هُرمِ زِمِستان

مغزم نیست شده!

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ق.ظ
خـــــــــــــــــــب...
دوستان شاید باورش براتون سخت باشه... شایدم آسون باشه... شایدم اصن مهم نباشه...😁
ولی حالم یه جور خاصیه...
یه سری حقایق تلخی رو فهمیدم ک اشکمودر میاره ولی کاری ک میکنم گریه کردن نیس! 😂😂
میدونین چیا دیدم؟
نا برادری...
بی معرفتی(ک دیگه عادی شده البته)...
خیانت...
دروغ...
خب اینا رو روزانه خیلی وقتا میشه دید... ولی از خیلی کسا نه...
عادی نمیشه...
و نمیشه باور کرد...
ولی اتفاق میوفته و دنیای آدمو میپاشه از هم..
میترسم از آدمایی ک قراره چند ماه دیگه بینشون زندگی کنم...
بعضی وقتا با خودم میگم کاش تا آخر عمرم توو اتاقم بمونم...
ولی روی هم رفته همه چی خوبه😍
و خیلی داره خوش میگذره😁
رسیدم ب مرزی از بیخیالی و آرامش... البته مرز نیس... درّه‌س... جلو تر برم، میوفتم میمیرم...
ولی متاسفانه یه سریا میخان نجاتم بدن ک اوناهم احتمالا پرت میشن پایین...
پس بخاطر همون یه سریا هم ک شده باید برگردم عقب...
-سعیمو میکنم ازت متنفر نباشم... بزرگترین اشتباه زندگیت، دروغ گفتن ب من بود! مُردی... !
-- دوستت دارم...
 ---دوست عزیزی ک همکلاسیم بودی و رفیق قدیمیم بودی و پونزدهم فروردین تولدت بود، میدونم اینجارو نمیخونی واسه همین مینویسم... تولدت یادم بود و کل روزو بت فکریدم.. ولی نتبریکیدم چون قهرم بات... ولی تو نمیدونی...!
----میدونین قشنگ ترین چیزی ک امروز دیدم چی بود؟ این ک رفتم توو فهرست وبلاگایی ک دنبال میکنم و دیدم حتی اسم آخرین مطالبتونم مث فاز همیشگیتونه ^_^ موجی از یه گرمای آشنا رو حس کردم...خوشالم ک برخلاف آدمای حقیقی زندگیم ک باورامو پاچوندن، اقلا تا حدی شناختم از دوستای مجازیم درست بوده... دلم واسه همه‌تون تنگ شده...
-----تا جایی ک بتونم کامنتا رو میجوابم^_^
------ همیشه میومد اشکا و غصه هامو نو میشست و میبرد! ولی امسال انگار بارون دلش از تمام زمین پُر تر بود! امیدوارم زودتر آروم بشه... همه ی ما ب آرامش بارون نیاز داریم... لمس نکرده بودیم خشم بارونو...
۴ ۰
شاید درمورد خاله ات اشتباه فکر می کنی.هیچ وقت زود قضاوت نکن دوست عزیز. :)
با دوستت بهتره آشتی کنی چون خیال و فکر و ذهن خودت آسوده می شه.من خودم دیدم که می گم. ^_^
سلام ^_^
شما از کجا فهمیدین خاله‌مه؟؟o_O
سلام
متاسفانه الآن جامعه جوری شده که اگه از یه نفر بدی نبینیم فکر میکنیم در حقمون خوبی کرده !

+ به قول یه نفر "دچار خشم مادر طبیعت شدیم" هر چند که بسیاری از بلایای ما به دلیل عوامل انسانی بوده
ای بابا... ای بابا... ای بابا...
چی بگم والا...

+تقصیر بچه های ناخلفه😁
.
راسی سلام^_^
یاسمنم سلااااام عزیزدل هیونگ ، چرا اینقد بهم ریختی؟ چیشدی نفسم؟ -_- دلم واست یه دنیا تنگ شده ...
خوب میشم هیونگ... توو پستمم گفتم ک خوبه حالم^_^
منم خیلی دلتنگتم هیونگ...

چجوری خبر نداره که قهری باهاش؟
چجوری قهری باهاش که خبر نداره؟

سلام اکسیاس :)
خب شاید... چون خیلی وقته باهاش نحرفیدم...
فرصت نشده بگم قهرم...
تقریبا... شاید... دیگه دوست نیستیم انگار...!

