هُرمِ زِمِستان

19...20!!!

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۱۶ ب.ظ



19!!!!!!!!!!!!!!!!

باورم نمیشه!!!!!!!

اصلا بهم نمیاد!!!!!!!!

شاید باورش براتون سخت باشه ولی بینهایت خوشالم!

راستشو بخواین یه سری چیز میز نوشته بودم ک امروز ک تولدمه بذارمشون توو یه پست ولی...

پنلو ک باز کردم و تبریک تولدا رو دیدم... حتی دوتا از بپه ها پست گذاشتن!!

از صبح چندین تن از دوستان ک فک میکردم فراموشم کردن ، تماس گرفتن حتی!!

باور کنین وقتی میخواستم زیر پستای تولد و کامنتایی ک فرستادین ، جوابی بنویسم ، کم آوردم!!

اصن مغزم خالی خالی بود!! نمیدونستم جواب این همه محبت واقعی و حقیقی رو چی باید بدم!

فقط میتونم بگم خییییییییلی دوستتون دارم و خیلی کوچیکم در برابر این محبت بزرگی ک ب من دارین :))

واقعن نمیدونم چجوری جبرانش کنم... شاید از نظر خیلیا خیلی مهم نباشه ولی حتی کوچیکترین تبریکتون هم یه دنیا خوشحالم کرد...

از همه تون ممنونم بچه ها...

رفیقای گلم... خیلی خوشحالم ک قبل از اینکه این سال از زندگیمم تموم بشه ، با کسایی آشنا شدم که ارزش امسالمو برام چند برابر کردن...

شرمنده اگ نمیتونم خوب احساسمو بیان کنم...

فقط بدونین الان ذوووووووق زده شدمااا!!

مث یه دختر بچه ی خیییلی کوچولو ک هنوزم نمیخاد باور کنه دیگه 19 سالشه و وقتشه کم کم بزرگ بشه...

۶ ۰
تولدتتت مبارککک عشققق دلمم😍😍😘😘😘
مرسی نفسم ^_^
منم همینطوری بودم نمیدونستم چی بگم واقعا :)

تولدت مبارک...دیگه کم کم داری پیر میشی (در گوشت میگویید) منکه میدونم منظورت 119 سالگیته که امسال تو خانه سالمندان با هارابوجی گرفتی :دی
هارابوجی و کوفت!
میگم دنایا...
تو ضرب زانوی نونا رو چشیدی عایا؟؟ :دی
بخش تاریخ تولدتو بگوی وبمو بخون قشنگم😘❤
اوکی :*)
تولدت خیلیی مبارک باشه 💖💖
مرسی عزیز دلم ^_^
تبریک عزیزم
ان شاء الله که روزهای زندگیت پر برکت باشن🌸🌸🎂🎈😘
مرسی عزیزم^_^
ممنونم از دعای قشنگت ^_^
تو چی؟
تا حالا دمپایی خیس ابری منو چشیدی؟ یا جفتکمامو؟؟خوشمزه استاا نمیخای؟؟😈
من؟؟
من معمولا در حال چشوندن بودم! :دی
دمپایی رو از مبهم دزدیدی؟ :دی
تولدت خیلی مبارکا جانا:)
مرسی آبجی ماجره :))
خیلی....ینی واقعا....بیخیال
دمپایی خیس ابری رو اول من گفتم تو وب هارابوجی(میتونی بری ببینی!)...بعد اومدم بیان دیدم یه مبهم نامی اینو میگه :دی
:دی
خو من که مث تو کامنتای هیونگتو شخم نزدم! :دی
ندیدمش ک گفتی! :دی
خو الان اصن مبهم دمپایی تورو ورداشته! خوبه؟؟
الان هر کی دمپایی خودشو ورداره! :دی
عزیزم *_*
ذوقت از پستت ریخت تو دلم اصن
تولدت مبارک باشه
کل امسالتو ذوق زده باشی:))
واقن؟؟؟ :)
امیدوارم لاقل تونسته باشم بگم ک چقد ممنونم :))
مرسی ^_^
لطف داری عزیزم :)
کاش همه هرروز حالشون خوب باشه ^_^
.
راسی... خوش اومدی :))
ماجره کیه:|
خخخخخخخ
اشتباه تایپی بود! :دی
آبجی ماجده ی گلم^_^
خوبه؟ :))
تولدت مباااارک🌹🌷🌺
دوباره مرسیییییییییی ^_^
 تبریک میگم عزیزم :)
کاکتوسم ^_^
مرسی عزیزم ^_^
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک
🎆🎈💖💖🎂💖💖💞🎈🎆
Happy 💋‍ Birthday

