینجا هرکی از شاهنامه میحرفه، یاد تو میوفتم...💖
خوشبحالت😭😭

الان من بیچاره وارد دوران سخت و داغون کنکور شدم😭
اوخی عزیزممم😢
بلخره تموم میشه مهتایا😘
امیدوارم زودتر و ب خوبی پشت سر بذاری این دورانو💖
سلامممممممممم
یاسی جونم چطور مطوری؟؟؟؟
چه خوب که برگشتی:] خوش برگشتی یاسی جانم:)
سلام عزیزم😍
خوبم نفسم، تو چطوری؟؟
مرسی😘
یاسمنننننننننننننننننممممممممممممممممممممممم ... سلاااااااااامممممممممممم ، هق هق هق هقققققققق ، دلم واست خیلی تنگ شده ، خوش اومدی نفسمممم ، خداروشکر که راضی ای از کنکور ایشاله همونی بشه که میخوایی^_^ راستی واسه شماره هم من .... خیلی بدبختم واقعن :///// ولی زودی حلش میکنم خوووو
فداتشم هیونگم
منم خیلی دلتنگتم و میدونم ک میدونی😘
یه شماره بگیر بتونم صداتو یشنوم لاقل هیونگم😍
فدااااااااااااااااتتت یاسمنم :** شماره رو واسه یاسین فرستادم ، الان اینجا هم میذارم ... نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ¡_¡ من میمیرم از خجالت صدامو بیخیال خووووو ، عررررررررررر ¡ㅅ¡
هیونگ تلگرامی واتساپی چیزی نداری؟!؟!؟
.
دیدم شماره‌تو😍
نصف شبی بت پیام بدم بد نیس؟!😅 بذا فردا صبح میپیامم بت😘
دلم برات تنگ شده! زودتر گوشیتو درست کن بیا بترکونیم و یه درسی بهم به بعضیا بدیم D:
بعضیا کیان؟😆
یاسی ... بیا دیگه ! 😢
عزیزمممممم
امشب اومدماااا
ولی فک کنم همه‌تون خوابین الان! ساعت یک و نیم شبه عاخه😅
هنگتو چک کن... اینستا ندارم فلن.
فدااااااتتتت یاسمنم آخییییشششششش دلم واست تنگ شده بودا ... خوبه که برگشتی ^^ نه ندارم ، امشب که تو بودی من خواب بودم ، عررررر ... اشکالی نداره نصفه شباست مه من بیدارم ^___^ ولی وقتایی که تو نتم فعلنی اون سیم خاموشه ، چون هنو این یکی نت داره دارم ازش می استفاده اممم ^__^
پ هروخ نت این یکی تمومید، اون یکی رو روشن کن هیونگ... میخام آموزش حرف زدنمونو شروع کنیم😁
چششششمممم ... عررررررررررر ¡_¡
آورین😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">