هُرمِ زِمِستان

چالش ادموند

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ

۱-ماشین(زیاد باهاشون آشنایی ندارم! :دی ولی فعلا همونی ک پست قبل گذاشتمو میدوستم J  )

۲-کشور(سئول(چون فقط اینجای کره رو دوس دارم!) و مرز آمریکا و کانادا(بخاطر آبشار نیاگارا! :دی) )

۳-فرزند(دختر)

۴-رنگ(همه رنگی!)

۵-بازیگر (نمیشناسمشون!)

۶-آهنگ(عاقا من هر وقت این سوال ازم پرسیده میشه مث کامپیوتری ک هزار تا برنامه رو داره باهم اجرا میکنه و یهو میترکه  میشم! :دی انقد زیادن ک نمیتونم نام ببرمشون! فعلن آهنگی ک اخیرا گوشیدمو میگم : حوالی تو-هوتن هنرمند / me and the moon و one of these days از shane filan )

۷-حیوان(مار  )

۸-کتاب مذهبی (قرآن و صحیفه ی سجادیه و نهج البلاغه )

۹-رمان (ملت عشق – وقتی نیچه گریست )

۱۰-فیلم (کلن زیاد فیلم ندیدم هنوز... ولی فیلمی که بتونه یه ذره حسمو عوض کنه یا یه حسی ایجاد کنه دوس دارم... : به وقت شام(حس خشممو بیدار کرد) / عشق پاک(اشکمو درآورد!) )

۱۱-روز (چهارشنبه)

۱۲-عدد(540)

۱۳-رنگ چشم( فرقی نداره! )

۱۴-سنگ (کوارتز و خونواده ش!)

۱۵-اسم پسر (محمدجواد – محمدطاها – راسی یه نویسنده هم هست که ترکیب اسم و فامیلشو میدوستم! : "آرمان آرین")

۱۶-اسم دختر (یاسمن! :دی)

۱۷-آرزوم (یه نویسنده ی جهانگرد بشم – یه پرورشگاه تاسیس کنم(البته این بیشتر هدفه تا آرزو ولی بازم...) – و غیره )

.

.

+راه مسلخ روح صورتیه!!

ولی من ازش نمیترسم!!

میخام برم ولی یه چیزی میگه نرو!

نمیدونم... شاید یه خاطره س... یا واقعا یه نفر اینجاس!

چرا میخای اینجا نگهم داری؟ اگه برگردم چی میشه؟

-یادته اون روزا رو؟

یادمه!

-خوش میگذشت؟

آره!

-درست میگذشت؟

نه!

-خب الان کدومش مهمتره؟

معلومه! باید درست باشه!

-پس نرو این راهو!

ولی چیزی نیس که روم تاثیر بذاره!!

-میدونم! تو یاسمنی!! همونی که خاکستریه ولی صورتی میبینه!چ

خاکستری بود!

-بود؟

هست؟

-شاید...!

نع! نیست! قطعا نیست!

-همممممممممم... باشه! نیست!

باشه! نمیرم! :)

 

++راه مسلخ روح دیگه صورتی نیست!

 

+++برف اومدااااا!!^_^ میرم عکساشو آماده کنم بذارم اینجا اگ قابل پخش باشه! :دی


۴ ۰
سلام
سئول کشور نیس😒
مگ مرز بین کانادا و آمریکا کشوره؟؟
خو چیکار کنم؟ همه ی کره رو ندوس! فقط همونجاشو میدوس! :دی
حتما عکسها رو بذار 😉😉
ان شاءالله به تمام آرزوهات برسی یاسی جان 
چشم :)
انشاالله ^_^
کدوم راه ؟؟؟
نمیدونم...
.
راسی هیونگ! این کامنتت سه قلو بودااا! :دی
الان داری به فرزندانمان که در نقاط دیگر کشور به دنیا امدند توهین میکنی؟؟
باوووشهههه_البته اکسو هم توش بود_ولی باوووشههههه😒😒😒
بابااااااا!!
چ ربطی ب زادگاه داره آخه!!؟؟
من فقط میخام یه سر برم سئول و برگردم لب مرز آمریکا و کانادا زندگی کنم! :دی
منم دیشب تو چالش شرکت کردم😜
انشالله به خواسته هات برسی .
دیدم پستتو! :دی
مرسی عزیزم :) همچنین ^_^
خوبی تو ؟؟؟-_- ____ سه قلو ، خب تقصیره نته بس که داغانه...
عالی ام!!
تو خوبی؟
چ خبرا ؟؟
بچه ها خوبن؟؟ :دی
وااااااای من چقدرررر ذوق کردم که شرکت کردی فداتشمممممم
ان شإ الله به همه ارزوهای خوشگلت برسی ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩😘😘😘😘😍😍😍
انجام وظیفه بود خواهر! :))
بلخره دوستیم دیگه ^_^
مرسی عزیزم :))
@-@