                 🌷
               🌷🌷
          🌷🌷🌷🌷
     🌷🌷🌷🌷🌷🌷
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

😍😍😍😍😍
تولدت مبارک ولی دیر گفتی باید قبلا بهم میگفتی که بتونم سورپرایزت کنم
اینجارو!!!!!!!!!!!!!!
مهتایااااااا!!
خخخخخخخخخخ
باورم نمیشه هااا!
تو باورت میشه من 19 سالم شد؟؟؟؟؟؟؟
گریهههههههههه
دارم پیر میشم! :دی
همین ک اومدی یه دنیا ارزش داره برام ^_^
همین الانشم سورپرایزم!!
این تبریک تولدی ک از تو گرفتم فک کنم طولانی ترینشه!! ^_^
هیشکی انقد کشیده بم نتبریکیده بود! :دی
وااااای عزیز دلم ببخش من تازه باهات آشنا شدم نمی‌دونستم تولدتههههه
خیلی ممنونم که بدنیا اومدی قشنگم 
به همه بیانی ها تبریک میگم تولدتون😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘🎂🎂🎂🎂🎂
نه عزیزم این چ حرفیه :)
خیلی هم خوشالم ک اینجایی و روز تولدم کامنتتو میبینم ^_^
منم تولدمو ب همه ی بیانیا تبریک میگم!! :دی
تولدتون مبارک :)
انشاالله صد ساله شین با شادی و سلامتی ...
حال دلتون همیشه شاد :)
ممنون :)
شما هم انشاالله همیشه سلامت و شاد باشین :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شما دوتا کیوت ترینین! دنا و یاسمن!
اصن نمیشه شوخیاتونو ببینم و غش نکنم از خنده!
ای خدا...**** ****** ** *** ** ***** *** *** **** ***** ***** ****** ***** *** ** *** ****** ***** **** **** *** ***
*** ****** ** ***** ****** ***** ***** ** *** **** ******************** *** ***** ****** ***** ****
****** * ***** *** ********** ** ***** **** **** **** ******
******* *******
**** ********
******* ** **** ******
*******
********** ** ***** *** ********
بیخیال سن مهم نیست مهم دل هستش 😌
دلت جوون باشه حله [اوه عجب حرف شاخی زدم یهو😍]
خب خوبه که طولانی ترینش بود 😏
بعله بعله مهم دله!!!
دل من حسابی کودکه!!!😁
انقد کودکه ک زده بوجسمم!😁
آخه آدم برا شاخای خودشم قلب میزنه😂😂
تولدت مبارک عزیزم انشالله همیشه شاد و پیروز باشی عزیزم
مرسی نیلوفر جونم😍
 فداتشممم ان شالله به تمام آرزوهات برسی ⁦❤️⁩
مرسی نفسممممممم😘😘
تولدت مبارک ،تولدت مبارک ، تولدت مبااااااااااارک یاسمنم ^_^ الان 19 پیره ؟؟؟ !!! 0_0 پس ... من.... الان باید از کهولت سن بمیرم عاره !!! ¡_¡
عِه!! هیـــــــــــونگ! این چ حرفیه؟؟
ایشالا پونصد و چهل ساله بشی😍
یاسمن خوشگلم..
امیدوارم که همیشه سالهای بیشتری رو با شادی و خوبی سپری کنی نونای قشنگم...
تولدت هم مبارک 
مرسی آیینم^_^
تولدت مبارک باشه عزیزم 🎈🎈🎈🎇🍎
اینم کادو 👛👝🎒👗👜👡👠💄👢👑👒🎆🎈🎂🎁🎀🎄🎃🎃🎇🎊🎍🎍🎉🎇🎃🎀🎁🎂🎈🎆🎆🎈🎈
انشالله سالم و سلامت باشی :)))) 
یاسیییییی😚😘😙😗😍
مرسی آرام جونمممممم😍😍😍
وای چقد کادو دادی! حسابی افتادی توو خرج!😁
آرااااااام😘
ما که خبر نداشتیم :)
شما نپرسیدین! :)
اصلا تو در جهان متولد نشدی این اشتباه واژه هاست جهان در تو با تو متولد شده است ،که من محو جهان تماشایی تو شدم ،ای جان جهان یاسمن قشنگم تولد مبارک ،و الحق که شاعرانه ترین ماه بهمن است :)))))) ان شاءالله بهترین کادو تو از خدا بگیری
وااااای حامی😍😍
خیلی خیلی خیلی مرسی^_^
همیشه یه طوری مینویسی ک میمونم چی جوابتو بدم😊
یکی از نعمتای قشنگی ک خدا بهم داده، رفاقت توعه:))
مجدد تولدتو تبریک میگم بانوجانم:)
یه سال با بیست سالگی فاصله داری که مثل برق و باد میگذره امیدوارم که سال خوبی رو درپیش داشته باشی پراز موفقیت و خاطرات خوب :)
مرسی قاصدک جونم^_^
بیس سالگی میگن سن عجیبیس!من نمیدونم چطوریه... ولی مجهزم برای اومدنش...
مرسی از آرزوهای قشنگت😍
تولدت مبارک 
اگه رو جیمیلت هم تاریخ دقیق تولدتو میزدی الان بت تبریک میگفت خخخ

