هُرمِ زِمِستان

به هر حال...!

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۵۳ ب.ظ


یه وقتایی یه حسایی تا حدی زیاد میشه ک آدمو فلج میکنه... فلج واقعیاااااا! مثلن یه طوری ک ن میشه حرف بزنی، ن گریه کنی، ن بخندی، ن بنویسی، ن داد بزنی، نه...

حتی وقتی میبینی... نمیتونی ببینی انگار...

یه همچین حالی دارم الان!

یه چن وقته اینطوری شدم! مینوسم... ولی دیگه حال ندارم ادامه بدم...واسه همین ناخودآگاه میکشه سمت چرت و پرت گفتن!

ولی میدونین... یه سری حقیقتایی هست ک میشه گفت و میشه نوشت ولی... امیدی ب فهمیده شدنش نیس درواقع😅

یه چیزی توو مایه های اینکه ماه آبان خشک شده...

اوضاع بچه های کوهپایه خوب نیست...

دیوار هم حتی حوصله نداره! سفیدیش ب سرخی میزنه!

عوضش خودکار قرمز، رنگش پریده و شده مث گچ دیوار(زمانی ک سفید بود...!)

پله ها زیر پامو خالی کردن...

آینه چشماشو بسته...

خورشیدم ک سرش شلوغه😒

باد، کم حرف شده!

دریا دور شده و موج الکی سر و صدا راه انداخته!

پرنده ها میکوبن ب پنجره ی اتاق من! انگار نقصیر منه ک درخت لونه هاشونو ول کرده رو زمین و دست ب سینه وایساده ب تماشای اخم ابر!

این وسط فقط غروبه ک کارشو دقیق تر از همیشه انجام میده! مثل هر روز، بی دعوت از پنجره ی اتاقم میاد تو... کسل کننده تر از همیشه... داغ تر از همیشه... سرخ تر از همیشه...

.

آخییییش^_^ خالی شدم!! خیلی وقت بود اینطوری ننوشته بودم!

کیا یادشونه اوایل وبمو؟؟

الان معلوم شد ک ن من با مغزم قهرم و نه اون با زندگی! فقط فرصت نمیشه... همین!

حکایت حال و روز خودمه... من سرد نیستم و دور نیستم... فقط فرصت نمیشه... همین...!

.

خوش بینمااااااا! فقط...

با هجوم افکار باید چیکار کنم؟

۳ ۰
باید نوشت !
چه طوری تو ؟:)
خوبم!
مثل یه پشت کنکوری زیر چرخ دنده ی کنکور!😁
تو خوبی؟
حالا این چرت و پرت بود؟
من یک سال زور بزنم نمیتونم همچین چیزی بنویسم.
اونطوریام نیست دیگه!😅
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** *** ***** ** ***** ******** * *** ******* **** *** *** ***** ** 
**** ****** ******* ***** ***** ** **** ****** ** ***** **** **** * **** ***** ** **** ***** ** *******
******* ******* ******
***** ***** *** ****** ******************* ***** ********** *** *** **** ***** ** ** ***** ****** ** *** ************ ***** ****** **** *** *** ****** **** ***** ***** **** **** * ***** *******
*** *** **** ********
کلن این کامنتت غیر قابل پخشه... جوابشم غیر قابل پخش تره😁
یه جای دیگه جوابتو میدم😁
سلام عزیزم خوبی ؟
سلام عزیزم💖
خوبم مرسی... تو خوبی؟
.
میگم... تو نمیدونی "رز آبی" کجاس؟
خیلی وقته خبری ازش نیس...
سلام یاسمن خودم ، خوبی عزیزدل هیونگ ؟ ^_^ دلم واسه پستای پر مفهومت که فهمیدشون واسم سخت بود تنگ شده بود^_^ داره کم کم فهمیدن پستات واسم ممکن میشه... دلم واست واقعن خیلی خیلی خیلی بیشتر از اونی که بتونی تصورشو کنی تنگ شده...
هیووووووونگ...😍😍😍
منم دلم تنگ شده واسه گذاشتن پستایی ک باهاشون برم "یه جایی" و تو هی بیای بگی "نرو"😁
انقده میچسبه برم رو اعصاب مردم ک نگو! میدونی چند وقته شیطونی نکردم؟ عااااه یه کم دیگه مونده ب برگشتنم😍
منم دلم خیلی تنگه واست😘
سلام، خوشحالم بازم پست میزارید:)))
اولش که گفتم شاید ناراحتی😊
بعدش کلی خندیدم😂😂😂
 کلی تشبیه و استعاره دیدم😳😅شاعری مگه؟
در کل عالی بود 😊
اواش با اسم نویسنده ی آشنا نشناختمتون😁
پس بلخره برگشتین!
هنوز کلی مونده تا شاعری! ب قول "شاعر" : بسیار سفر باید، تا پخته شود خامی!
در کل لطف دارین :)
قسمت اول نوشته اتو با گوشت و پوست و استخوون درک میکنم .....
قسمت های بعد نوشته ات خیلی با حال بود خیییلی .....
عزیزم...
دلم حرف زدن میخواد... میدونی...
باحالی از خودته رفیق💖
میدونم شاید فک کنی احمقانه است ولی هروقت 
هر وقت هروقت دلت بدجور گرفت از دست زمین و زمان تا جایی که میتونی گریه کن
به صورت اتوماتیک بعد یک مدت کوتاه حالت میاد سرجاش
بعد گریه که دیگه توانایی گریه کردنو نداشتی بشین یک فیلم ببین کلا حال و هوات 180 درجه جابجا میشه
میدونم سرت شلوغه و شاید وقت نکنی ولی خیلی این کار جواب میده
من هرچقدرم ک سرم شلوغ باشه، یه تایم توپی رو هرچند وقت یه بار میذارم واسه رفتن رو پشت بودم و گریه کردن و خندیدن و حرفیدن با اهل آسمون!😁
مثلن همین دیروز رو پشت بودم بودم!💖
باید به افکار هجوم کرد :)

