هُرمِ زِمِستان

۵تیر

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۵ ق.ظ

وی در سالهایی ن چندان دور ، در چنین روزی دیده ب جهان گشود!

گویا پروردگار از همان ابتدای خلقتش، سرنوشت اورا با خودکار سبز نوشت!!!

ب سبزی برگ گل...

ب سبزی چمن...

ب سبزی انسیتی!😉

.

خوشحالم ک ب دنیا اومدی و بخشی از دنیای من شدی...

آیینا... مکنه ی کوچولوی کیوت دوس داشتنی فوروای... نونا خیلی خیلی خیلی دوستت داره...💖

نونا رو ببخش ک امسالم نتونست پیشت باشه...

سعی کن روز تولدت شادترین آدم دنیا باشی! مگ آدم چند بار ب دنیا میاد آخه؟😉 ب این فک کن ک چقدر خوب شد ک ب دنیا اومدی و نوناتو دیدی😁

حسابی خوش بگذرون امروز😘

البته میدونم ک بچه ها هستن و امیدوارم دور هم بهتون خوش بگذره! ^_^

آیینا... امیدوارم هرروزت بهتر از هرروز باشه و ب اون چیزایی ک دوس داری برسی و توو هر زمینه ای ک علاقه و استعدادشو داری ، بیشتر از همیشه رشد کنی و موفق بشی...

تولدت مبارک آیین کوچولو ^_^

[اممممممم... خب!

همونطوری ک میبینی(!) من نیستم این روزا...

این پستم مال الان ک داری میخونیش نیس ، چون میدونستم ک روز تولدت نیستم، تصمیم گرفتم اینو بنویسم تا بدونی حتی اگ نباشم هم حواسم بهت هست... :)]

.

.


+حالا ک تا اینجا اومدم، بذارین یه هشدار بهتون بدم... وقتی دارین این پستو میخونین من نُه روز بعدش کنکور میدم... و این ینی ب زودی بازخواهم گشت😁 گفتم بگم ک نَگین نگفتی! مواظب خودتون باشین ^_^ خداوکیلی دلم خیلی تنگ شده... کامنتارو ک اصن ترسیدم نزدیکشون بشم! میدونین ک هوایی میشم اگ بخونمشون، اونوخ تا دونه دونه وباتونو نیام سر نزنم آروم نمیشم😅 واسه همینم تصمیم گرفتم بعد از کنکور بیام کلن بیانو زیر و رو کنم... ولی حقیقتا از دور هم محبتتون پیداس! دم همه‌تون گرم... :)


++و به صورت ویژه ای سلام میکنم ب کنکوریا! خسته نباشین دلاوران! خدا قوت پهلوانان!😁 ما کنکوریا روزای عجیبی رو داریم میگذرونیم... بعد از چند سال تلاش و زمین خوردن و دوباره بلند شدن... بلخره اون امتحانی ک سعی داشتیم خودمونو براش آماده کنیم، داره میاد!

یادمون باشه این مسابقه ی چهار ساعته خیلی مهمه ولی... پایان همه ی فرصتای دنیا نیس!

کنکور چیز عجیبی نیس! چیز خاصی هم نیست... درسته ک خیلی چیزا رو مشخص میکنه ولی تعیین کننده ی همه چیز نیست! آینده ی هر شخص بستگی ب خودش داره! حالا یا کنکور یا یه جای دیگه!

توو این روزای قبل از کنکور، فقط ب چیزای خوب فکر کنین و ذهنتونو آروم کنین و نگران هییییچی هم نباشین!کاری ک باید انجام بدینو تمومش کنین و نتیجه رو بسپرین ب خدا💖 همه چی ردیفه باو!👍

همه ی کنکوریا... موفق باشین💪

 ^_^ 

۱۰ ۰
یلیهگبگاباباگبتابهگفهیهتستهقهنیهقخه نونااااااااا قووووولللل میدمممممم اولین کسیی بودمم که پستتو دید و خونددد عررررر
سلام و خداحافظی(چون باید برم)
لاو یوو نونااااا💗💗💗💗
تولدت عایین هم هپییی مپییییی💗💗🌈🌈










اگ فقط یکم به من توجه داشتی😒
فداتشم اون روز آن نبودم ک!😅 وگرنه میدونی ک من بیشتر از یه کم بهت توجه دارم😘😉
خیلی خیلی ممنونتم نونای قشنگم
و قول میدم بهترین استفاده رو از امروز ببرم و بهترین احساسه عمرمو داشته باشم
تو هم قول بده که با بهترین روحیه سر کنکور حاضر شی و تمام سعی ات رو بکنی و نتیجه هرچی که شد اون چیزی برات رقم میخوره که برات مناسبتر و بهتره.. چون دلهای ما همش باهاته... آرزوهای تو دلمونم باهاته
عاره زودتر برو شاخع این کنکرو بشکن که زیادی معطلمون کرده .. شییییررعهههه
بازم ازت ممنونم
خداجونم این یاسمن جونم حقشه که این همه انرژی خوب بهمون میده اون روز هم پر از انرژیه خوب باشه براش.. 
اشک شوق توو چشام جمع شد لنتی😭😭😭😭
خیلی خوب بود راستی چند روز بود نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی
خیییییلی نبودم😁😅
سلااااااام یاسمنم ، خوبی نفسسسسسمممم ؟ امیدوارم هم تو هم رایان و هم همه ی کنکوریا موفق باشین ^_^ تولد آیین هم یه عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه هپپپپپپپپپپپپپپپپپیییییییییی (^ㅅ^) دلم بی نهاااااااااااااااایتتتتت واست تنگ شدههههههههههههههههههههههههه
هیونگ مهربونم😍😍😘😘
خرابِ این روحیه قویتم من!
کیوت دوست داشتنی :*
منتظرتم :)
^_^
فایتینگ نونا :)
^_^
ممنونم عزیزم انشالله شما موفق باشی گلم :)
^_^
کجایی؟؟؟کنکورم ک تموم شد

یاسی تویی؟؟؟؟؟
بلاخره عضو بیان. شدیییس؟؟؟؟😍
وای خداااااااااااااااااااااااااااا
هرچی وبلاگ دنبال میکردم و باز کردم که بخونم. متن و که میخوندم اسم انسیتی اومد گفتم عه منظورش همون گروه کره ایس؟
بعد دیدم نوشتی مکنه، نوشتی نونا... یهو گفتم این وبلاگ یاسه؟ تا اسمت و دیدم یه جیغ از سر خوشی زدم 😍
دلم برات تنگ شده بود😭😍
عزیزمممم😍😍خوبی مریم جون؟
دلم منم برات تنگ شده بود دختر😍😭
یه مدت بخاطر کنکور نبودم...ولی برگشتم الان 😊
منم دلم برات تنگ شده بود😢❤️
این تابستون میترکونیم😍💃
😘😘😘😭😢😭😘
عاره باو! این تابستون کلی کار داریم و اگ خدا بخاد کلیی بهمون خوش میگذره😍
آره💃💃💃
😍😍😄😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">