انشالله هزار ساله شی^-^ خواستم تنوع بدم تو چندساله شدنت خخخ
سلام ممنون ^_^
فک کنم اونی ک جیمیلمو درستیده، تاریخ تولدمو نزده برام!:دی

اومممممم هزار هم خوبه هاا!! متنوعه!:دی
انفجار نور جان
:)
سارا،بدبخ شدم رفتھ

وا!چرا؟
تولدت مبارکککککککککککک:*
مرسی عزیزمممم💖💖💖
یاسمن دقت کن عنوان پستتو!
19...20
مثل 2019 شد D:
ما اینیم دیگه! سراسر ایهام!
ھپى برس دى تو یو*^*
♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡

$_$
:))))))

مرسیییییی^_^
می دونم دیره، ولی تولد مبارک :)
ممنون :)
گویا دیر رسیدیم 🙄
به هر حال با تاخیر قابل توجه، مبارک باشه تولدتون 😁
ان شاء الله تولد صد و بیست سالگیتون، سالم و شاد
با تاخیر قابل توجه تر(!) ممنون :)

قصد دارن بازم تولدتو تبریک بگم یاسی^__^
مرسی که دنیا اومدی:)
وااااااای اسی...
من بعدِ یه ماه دیدم این کامنتتو!
خیلی دلم برات تنگ شده...
چرا توو هنگ نیسی؟
.
مرسی ک رفیقمی💖
عه ... یاسمن ... تولدت بود ... منو باش ... کجا بودم تا حالا ...
تولدت مبارک ... امیدوارم سال بعد حتما یادم بمونه :))
بعله!
من خودم فقط همون روز اومدم... بعدش تاالان ک یه ماه گذشته دیگه نیومدم!😁
شما درگیریاتون زیاده فک کنم! ممنون ک اومدین:)
سلام :) 

بنده هم تبریک عرض میکنم 
سلام :)

ممنونم^_^
یک وقت یک سر به ما نزنی نامرد😢
مهتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا!!!!! اگ بدونی چقد دلم تنگ شده برات!!!
وای دیگه دارم میبُرم... زودتر تموم شه این کنکور کوفتی😭😭
تولدم گذشت و ھمچنان نیستى!

شرمنده‌تم...😢
قربون شما^__^
هنگم حذف شد بعد چون گوشیم حافظه نداشت نتونستم دوباره نصب کنم، ولی امروز میرم خالی میکنم و میام حتما^__^
.
:)
اومدی بم بپیامیااا! من نمیتونم پیدات کنم چون میرم از وب...
ولی اونجا چون دم دسته خودش پیاناش میاد برام.
بیا... شاید بتونیم بحرفیم گاهی...
حتما حتما
میام حتما پیام میدم:)
حیلی خوب میشه؛)
^_^
540 ساله بشم که قلبمم 540 تیکه میشه آخه ^_^
خدا نکنه هیونگ!!
قلبت خیلی هم خوبه! اصن تا ۵۴۰۰ سالگی خودم هواتو دارم😉
وقتی رفیقی مث یاسمنم دارم ملومه که چیزیم نمیشه ... خیلی دوست دارم نفس هیونگ ^_^
ووووییی هیونگ...
چقد مهربونی تو... کوشولوی مهربون😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">