اون پاراگرافه رو قشنگ نوشتید :)
افکار خوبیشون اینه ک حتی اگ یه لشکرم باشن، یه تنه میشه حریفشون شد...
ولی بدیشون اینه ک شکست دادنشون زمان میبره...
:)
واو ^^
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
خوبى عقشم؟؟^^

واو!
نگفته بودی عاشق شدی! چ یهویی!😁😁[#کودک آزاری]
چقدر این عکسی که گذاشتی کیوته!!!
الان ازون موقعیتاییه که میچرخم توو وبت D:
خوب کاری میکنی بچمو(وبمو) از تنهایی درمیاری😁
اااه پس همدردیم😌

حالا بعد مدت ها اومدی بالاخره چشممون به جمالت روشن شد 
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیومدم ک! 
در واقع در رفت و آمدم... گاهی میام یه سری میزنم.
میدونی... hangouts نسبت ب وب بیشتر میتونم بات بحرفم چون اونجا آفلاین هم میتونم بنویسم و وقتی عان شدم خودش سند میشه... ولی خب میترسیدم نتونم ب موقع بیام و بد قول شم پیشت😅 گفتم این یکی دوماه دیگه هم بگذره اونوخ دیگه آزادترم😁
ولی از یه طرفم دلم میخاد بات بحرفم، میدونی😊... واسه همین اگ دوس داشتی توو هنگ بهم بپیام :)
اهمممم... که دلت میخواد بری یه جاااایی هااااع :| تو جرئت داری برو فقط ببین چی میشه بعدش ... ایشااله با موفقیت و خوشالی برمیگردی پیشمون ، دلمون پوسید ¡_¡
این روزا زوووود زود میگذره هیونگم😘😘😘😘😘
فعلا همینجا هم بهزور میام
مامانم چند روزه اینقدر گیر داده دم به دقیقه در حال چک شدنم😞

ولی خوبیش اینه دو ماه دیگه از شر کنکور لعنتی راحت میشی ولی من هنوز یک سال و دوماه باید صبر کنم😭
لعنتی 
یک سال و دوماه؟؟؟
واسه چی؟؟؟
واسه کنکور
آخه من یازدهمم😭
جدن؟؟؟؟؟؟؟
تو یازدهمی؟؟؟؟؟؟؟؟
فک میکردم هم سن خودمی!😁
شک کرده بودم ک چطور ممکنه همسن خودم باشی و انقد رابطه‌مون خوب باشه😂
عاخه معمولا با همسنام زیاد جور نیستم😅
.
ان شااله ب زودی کنکور توعم میره پی کارش💖
منم نفهمیدم کی گذشت اینهمه سال !!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** ** *** *** ****** :|
میدونم درمورد وبت میگی ولی ** **** **؟:||||| 
کلن دوس داری کانت غیر قابل پخش بذاری؟؟؟😂😂😂
جوابتو میدم یه جای دیگه😁
انیووووو /سلام/
ى خبرررر











اکسوال ششششدممممممممممم
بایس؟^^چانیولللللل لاو یو     عرررررررر ^^

جییییییییییییییــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ!!!!!!!!
چقد خوب شد اکسوال شدی...😍😍
نمیدونی چقد خوشالم😍😍😍
ب جمعمون خوش اومدی کوشولو😘😘😘
منم اولش بایسم چانی بود... الان رسما همه‌شونن😅
با اھنگ نمیدونم چی.چی کیس و لاو ىىو شوت ●_○فىلمھ ھمسایھ بغلیمون○×£
aaarrrrr

الکتریک کیس😘
و لاو شات💖
😂😂
خوش سلیقه هم هستی لنتی😂😂
من با مانستر اکسوال شدم... دیدی ام ویشو؟ خیلی خشنه😁
آره من یازدهمم
فکر میکردم بهت گفتم
عجب!!!!! نگفته بودم مثل اینکه
بیخیال کنکور به درک
خوبیش اینه که یک مرحله ایه که کوتاهه بعدهم که تموم شد دیگه میره که میره
امیدوارم زود زود این مرحله واسه توعم بگذره تا با خیال راحت بیای اینجا😘
ى کمیشوووووو^^
بیا بغلمممممممممم^^مامان جون
از ام.ویھ ھیستورى و کوکو باب خوشم میاد

بغلللل
اونا قشنگن :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** ****** 


اینم یه کامنت غیر قابل پخش دیگه! [شیطان]
بیترعدب😁😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">