سلام آبجی نگار:)
ای وای ببخشید.فکر کنم یک جای متن رو اشتباه خوندم. :) شما به بزرگی خودتون ببخشید.
خب شاید درمورد همون کسی که می گی اشتباه می کنی.
عب نداره بابا^_^
شاید باورش برات سخت باشه ولی واقن یکیشون خاله‌مه😁
منم بارها امیدوار بودم ک اشتباه کرده باشم.. و بارها با همین تفکر چشم پوشیدم از اشتباهاتشون...
ولی چیزی ک بخاد نشه، نمیشه!
پس غیب گفتم. ^_^
ولی باز تو سعی کن مهربون باشی. :)
من خیلی مهربونماااا(تعریف از خود😁) اینایی ک اینجا مینویسمو، فقط همینجا مینویسم...
و اینکه... تا وقتی چیزی رو باور نکنم، نمینویسمش!
اگرم باور کنم، باورامو واسه خودم نگه میدارم...:)
اینجا تنها جاییه ک دردودل میکنم بدون ترس!:))
معلومه که قلب مهربون و بزرگی داری. :)
یاس(اسمت یاس هست؟)خانم مهربون و با گذشت خودمونی. ^_^
نه بابا اونحوریام نیس...[خجالت😊]
اسم کاملم یاسمنه:)
هرجوری دوس داشتی صدام کن^_^
در ضمن تجربه ثابت کرده که هیچ چیز نشدنی نیست. ^_^
 خودم مصداق کاملی از نشدنم😁
یاسمن؟چه اسم زیبا و با احساسی.کلی قشنگی به ذهن آدم میاره. :)
عزیزمی😍
مرسی از لطفت💖💖💖
به نظرم هر آدمی مصداق کاملی از شدنه. ^_^
بزرگ ترین نشطن من، همین آدم نشدنه!😁
الان ب خل بودنم پی نبردی ولی بعدن پی میبری!😁
این قد ک از اتاقت خوب گفتی منم دلم میخواد بیام تو اون اتاق:/
.
کمتر غیب شو:)

خو بیا!😁 منم تنهام انفاقا خوش میگذره😉
.
دیگه آخراشه :)
نابرادری و خیانت و دروغ و ... همش عادی شده واسمون.
بدبخت به کسی که ساده هست و میون این همه بدبختی گیر افتاده باشه.
پس با این حساب... بدبخت شدم رف...!
هعییییییی
خوبه به بیخیالی رسیدی 
سلام یاسی جون خوبی عزیزم ؟

:):
.
خوبم عزیزم... تو خوبی؟
بمیرم واسه دل تنگت یاسی 😢
خدا نکنه... :)
من خوبم...
تو عم خوب بمون تا برگردم... باشه؟ :)
باشه
توهم خودتو اذیت نکن 
آدما ارزش اینکه خودتو بخاطرشون نارحت کنی رو ندارن
بعضی آدما خیلی با ارزشن مهتا...
مث تو...
مرسی ک هستی 💖
بایید بیخیال آدمای بی ارزش شد :)
نه من که عمرا
ولی موافقم 
آدمای بی ارزش زندگیتو بی ارزش میکنن
هرچی زودتر بیخیالشون شی راحت تری
😒
من ک کلن بیخیالم😅
آدمایی که قراره باهاشون زندگی کنی؟ [خیلی تعجب][نیشخند]
اتفاقا دید من هم نسبت به دو نفر اساسی تغییر کرد، فکرشم نمی کردم همچین آدمایی باشن و خداروشکر کردم که باهاشون در رفت و آمد نیستیم :)
عاره فقط دوماه مونده😭 بعدش باس بریزیم بین یه مشت آشنای ناآشنا!
بلی😁آی نو دِم😁
سسسسلام^^
انتخاب رشته کردم



1تجرب
2خدمات فنى باراکامپیو
3ریاض^^

عزیزممممم
چقد زود بزرگ شدی تو^_^

زمان ما انتخاب رشته نبود ک اینجوی! هرچی میخاستیم میرفتیم😁
ولی الان قبولی سختتره انگار... امیدوارم موفق باشی😘
این خط هی میاد میره و من با دیدنش دارم فکر میکنم چی بگم ،شعار بدم ،آروم کنم ،یه حرف بزنم چند دقیقه امیدوار کننده باشه ولی هرجور فکر میکنم می بینم هیچ چیزی کثافت بودن و خائن بودن بعضیا رو از تو ذهن پاک نمیکنه ....
[لبخند عمیییق... ب عمق فهم درونت] :))
زدی توو خال! :) توعم دلت پره هاااا!
عاقا درمورد این آشنای ناآشنا خیلی کم باهام صحبتیدی!میتونی توضیح بدی بیشتر؟
زیاد صحبتیدم ک!
بازم سر فرصت چشم... :)
سلام مم





خوبى ؟؟ببخش دیر اومدم .موقع امنننننحآناس
ماھ رمضان مبارک
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ى عالم قلب براتتتت^^

سلاااامممم
خوبم ! تو خوبی کوچولو؟
دیگه داشتم نگران میشدم... البته میدونستم ک امتحاناته واسه همین یه کم خیالم راحتتر بود💖
یه عالمه قلب متقابل💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">