هُرمِ زِمِستان

بارو بارو... بارونَه... هِی!!

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ب.ظ

صدای رد شدن ماشینا از رو آسفالت خیس خیابون...
بچه های مدرسه ی کنار خونه مون که خوشحالن! قلبن خوشحالن و جیغ میکشن و میدوعن زیر بارون!
هوا... وای که من هرچی بگم از هوا ی ابری کم گفتم!! ترجیح میرم صبح چشمامو رو به آسمون خاکستری و بوی نم بارون باز کنم...
آسمون آبی هم خوبه ولی این هوا... یه چیز دیگه س! :)
میرم پشت بوم و در اون اتاقکی ک رو پشت بوم دارم رو باز میکنم... بارون داره عمود میباره!! اونقدری عمود ک حتی یه قطره هم نیومد توو اتاق!
پس منم خیلی نزیدک شدم به قطره های بارون! از جلو چشمم رد میشن ولی من خیس نمیشم!
دلم میخاس بدوعم زیر بارون و رو پشت بوم و رو ب آسمون دستامو باز کنم و بچرخم تا حدی ک سرم گیج بره و حس کنم دارم میوفتم از رو پشت بوم![دیوانه!]
میرم ک شعر بخونم... حافظ نیس!! مث اینکه رفته پایین!
اول مولانا و بعد سعدی خوندم... رهی هم وسوسه میکرد بخونمش ولی مقاومت کردم! :دی
دستمو بردم زیر بارون... نگهش داشتم...
چند قطره خاطره از چشمم بارید...
اونارو هم نگه داشتم و چند قطره خاطره ی چدید جمع کردم...
رفتن از این تنهایی و آرامش... واقعا سخته...
همبن الان بارون شدیدا شدید شده...
اونقدری ک حس میکنم سقف خونه رو میخاد سوراخ کنه و بیاد توو...
این خواستن طبیعیه!!
داره صدام میکنه!!
من باید دوباره برم اون بالا...!


+تصمیم گرفتم چرت و پرت بنویسم و خودم بهش واقفم! هم ب عواقبش و هم ب همه چیزش! :دی
++دلم واسه حرف زدنایی ک کسی نمیفهمیدشون تنگ شده! دلم میخاد دوباره اونجوری حرف بزنم ولی... کسی نیس...!
+++من یه معذرت خواهی به خورشید بدهکارم... یکی هم به بارون... یه معذرت خواهی هم به خودم بدهکارم...
++++عاشق نشید!!
+++++از اون ماشینا بخرم خوبه؟؟ :دی
++++++ #تنتقض... #خوددرگیری... #بیخیال شدن!
۱ ۰
زیبا بود :)
اون عکس رو تو نگرفتی؟؟
چرا خودم گرفتم از پشت ماشینم! :|
من اصن ندیدم ایشونو تالا از نزدیک!
حتی توو یه ترافیکم باهم قرار نگرفتیم! :دی
به این قشنگی مینویسی 
باش و بنویس 😍😍😘😘
خدا رو شکر بارون و برف تقریبا همه جا داریم
حتما بخر خیلی خوشگله 😍😍😍
مرسی ^_^
خودت قشنگ میخونی ^_^

اوهوم خداروشکر...
البته یه بار اینجا گل بارید و تا یه هفته هیچی نبارید و در و پنجره ها گلی بود! :دی
بعد از یه هفته الان داره بی وقفه از دیروز میباره! شایدم از دو روز پیش... نمیدونم! یادم نیس! :دی
:)
خوشگل مینویسی عزیزم 😍😍
خدایا هزار مرتبه شکر 
بارون بی وقفه خیلی قشنگه 
یادمه چند ساله پیش تا سه روز بارو داشتیم 😍😍😍
کاکتووووووووووووس!!!!!!!
جییییییییییییییغ!
بعد از اون بارون ، برف اومد!!!!!!!!!!
اولین برف امسالم! ^_^
رو پشت بوم دیوونه نشو دختر خطرناکه :|| هر چی دلت میخاد بنویس دیوونه ^_^ هیییع ...
من اصولا دیوونه نمیشم هیچ وخ!
یه آدم "همواره دیوونه" هستم! :دی
دلم خیلی چیزا میخاداااا! :دی
عالى مثل گل قالى^^

واو!!
قالی گرونه!! :دی
سلام یاس گلی*_*

اونقدررر صدای رد شدن ماشین هارو از روی آسفالت هایی که بارون خیسشون کرده دوست دارمممممم 
😍🙄🙄🙄
صداش خیلی نازه:)))))
سلام گل رزم :)