کرھ و انگلیس فقط

رمان و فیلم ھرى پاتر
رنگ ىبز
ماشین بى ام وھ و لامبور گینى
عذ7  آعضاى بى تى اس
اھنگ  بى تى و آریانا و سلنا تیلور
بازیگر لى مین ھو  اما واتسون  دنیل رادکلیف

یه پسرخاله دارم اونم تا بش میگی ماشین میگه بی ام وه و لامبورگینی!! :دی
الان یادش افتادم!! خخخخخخخ

منم اوایل اکسوال شدنم همش میگفتم 12 و 9!! :دی
بعد انسیتیزن شدم میگفتم 18!
بعد دیدم 18 کفاف انسیتی رو نمیده!! کلن بیخیال شدم!!
لطف کردی آبجی گلم 
وااای چقدر خوشحالم که دوستایی مثل شما دارم 😍😍😍
دورت بگردم :)))
تو لطف داری عزیزم :)
منم خیلی خیلی خیلی خوشالم ^_^
من بیشتر!!^_^ (عاقا من نمیدونم اینجور موقعا چی میگن!! :دی[عرق شرمندگی و خجالت و اینا!] )
چقدر شما خوبین :))))
هههههه همین که هستین خیلی خوبه :)
نخیر!
شما خوبتری ^_^
گریهههههههههههه [احساساتی میشود!]
کامنتم کو D:
خصوصی دادیش! یادت نیس؟ O_O
همیشه خوب و عالی باشی عزیزدلم ^_^
مرسی ^_^
انشاالله به همه اروزوهات برسی;-) 
به قول بچه ها(!) کومااااائوووو ^_^
امیدوارم تو عم برسی به هر آرزویی که توو دلته ^_^
.
خوش اومدی مهسا جون :)
این چالش ها چندی یه بار راه میفته.
راستی من اصلاً اسم دو تیکه ای دوست ندارم. چه برای پسر چه دختر.
باید تک پارتی باشه.
چالش یکی از دوستامه (ادموند) :)
واقن؟ بعضیاشون خوبن به نظرم.
مثلن؟
راستی بهت گفته بودم اسمای پسری که دوست داری دقیقا اسماییه که منم دوست دارم؟؟؟
محمد طاها رو عاشقشم با یاسین و سجاد! اینا رو خییییییییلی دوست دارم
چینجاعن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من خود طاها رو بیشتر میدوستم... ولی محمدشو دوس دارم باشه :)
ماشآلل... ھى زیاد میشن
21نفرن؟؟؟

اول اخر اعداد7فقط
آخه به غیر این 2تا و پراید ماشین نمیشناسم

خخخ^^

نمیدونم والا!! برو از خود سایت آیین اینا بپرس!! من ک پامو اونجا بذارم دنا منو با تیر میزنه!! :دی

:دی
همینایی ک میشناسی کافیه فرزندم! فلن همینا رو بخر! :دی

^_^
منم طاها رو خیلی دوس دارم D: یاسی امروز یه کشفی با پری کردیم! باید توو خصوصی عرض کنم خدمتت!
طاها خیلی قشنگه! ^_^
خصوصی خالیه ک!:دی
اسم ایرانی قشنگ زیاد داریم.
بله:)
قبول کن یه سری حرفاتوتقلب کردی😉😉😉
کجاشو؟!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">