اوهوم :))
آدم هوس میکنه یهویی پاشه بره وسط خیابون! ^_^
این ماشینه خخخخ
من فکر کردم این فیلم های وحشتناک هست که مرد لباس کلان دار پوشیدی و اتیش داره هست خخخخخخ
بنویس :))) من هنوز هم پاسخ گویی هستما 😎
آره!
بخرم؟
همین خوبه دیگه؟
قلکمو بشکنم یا چی؟؟ :دی
دقیقا! از این پالتو مشکی بلندا! با کلاه مشکی لبه دار! :دی
با یه تفنگ!
همینطوری تیپ بزنم برم بیرون؟؟ یه وخ نیان دستگیرم کنن!!
میگم نظرت چیه ک تفنگ اسباب بازی ببرم ک جرمم سبک تر شه؟! :دی

اتفاقا آرام هیونگمم میگه چرت و پرت بنویس! (البته اون گف هرچی دلت میخاد بنویس ولی منظورش همین بود! :دی )
خلاصه اینکه من مینویسم و بعد از خدا میسپرم ب شماها! :دی
منم بارون رو دوست دارم.
:))
ملموس بود عزیزم:)
امیدوارم یاد آوری خاطرات شیرین باعث بارش چشمات باشه...
هرچند یاد آوری خاطرات شیرین هم گاهی مثل خاطرات بد ، تلخ و  گزنده است...
آسمان چشمات باهات آشتی کرده :)
:))
تلخ و شیرین فرقی نداره!! بلخره یه آه پشت هر خاطره ای هست...
یه به خاطر رفتن و تموم شدن لحظه های خوب...
یا به خاطر زنده شدن دوباره ی خاطره های بد!
اوهوم... آشتی کردیم ^_^
آره .... خاطرات در عین خوب و آموزنده بودن خیلی بدن ...
شاید فکر کنی از اینکه آشتی کردی خوشحالم بدجنسی باشه...
ولی خوشحالم چون این آشتی نشون میده احساساتت زنده ان و تو توانایی داری سازنده ی روزایی قشنگ تر از روزای گذشته ات باشی... دیگه برای خودت مرزبندی نمیکنی که باید حتما قوی باشی و حق شکستن پیش خودتم نداری....
چقد خوبه که حرفامو یادته...
چقد ممنونتم که فراموش نمیکنی...
اصن فکرشم نمیکردم یادت باشه!!
آخه این بحث مال خیلی وقت پیش بود!!
منم خوشالم که میشه... احساس سبک تری دارم :)
باور کن منم پا به پای تو با هیجانی که نوشتیش خوندمش عالی بود ،ولی برعکس تو من الان دلم میخواد یکی بدشدت من و بفهمه حرفامو ، ولی با خوذرگیری موافقم :) و یه چیز دیگه از اون ماشینا خریدی من و یادت نره منم میخوام سوار بشم :)) در ضمن یه چیز دیگه تا بی نهایت عاشقتم
اصن امکان نداره یه بار کامنتاتو بخونم و ناخودآگاه لبخند نزنم! ^_^
حتمن حتمن یادم میمونه!! با همون تیپ خفنه میام دنبالت باهم بریم دور دور! :دی
همین الان گفتم "عاشق نشید!" [چشمک]
منم خیییییییلی دوستت دارم... خیییییییلی خوشالم ک هستی... خیلی خیلی خیلی ممنونم ک هستی ^_^
من بارون می خوام 😭😭😭😭😭😭😭
بارونم خیلی میخادت ^_^
ان شاالله حوالی تو هم بارونی بشه... :)
آره بخر :)))
چششششششششممم! ^_^
هیییییییییییع من مرگ!
چرا اونجا برف اومده اینجا نیومده :||| 
من امسال یه دونه برفم ندیدم :||
عاقا منتظر فیلم هستما ;)
اینجا هم بعد از مدتها اومدااااا!
انقده خوجمل بووووود!! ^_^
فیلمشو میفرستم میبینی! :))
چنتا از عکسای قابل پخششم میذارم وب! :دی
عالیههههه مخصوصا باروووون
بنویس بنویس فقط تو 
ماشینه دلمو برد 
:))
چشم! خودت خواستیااا! :دی
دلتو برد؟ گفتم عاشق نشیداااا! :|
فیلمو ندادیا :((
حجمش زیاده لنتیییییی! :"(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اخ *** **...هروقت راحت بودی بده پس :***
من راحتم ک!
این پیکوی **** مشکل داره! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">